Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijä  (Luettu 11938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Virgo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 02.11.2005 16:06:12 »

Hei!
Miten olette löytäneet hyvän selvänäkijän?  Oletteko olleet hänen kanssaan kasvokkain kun olette asioineet vai puhelimitse?
Lehtien palstoilla on paljonkin osoitteita, mutta.  Ottaisin kiitollisena vastaan tiedon.

- kyseleepi Virgo
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2005 07:26:21 »

Muutama ystäväni on käynyt ennustaja tädin luona ja puoli sukua joten kun suositeltiin en edes epäröinyt. Varasin ajan ja sit vast jännitti.. Jännitys laantui kun näin mukavan sympaattisen tädin joka pyysi istumaan.
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2005 15:50:03 »

Heips,

Itse ensimmäisen kerran menin lehti-ilmoituksen perusteella, kun eräs ennustaja tuli silloiselle paikkakunnalle. Yksin en uskaltanut mennä joten otin ystävättäreni mukaan, tosin istunnoissa olimme kuitenkin erikseen. Ystävättärelleni näyt menivät enemmän toteen kuin minulla.

(Myöhemmin olen mennyt vain suosituksesta selvännäkijöille tai ennustajille kumpaa nimeä hän sitten käyttääkään)

Yksi kokemus oli puhelimitse tapahtuva, olin kuullut positiivista kyseisestä selvännäkijästä, jutut pitäneet paikkansa -hänestä on myös lehtijuttuja tehty.
Hän on erittäin rempsakka Smiley nainen. Osaa kertoa tarinat mitkä hänelle korttien välityksellä tulevat juuri sinulle sopiviksi, ja jos ei siltikään ymmärrä voi toki kysyä.
Jutut ovat osittain pitäneetkin paikkansa, mikä sinänsä on hämmästyttävää.

Kyseiselle selvännäkijälle olen ollut puhelimitse yhteydessä jo kolmisen vuotta. Ja mitä luultavammin pidän edelleenkin yhteyttä säännöllisesti.
Enkä ole ainoa, hänelle on pikkuisen jonoa, mutta aikoja kyllä löytyy.


Iloista talven odottelua  crazy2
tallennettu

_______________
enkelikihara
haidih88
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2005 18:22:06 »

moi!! .. minä löysin sanomalehdestä hyvän selvänäkijän numeron ja soitin hänelle..kysyin miltä rakkaustulevaisuuteni näyttää ..yms.. niin hän oli oikeassa vaikka en sillä hetkellä voinut sitä uskoa todeksi.. mutta kannattaa kyllä varoa ettei puhu liian pitkiä puheluita.. yllättävän kallista on..ei välttämättä kaikki selvänäkijät tiedä asioista oikeasti..tai en tiedä..voihan ne tietääkin.. mut kuitenkin..  Wink -haidih-  harka
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.11.2005 14:18:44 »

Se kertoo jo paljon jos käyttää nimitystä ennustaja... Eli sellaiselle en ainakaan suosittelisi menemään. Selvänäkijöitäkin on joka lähtöön... Kannattaa välttää myös sellaisia jotka ihan selvästi rahastavat asialla.

"Paras" selvänäkijä on sellainen joka ei ota maksua ollenkaan tai pyytää antamaan sitä vain "asiakkaan" omantunnon mukaan. Sellaiset eivät yleensä edes itsestään lehdissä tms. ilmoittele. "Suusta suuhun" kulkee yleensä heistä tieto. Parhaat "ennustajat" eivät edes varsinaisesti ennusta mitään...
Jossain vaiheessa heitä ei enää edes tarvita siinä työssä, kun jokainen ihminen tajuaa/oppii löytämään vastaukset "sisältään".  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

tulinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2005 15:36:51 »

Hei !
Soitin myös itse ennustajalle,hänellä ei ole kallista soittaa, paikallispuhelun verran ja rahaa saa laittaa tilille miltä itsestä tuntuu. Menneisyydestä hän tiesi todella paljon sekä työ ja harrastukset sekä luonteeni. uskon tähän miellyttävään naishenkilöön ja aion tänään soittaa hänelle uudestaan ja kysyn työstäni. Cheesy
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2005 15:58:21 »

Hei!

Ennustajan etsiminen ei välttämättä olekkaan helppo juttu, jos haluat hyvän "näkijän" katsovan asioita.

Olen samaa mieltä tuossa jonkun edellisen kanssa "ennustaja" sanasta Lips Sealed

Miltä paikkakunnalta olet? Laita mulle y.viestii, jos haluat.
T:saisal     angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: