Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aika kummallista  (Luettu 7789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 02.11.2005 17:59:39 »

Laitoin tuollaisen otsikon, sillä haluaisin kommentteja henkilöiltä joilla on 10 huoneessa paljon tavaraa.
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2005 22:56:23 »

Mikä on paljon?

Minulla näyttää olevan 5 planeettaa tai jotakin, mutta syntymäaikani saattaa olla täysin pielessä.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.11.2005 11:20:51 »

Tosiaankin, paljonko on paljon???  Wink

Itselläni 10. huoneessa Aurinko, Onnenpiste ja Merkurius, mutta varmasti monella muulla kymppihuoneen kamaa löytyy vielä runsaammin. Urapainotteinen olenkin aina ollut ja sillä tavalla onnekas, että työasiat ovat aina sujuneet melkoisen helposti. Ihan hävettää sanoa, etten ole koskaan ollut päivääkään työttömänä...  Embarrassed  Mutta jottei kuulostaisi ihan rehentelyltä niin täytyy sanoa, että KYLLÄ, muilla elämänalueille tökkimistä on ollut työasioidenkin edestä....
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 11:22:37 kirjoittanut May » tallennettu

Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2005 11:40:30 »

Minulla on syntymäkartalla 10. huoneessa ainakin  merkurius mars pluto juno ja 9.huoneessakin on  aurinko kuu venus ceres vaikken ole mikään  "uraihminen" ollutkaan, eikä myöskään opiskelut ole pahemmin kiinnostanut...töitä on riittänyt, vaikkei kovin mielekkäitä... Undecided
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 11:45:03 »

Mikä vimmattu on onnenpiste??  Huh
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 03.11.2005 12:04:42 »

Dorian, vimmattu???  Grin

Onnepiste eli Pars Fortuna on yksi arabialaisista pisteistä, oikeastaan kai kaikkein tunnetuin niistä. Sen laskukaava on Asc+ Kuu - Aurinko ja useimmat astrologiset ohjelmat laskevat sen kartalle automaattisesti (sen symboli on ympyrä, jossa rasti). Etenkin entisaikaan sen katsottiin symbolovan todellista onnea, rahallistakin, sen huoneen asioissa, jossa se sijaitsee. Nykyisin katsotaan että henkilö pystyy ilmentämään sen huoneen asioita helposti ja "suotuisasti", huoneen merkin mukaisilla energioilla.
tallennettu

Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2005 13:23:08 »

Moiks

Mulla on 10. huoneessa  aurinko merkurius venus chiron pallas

Ja työ/ura on aina ollut tosi tärkeää mulle. Olen ollut suurimman osan työhistoriastani yrittäjänä, nyt tosin työntekijänä muualla, mutta yritysideat pyörivät päässäni siihen malliin, että luultavasti löydän itseni taas jonkin ajan kuluttua jotain omaa ideaa toteuttamassa  knuppel2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #7 : 03.11.2005 20:24:37 »

Minuunkin tämä keskustelu osuu, koska  aurinko merkurius saturnus chiron ja  venus löytyvät sieltä. Pitkälti se työ/ura on ollut ajattelutavassani tärkeä. Tosin meneillään on sellainen ihmeellinen aika, että en viitsi sitä ajatusta tässä nyt availla tämän enempää.  Wink
tallennettu

Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2005 09:13:11 »

Shocked  Kävin tuijottamassa karttaani. Kymppihuoneessa on typösen tyhjää, siinä ei hillu kuin MC seinällä. Sen sijaan huoneissa 1&7 näyttää olevan tungosta...
Mitähän sekin tahtoo sanoa?  coolsmiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2005 10:05:07 »

Kävin tuijottamassa karttaani. Kymppihuoneessa on typösen tyhjää, siinä ei hillu kuin MC seinällä. Sen sijaan huoneissa 1&7 näyttää olevan tungosta...
Mitähän sekin tahtoo sanoa? 

Moro Dorian,
se on meillä nämä itsen ja sosiaalisten suhteiden väliset jutut, jotka painottuvat noiden huoneiden mukaan. Raimo A. Nikulaa siteeraten:

1. huone: Minä "laskeutuu alas" ruumiistukseen, ottaa energiakehikon, jonka kautta rakentuu totunnaisten käyttäytymismallit, eleet, ilmeet, perusasenne elämään ja ulkoinen persoona, jonka kautta sisäiset voivat ilmenevät. Tässä huoneessa on valmiudet oivaltaa oma elämän persoonallinen merkitys. Huoneen ihmistyyppi on Minä itse, Persoona, jonka kautta elämännäytelmä on määrä esittää.

7. huone: Minä saapuu käännekohtaan, jossa oma minämaailma loppuu ja sosiaalinen, jaettu kokemusmaailma, "sinämaailma", alkaa. Siksi tässä huoneessa puhutaan parisuhteesta, avioliitosta, kumppanuudesta, siteistä kahden ihmisen välillä. Rakkaus on suurin sitova voima, mutta tässä on kyse myös asiallisista suhteissa, liikesuhteissa tai suhteesta suurempaan yleisöön. Huoneen ihmistyyppi on puoliso, kumppani, sopimuksen toinen puoli, riitapukari, yleisön palvelija, taiteilija.

Mulla aspektoi  askendentti :n hallitsija  uranus 7. huoneessa melko haastavasti noita persoonallisia planeettoja ykkösessä, joten ainaista opettelua itsen (ja ihmissuhteidenkin) kanssa piisaa  Wink
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #10 : 04.11.2005 10:17:16 »

Mäiskis, Gebardi, sait pisteen.

Kipaisenkin kartalleni!  Cool
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #11 : 05.11.2005 17:03:34 »

Ahaa, tarkoittaako 10. huone uraa ja työtä? Kieltämättä elämä on tainnut pyöriä pelkästään niiden ympärillä, vaikka onkin ollut välillä aikamoista vuoristorataa. Pitää nyt ensin hankkia se oikea syntymäaika, ennen kuin innostuu liikaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: