Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pettynyt meediolla kavijä  (Luettu 7314 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sapta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 09.12.2013 15:41:10 »

Mihin tarvii meedio syntymäaikaa ja nimeä? Olen kovin pettynyt elämäni ainoaan kokemukseen tunnetun meedion yksityisistunnosta. Veikkaisin, että veti kaikki jutut numerologiasta... Sinänsä piti paikkaansa, kun olen juurikin käynyt astrologilla ja samanlaisia juttuja kertoivat molemmat.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2013 17:09:36 »

Mihin tarkalleen ottaen petyit?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sapta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2013 18:10:05 »

Mä en osaa oikein vastata, mutta mun sydän sanoo, ettei ollut viestejä tuonpuoleisesta ne jutut. Tosi pitkä tarina... Olen kyllä ollut sellaisessa meediotilaisuudessa ja se oli oikein hyvä, vaikkei kohdalleni osunut kuin muutama lause. Mutta mihin hän tarvitsi noita tietoja, kun kirjoitti ne ylöskin? Mihin meedio niitä tarvii?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2013 18:15:24 »

Katsos ku on meedioita ja "meedioita". Toiset kerää rahaa, toiset auttaa tosissaan.
Liekö törmännyt johonki maanantaikappaaleeseen vai mikä puoskari lie.

Voiko asiakas olla ns. niin lukittu ettei meedio saa kiinni mistään?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sapta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2013 18:25:05 »

Voi olla paljon mahdollista, ettei saanut mistään kiinni. Käytti kuitenkin koko tunnin ja veloittikin normaalisti. Hiivatti, eikös sellaisesta pitäisi mainita, että nyt ei henget mulle puhu, mutta taitaisin kyllä numerologiaa ... Varsinkin jos kyseessä on kuuluisa meedio. Kukapa näitä valvoo, vaikka olisikin tunnettu. Mihinkään ei voi valittaa  Grin
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #5 : 09.12.2013 18:28:07 »

Hmm, minultakin on pyydetty nimi ja syntymäaika, mutta en pitänyt sitä mitenkään outona asiana. Ne jutut olivat sivujuonne samoin kuin menneet elämät ja pääosin keskityttiin edesmenneiden ja henkioppaan viesteihin, joiden vuoksi istuntoon halusinkin. Sain sen meedion kirjoittaman lapun lopuksi itselleni ja siihen oli lisäksi kirjoitettu istunnossa esille tulleita avainsanoja.

Harmi jos sulle jäi huono fiilis käynnistä.  Sad
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Peesii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #6 : 09.12.2013 18:34:14 »

Toivottavasti eräs meedio ei käy tällä palstalla, mutta pakko kertoa kuitenkin omasta kokemuksesta, joka kyllä nauratti ja suututti yhtä aikaa. Kaveri suositteli tätä meediota ja vaikka itselle tuli vähä outo fiilis, päätin kuitenkin kokeilla. No, muuten ihan huvittavaa, mutta kaikki meni melkolailla pieleen jo sellaisista asioista lähtien, mikä ei ole edes tulkinnan varassa mm. Koulutus ja työtilanne menivät metsään ja kerroinkin tästä, mutta jatkoi vain selitystään. Väittämä kahdesta eri henkilöistä liittyen minuun eivät voi pitää paikkansa. Pyysin sitten nätisti, että voiko kuvailla henkilöiden ulkonäköä,jos onvaikka sekoittanut jotenkin heidät. Pystyi joo, mutta meni sekin metsään. Mitä enemmän hän alkoi selitellä, perustella...sitä enemmän minua jo suututti. Muut ovat kyllä nähneet minulle ihan ok, tosin tulkinnat jostain asiasta ovat olleet eri näkökulmasta.

Tästä kokemuksesta jäi sellainen olo, että kiitos kusetuksesta. Joko tyyppi ei nähnyt minulle kunnolla eikä voinut myöntää sitä, luuli näkevänsä tai oli satutäti. Maksoin turhasta, onneksi en kovin paljon.
tallennettu

Mikään muu ei ole varmaa, paitsi muutos.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 09.12.2013 19:08:44 »

Itse olen käynyt Pennasen luona ja hän nimenomaan painottaa sitä että mitään, ei siis yhtään mitään saa kertoa itsestään ja hyvin on homma pelannut. Asiat jotka hän otti esille piti hyvin paikkaansa, muutenkin tosi hyvä tyyppi, suosittelen lämpimästi!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #8 : 09.12.2013 19:16:18 »

^ Näköjään sitten kahdenlaista tyyliä hällä. Alkuvuodesta kävin. Onkohan tilannekohtaista vai miksiköhän käytäntö vaihtelee näin paljon? Koin kyllä saaneeni rahalle vastinetta ja ylikin, jäi hyvä ja lämmin olo käynnistä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #9 : 09.12.2013 20:29:43 »

Ai. Minulle hän on aina aloittanut sillä että en saa kertoa itsestäni mitään vaan hän tuo ne viestit jota hän saa mutta hassua että ei toimi kaikkien kanssa samalla tavalla. No, kait siihen on jokin hyvä selitys sillä hän on ainoa, ystäväni lisäksi kehen luotan ja joka on kyennyt osoittamaan pätevyytensä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sapta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #10 : 10.12.2013 18:07:58 »

No nyt päästiin asiaan. Eli sama tyyppi. Kyseli multa koko ajan kaikkea. Mitä olen ennen tehnyt, mitä ennen sitä ja mitä ennen sitä... Missä asun, miksi? Minkäikäinen lapsi on ja kuka on isä. Mitä joku lähipiirissä tekee työkseen. Miten reagoin tietynlaisissa tilanteissa... Kysyi tiedänkö minkä"ikäinen" sielu olen ja kertoi oman mielipiteensä (joka meni ihan persiilleen) Ja aloitti kertomaan esim. että sanooko nimi Eeva mulle mitään. Kun sanoin, ettei ainakaan näin äkkisälteen, niin lopetti siihen koko tarinan. Ensimmäiset 15min meni ok. Sitten rupesi kyselemään. WTF. Eli pyysi itseäni kertomaan paljon asioita ja selkeästi tarkkaili minua ja reaktioitani. Ja siis muahan kiinnostais tietää syy että miksi joku meedio toimii näin? Vai ehkä mä olen kuolemassa, eikä hennonut kertoa sitä? Tai jotenkin huono, ettei kellään ole mulle mitään viestejä? Vai onko sille voitu sanoa, ettei mulle saa kertoa mitään? Kertokaa, niin osaan hänelle valittaa oikeasta asiasta.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.2013 21:32:44 »

Aika jännää sillä en muista että hän ois tentannut mua noin tarkasti, ehkä joku henki toi niin epäselviä viestejä että oli pakko kysyä? Harmin paikka  Undecided
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: