Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varo mitä toivot.  (Luettu 23744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 06.12.2013 12:05:18 »

Tästä olis kiva keskustella.

Eli kun.
Jos toivot, että voisit auttaa toisia; ehkä saatkin auttaa, mutta eikö olisi lopulta parempi toivoa, että ihmisillä ei olisi ongelmia?
Jos toivot uutta ja upeaa autoa; eikö olisi parempi toivoa, että olsiit tyytyväinen menopeliisi?
Jos toivot ihannepuolisoa; eikö olisi parempi toivoa että saisit puolison jonka kanssa olisit onnellinen?
Jos toivot rahaa; eikö olisi parempi toivoa vaikkapa yltäkylläisyyttä?

Olen omaa elämääni miettinyt, ja pähkinyt, että jos olisin osannut niin sanotusti toivoa oikein, monessa kohdassa olisi voinut mennä ihan toisella tavalla Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.12.2013 13:01:15 »

Juu, näissä saa olla tarkka.

Esimerkiksi itse kärsin seksuaalisista turhaumista josku 15 vuotta sitten. Muistan toivoneeni, että saisipa joskus täydellistä seksiä. Sainhan minä sitä sitten, kun tapasin toisen avomieheni. Valitettavasti hän oli muuten luonnevikainen, pahimmillaan oikein viheliäinen tyyppi.  2funny
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.2013 13:11:40 »

Vaatimattomuus kaunistaa? Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.12.2013 13:25:43 »

Samoin n. 15 vuotta sitten minulle tuli voimakas tarve lähteä etsimään todellista rakkautta. Löysinhän minä sitä, minulla oli varsin käänteentekevä episodi miehen kanssa, jonka koin sielunkumppaniksi. Rakkaus jäi, mutta miehen kanssa meistä ei tullut paria kuin muutaman kuukauden ajaksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2013 15:26:58 »

Juu, tarkkana saa olla ja ennen kun alkaa toivomaan pitää huomioida mitä käänteistä se voi tuoda tullessaan.
Iso toive, iso hinta  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2013 11:14:49 »

Juu ja jos miestä toivoo, niin suosittelen toivomaan yleisempää etunimeä  Grin

Tähdenlentojen aikana tekemäni toiveet ovat toteutuneet jopa aikamääreen sisällä. Tarkoitan aikamääreellä sitä, jonka itselleni luon. Vielä on hakuasessa se, että osaisi enemmän uskoa siihen, että saa juuri sen mitä tarvitsee ja toivoo. Nyt olen viimeisen vuoden aikana kehittynyt siinä kovasti ja se parempi puolisko on löytynyt  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2013 14:30:33 »

Minun toiveeni on ollut ja on edelleen, että elämä kuljettaisi minua sinne, missä olen tarpeellinen.

Totta vie olen saanut kokea kaikenlaista ja varsinkin sellaista, missä ei pehmeämpi luonne kestäisi.

Olen oppinut olemaan kiitollinen myös selkkauksista, koska luonteellani uudelleen orientoituna tilanteet muuttuvat, että niistä selviävät voittajina myös jälkeeni tulevat, joita joku yrittää kurmottaa.

Ei kaikki ole ollut ruusuilla tanssimista, ei edes piikkipuolella, mutta olen saanut nähdä elämän koko kirjon. No hohhoijjaa! Voisin jo huoletta lähteä pilvien päälle, mutta joku tai jotkut tarvealueet on ilmeisesti vielä läpi koluamatta, kun maan päällä vielä talsin.

Olen nähnyt hurmion (oikeesti useampiakin sellaisia ajanjaksoja) sekä suhdehelvettejä.
Onneksi myös syvän onnen ja henkisenkin tyydytyksen antaneita ihmissuhteita. Rauha ja kiitos näille henkisesti suurille ihmisille elämästäni.
Olen oppinut huomaamaan, etteivät kaikki ihmiset, joita rakastan ole kelvollisia lähisuhteeseen tai edes ryhmän jäseneksi.
Olen oppinut vaurautta esittävistä ihmisistä, että heissäkin on velaksi eläjiä, mutta luonteensa ei kestä sanoa totuutta, kun itsetunto jäi saamatta kotikasvatuksesta.
Moni köyhä on usein onnellisempi ja totuudellisempi.
Olen nähnyt virkamiehiä, jotka rakastavat valtaa, mutta ovat kyvyttömiä kohtaamaan ihmisiä, joille heidän palvelunsa on välttämätön. Hyppyyttävät perkules ihmisiä, kunhan vaan heillä säilyy valta.
Toki päättäjissä on myös mahtavia tyyppejä, vesi vierähtää silmäkulmaan, kun heitä ajattelen.

Olen saanut elää loistokkaita aikoja ihan oman työn tuloksilla, mutta elämä päätti toisin. Hoitovirhe vei työn sekä terveyden, jotka onneksi palautuneet melkein kokonaan. Korvauksia juristin kanssa haemme oikeusteitse ja sitten olen takaisin 'raiteilla' eli taloudellisesti huolettomassa asemassa, ei tarvi töihin änkeytyä, ellen itse sitä tahdo.
Luonteellani en varmaan osaa olla poissa, mutta aika näyttää...

Olen havainnut, ettei kauniista kotimaastamme tarvitse lähteä minnekään havaitakseen kauneutta ja kohdatakseen laaja-alaisia immeisiä, joiden kanssa voi jutella kyynärpäänsä tunnottomaksi ja turvoksiin teekupin äärellä jo kauan ennen kuin aamu alkaa uudelleen sarastaa.

Olen tajunnut elämän matkallani jo tähän mennessä, että kauneus ja järki eivät korreloi mitenkään, eipä aina edes koulutus tai järkikään. Saati sitten asema / järki / kunnollinen käytös.
Valtion johdossa kauan sitten oli henkilö, josta sanoin ettei hänestä tiedä tarkoittaako kapulakielellään yhtään mitään.
Eräästä keittäjä/ siivoojasta taas, ettei ole varmaa mitä hän tarkoittaa. Rouva kun yritti käyttää kapulakieltä, eikä hallinnut edes äidinkieltään.

Siksi toivon edelleen, että minua juoksutettaisiin koko loppuelämäni siellä missä kulloinkin olen tarpeellinen. Näin elämäni voi jatkua mielenkiintoisena;  omaehtoisena muilta osin. Luotan näetsen siihen, että jokaisella on sosiaalinen kutsumus jo ennen syntymää. Jokainen syntyy tänne tarpeeseen ja varustetaan niillä lahjoilla, mitä kukin juuri hänelle sopivassa elämässä on tarvitseva.

Toivon myös, että järkikultani pysyy näissä raameissa niin kauan kuin taivaan niityt eivät ole vielä tarkoitetut minun käyskennellä.

Toivon myös voimia auttaa ja kannustaa niitä, jotka eivät osaa, uskalla tai muuten kykene hoitamaan omaa pestiään. Pienillä onnenpotkuilla voimme eheyttää ja vahvistaa itse kutakin JOKA TAHTOO ottaa vinkkejä vastaan selvitäkseen omasta elämästään otsa siloisena ja henkisesti pää pystyssä, naurunkure suupielissään, -rypyt silmäkulmissaan.
Toivon, että osaan tunnistaa ja erottaa omasta elämästäni ne, jotka pyrkivät vain käyttämään hyväksi apua ja neuvoja - imemään voimia auttajistaan. Samoin tarvitsen hoksaamista niistä, joilla on tarve lytätä muita. Heistä tahdon eroon.
 
Toivon olevani nöyrä ottamaan vastaan luotetuiltani ohjausta, kun he sen katsovat minulle tarpeelliseksi.

Toivon myös onnenpotkulla saattelevani matkaan ne, jotka ovat oivaltaneet omat vahvuutensa ja piipahtelevat morjestamassa vain vaikeimmissa käänteissä - keskustelu avaa aina uusia ikkunoita itse kenenkin mieleen. Eli toivon tekeväni itseni tarpeettomaksi toisille ihmisille, sillä jokaisessa on potkua omalle elämänsä saralle, toimintakentälleen.

Vanha sananlasku näet sanoo:
Joka on toisen nojassa, on pian ojassa. Tätä toivon osaavani ja muistavani noudattaa koko loppuelämäni, kuten tähän astisenkin aikana.

Toivon edelleen voivani pitäytyä omissa oloissani aina kun se vain suinkin on mahdollista. Rauhasta saa voimaa. Vai mitä Rauha?
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Vai mitä Jouko?


Jokaisessa meissä on sekä heikkouksia, että vahvuuksia. Toivon, että toimin edelleen vahvuuksieni antamalla paalutuksella elämässäni.

Ja eiku paalupaikalle taas... moottori käy jo... No kuka se taas videopuhelua lykkää...

no jopas jotakin .... palaillaan!  Grin
« Viimeksi muokattu: 07.02.2014 14:57:30 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #7 : 11.12.2013 14:48:16 »

Juu ja jos miestä toivoo, niin suosittelen toivomaan yleisempää etunimeä  Grin

Tähdenlentojen aikana tekemäni toiveet ovat toteutuneet jopa aikamääreen sisällä. Tarkoitan aikamääreellä sitä, jonka itselleni luon. Vielä on hakuasessa se, että osaisi enemmän uskoa siihen, että saa juuri sen mitä tarvitsee ja toivoo. Nyt olen viimeisen vuoden aikana kehittynyt siinä kovasti ja se parempi puolisko on löytynyt  smitten

Mun onnekseni miehillä ollut eri maitten allakoissa sama nimipäivä kuin edellisellä. Helppo muistaa, säästyy konflikteilta.

Nyt vois jo seuraavan kanssa vaihtaa uuteen päivämäärään. Allakat olleet nimettömiä mulla eri kielisten ystävien takia vuosien ajan.
Ja mieluiten mahdollisimman vaikeatajuinen nimi, ei nouse puolet yleisöstä ylös kun pyytää jotakin henkilöä pitämään puhetta.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.2013 14:52:08 »

Juu, näissä saa olla tarkka.

Esimerkiksi itse kärsin seksuaalisista turhaumista josku 15 vuotta sitten. Muistan toivoneeni, että saisipa joskus täydellistä seksiä. Sainhan minä sitä sitten, kun tapasin toisen avomieheni. Valitettavasti hän oli muuten luonnevikainen, pahimmillaan oikein viheliäinen tyyppi.  2funny

 Cheesy   2funny

Juu, näitä isojen tyttöjen kans kutsutaan 5 min 'suhteiksi'.

Siis että kolahti vuosien takaa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #9 : 09.01.2014 23:47:55 »

Yleismaailmallinen toive ihmisillä tuntuisi olevan että olisi rikas ja hyvinvoiva, vaan mites se oikein on. Sad Kynnet veressä pitää leipänsä tienattaman ja köyhällä tuskin on edes yhtään ystävää jäljellä. crazy2 Yleensä ei uskalla toivoa mitään kun se huonompi toive usein toteutuu. Cry Joskus kun luulo ei ole tiedon väärti niin kuvittelemalla rakkaussuhteen pelaavan kitkattomasti saattaa havaita muutoksia kumppanin elämässä, vaikka näennäisesti asiat sujuisivatkin hyvin.  :Smiley Parisuhteessa seksin osuus ja erotiikan merkitys on tärkeä jaihmisinä tämä luonnollinen tarve voi toisilla olla ylikorostunut vaihdellen seksiaddiktista frigidiin käytökseen. Mikä sitten on normaalia parisuhteessa on että kunnioittaa toista ja pyrkii ymmärtämään toisen luonnetta näissä asioissa.  coolsmiley Tarpeet ja käytös ovat erilaiset. Astrologisesti uskon että toisen ihmisen ja kumppanin löytyminen ikäänkuin sattumalta partneria vaihtamalla ei johda hyvään tulokseen. Rakkaus ja Seksuaaliset tarpeet ovat erilaisia jolloin toivoo että löytäisi kumppanin jonka kanssa voi kokea sekä tunteeseen että fyysiseen mielihyvään perustuvan liiton joka on molemminpuolista. Wink angel Cheesy Onko sellaista olemassa onkin sitten toinen juttu, itse uskon vuorenvarmasti että sellaista aitoa rakkautta on olemassa ja sen löytämiseksi voi yrittää ottaa huomioon mitä tähtimerkkiä vastakkainen sukupuoli edustaa. Jotkut luonteet vain sopivat toisilleen paremmin. Mielikuva ja totuus kumppanista ja toive siitä millainen luonne toinen on perustuu harvoin ensitapaamisen kautta koettuun ihastumiseen. ESIAVIOLLISET SUHTEET JA HILLITTÖMYYS SEKSIELÄMÄSSÄ SAATTAVAT LISÄKSI VÄÄRISTÄÄ KÄSITYSTÄ AIDOSTA RAKKAUDESTA. idiot2  Kunnon parisuhde syntyy mielestäni luottamuksesta ja kunnioituksesta sekä aidosta kiintymyksestä kumppaniinsa vikoinensakin. tickedoff 2funny Usein saa kuulla että sielunkumppanit olisivat kuin luodut toisilleen ja seksuaalisesti yhteensopivat luonteet löytyvät horoskooppimerkkien mukaan jolloin usein vastakkaiset merkit ovat toisilleen luonteensa mukaisesti paremmin luodut. Cheesy angel Wink Toivomuksena on että astrologia antaa vastauksia parisuhdeonnistumisiin ja oikeamerkkisen kumppanin valintaan.  Kiss Smiley Varo mitä toivot on hyvin sanottu ja saas nähdä miten käy. smitten smitten smitten smitten 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 10.01.2014 10:11:51 »

ESIAVIOLLISET SUHTEET JA HILLITTÖMYYS SEKSIELÄMÄSSÄ SAATTAVAT LISÄKSI VÄÄRISTÄÄ KÄSITYSTÄ AIDOSTA RAKKAUDESTA.

Hillittömyys, sen potentiaalinen vaikutus voi olla hankala. Nykyään on kyllä kuitenin tapana puhua seksiaddiktiosta ja se on yleensä merkki jostain traumasta/ongelmasta joka tulisi käsitellä, eli silloin on kyllä aidon rakkauden tiellä ihan muut asiat ensisijaisesti kuin promiskuiteetti.

Mutta jo pelkästään sana 'esiaviollinen' on niin viime vuosituhatta, samaa sarjaa kuin 'salavuoteus.'  Grin Cheesy

Ota nimittäin huomioon että kaikki eivät usko avioliittoon instituutiona lainkaan, vaan elävät yksiavioisessa pitkässä parisuhteessa menmättä koskaan naimisiin.

Ota huomioon myös se, että avioliiton onnistumisen vuoksi seksuaalinen yhteensopivuus on välttämätön. Ellei saa testata tätä yhteensopivuutta ennen avioitumista, voi joutua liittoon jossa seksi vaan ei toimi vääränlaisen seksuaalisen henkilökemian tai täydellisen muun seksuaalisen yhteesopimattomuuden vuoksi.

Hölmöintä on tässä se, että tämä 'ei ennen kuin pappi sanoo aamen' yhdistyy yleensä sitten myös voimakkaaseen kielteiseen asenteeseen avioeroa kohtaan. Eli arpajaisethan siitä sitten tulee: Saatat päätyä tilanteeseen jossa sinulla ei koko elämäsi aikana ole ainuttakaan tyydyttävää seksikokemusta. Järkiheittoa meininkiä suoraan sanoen, mutta kaipa ihmisten on se jossain inkarnaatiossaan kokeiltava, että ymmärtävät välttää moista toiste.  Wink

Minä en ole koskaan halunnut naimisiin tai lapsia ja ihmissuhteeni tapahtuvat erillään asuen, eli kummallakin on oma kämppänsä. Silti en harrasta irtoseksiä ja ihmissuhteeni ovat olleet yksiavioisia, uskollisia ja pitkäaikaisia.

« Viimeksi muokattu: 10.01.2014 10:13:35 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #11 : 10.01.2014 12:37:08 »


Minä en ole koskaan halunnut naimisiin tai lapsia ja ihmissuhteeni tapahtuvat erillään asuen, eli kummallakin on oma kämppänsä. Silti en harrasta irtoseksiä ja ihmissuhteeni ovat olleet yksiavioisia, uskollisia ja pitkäaikaisia.



Tuo taitaa olla sitten lähinnä ns. fuck-buddy meininkiä. Kuinka paljon haittaa, jos buddy'llä on muitakin panokavereita?
Ja mikäli  haittaa, kuinka varmistut, että heitä ei ole?

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 10.01.2014 12:42:08 »

Tuo taitaa olla sitten lähinnä ns. fuck-buddy meininkiä. Kuinka paljon haittaa, jos buddy'llä on muitakin panokavereita?
Ja mikäli  haittaa, kuinka varmistut, että heitä ei ole?

NO EI TODELLAKAAN OLE FUCKBUDDY-MEININKIÄ! (huuto tahallista ja täysin perusteltua)

Fuckbuddy ei ole ihmissuhde, vaan fuckbuddy, panokaveri. Tällöin kummallakaan ei ole mitään yksinoikeutta toiseen, vaan molemmat ovat vapaita tekemään muuten mitä haluavat. Kyse on siis irtoseksistä, jota vaan saa helposti samalta ihmiseltä toistuvasti ilman ihmissuhdetta, ilman parisuhdetta.  En harrasta seksiä parisuhteen  ulkopuolella, koska en saa mitään rakkaudettomasta seksistä.

Minä  haluan yksiavioisen  uskollisen  suhteen, mutta niin että ei asuta yhdessä. Minulla on myös ollut useita tällaisia elämäni aikana, pisin niistä 10 vuoden pituinen.

Tälle on maailmalla nimikin jo, LAT-suhde eli Living Apart Together:
http://en.wikipedia.org/wiki/Living_apart_together

Ymmärrän että monille ihmissuhde ei ole ihmissuhde ellei asuta yhdessä. Kannattaa kuitenkin laajentaa vähän perspektiiviä ja muistaa että ne omat mieltymykset eivät kerro mitään muiden mieltymyksistä.

Ja yhdessä asuvan pariskunnan osapuolten ei ole paljoakaan helpompaa varmistua siitä onko toisella muita partnereita, kuin erillään asuvien pariskuntien. Niinpä kysymyksesi 'kuinka varmistut ettei heitä ole' on aivan väärin asetettu.

 Pitäisi kysyä vaan siis yleisesti:
Miten kukaan minkäänlaisessa yksiavioiseksi molemmin puolin sovitussa parisuhteessa elävä varmistuu siitä että hänelle uskollisuutta luvannut ihminen pitää lupauksensa. Ja se on jo aivan  oman erillisen keskustelunsa aihe.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2014 12:49:53 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 10.01.2014 13:18:34 »

Joo, fuckbuddyt keskittyy vain siihen perushimon täyttämiseen ja ei juurikaan ihastusta suurempia tunteita ole mukana.
Mutta olen tullut itse siihen lopputulokseen eron jälkeen että ainakaan näillä näkymin en halua muuttaa kenenkään miehen kanssa yhteen ja haluan vain kevyesti treffailla. Viihdyn ja voin paremmin kun saan olla omassa rauhassa ja yksikseni ja tosiaan, koskaan ei voi tietää onko toisella toinen tai toisia, oli niin että asutaan yhdessä tai ei. Toiset hyväksyy myös toisia ja toiset vaatii ehdotonta uskollisuutta, jokaisen mauan mukaan. Riippuu ihan siitä millainen olet luonteeltasi.
Kunhan uskollisuuden vaatimus ei perustu omistamisen haluun vaan siihen että sovitaan että jos seukataan niin keskitytään vain ja ainoastaan toinen toisiimme, eikä sekoiteta siihen muita.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 10.01.2014 13:27:15 »

Minä haluan yksiavioisen suhteen tunnesisällön ohella myös sen vuoksi että muuten seksin on oltava turvaseksiä ja turvaseksi on järjettömän tylsää: Oraaliseksi naiselle esimerkiksi mahdotonta. KOko ajan saa pohtia missä omat sormet ovat olleet ja mihin ne voi sitten enää laittaa jne.

Suojaamattoman seksin osalta nimittäin kannattaa pohtia asiaa mikrobialtistuksen kannalta ja siltä kannalta katsottuna asia on tämä:
joka kerta kun harrastat suojaamatonta seksiä, harrastat myös suojaamatonta seksiä mikrobimielesaä kaikkien niiden partnerien kanssa joiden kanssa hänellä on ennen sinua ollut suojaamatonta seksiä ja niiden partnereiden kanssa joiden kanssa hänen partnereillaan on ollut suojaamatonta seksiä ennen kuin heillä oli hänen kanssaan suojaamatonta seksiä jne. jne. loputtomiin. Tästä voi muodostua pitkäkin ihmisketju sellaisilla ihmisillä jotka eivät ole turhantarkkoja turvaseksistä.

Mikrobimielessä paikalla voi siis olla kymmeniä tai jopa satoja ihmisiä aina kun harrastetaan suojaamatonta seksiä.  Shocked

Ihmissuhteen alkuvaiheessa minunkin seksini on toki turvaseksiä, mutta sitten kun suhde syvenee ja molemmat ovat sitä mieltä että haluavat sitoutua suhteeseen enemmän, sitten molemmat käyvät testeissä terveyden varmistamiseksi ja voidaan siirtyä suojaamattomaan seksiin. Tämä on minulle vähän kuin kihloihin meno jollekulle toiselle, se on lupaus yksiavioisuudesta kyseisessä suhteessa.

Minulla suojaamaton seksi kuuluu siis vain yksiavioiseen ihmissuhteeseen ja turvaseksi taas on niin järkyttävän epäeroottista ja hankalaa monin tavoin - seksinhän kuuluu oikeasti olla varsinaista ruumiinnesteiden vaihdon riemujuhlaa - että olen mieluummin ilman sitä irtoseksiä jossa turvaseksi on välttämättömyys.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2014 13:31:17 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: