Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipä hei!  (Luettu 7050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 26.10.2013 20:31:43 »

Olen entinen ateisti, ja avautumassa näille asioille pikkuhiljaa aika erikoisten tapahtumien jälkeen. Astrologia on minulle edelleen aika iso kysymysmerkki, mutta kaikenlaista olen kokenut. "Oikeassa elämässä" eli IRL en oikein voi puhua kenellekään mitään, etteivät pitäisi aivan hulluna. Suvussa tuntuu kulkevan joku outo taipumus näihin asioihin, mutta kukaan ei tosiaan näistä paljoa juttele, ja ymmärrän sen ihan hyvin. Onneksi on nämä nettipalstat. Smiley

Tämä vaikuttaa ihan mukavalta paikalta keskustella näistä jutuista.
tallennettu
Mam1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2013 20:49:05 »

Mitkä asiat ovat sellaisia että hulluksi luultaisiin. Ensimmäisen kerran olen täällä komentoimassa johonkin viestiin ja mikä on tuo ateisti juttu? Tongue
tallennettu
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2013 21:15:15 »

No, olen aina koittanut hakea jotain totuutta monin erin tavoin, vaikka tuskinpa sellainen edes on ihmisen saatavilla. Pitkään ajattelin esim., että ihminen on pelkkä sieluton tietokone. Tuo, että toiset  luulisivat hulluksi, on ehkä kieltämättä lähinnä omaa pelkoani. Itse en ainakaan ole koskaan pitänyt ketään hulluna tai tyhmänä omastani poikkeavan elämänfilosofian ja sellaisten takia. Tuntuu vain, että minun äkillisessä henkistymisessäni voisi olla läheisilleni aika paljon sulatettavaa.

Olen aina nähnyt herkästi kaikenlaisia asioita, auroja ja henkiolentoja. Oma kumppanini olisi huolissaan, jos kertoisin, että pidän joitakin näkemiäni asioita totena. Vielä hullumpana pitäisi, jos kertoisin, miksi pidän niitä asioita totena. En ehkä ihan vielä uskalla kauheasti kertoilla, mutta ehkä myöhemmin. Tähän kuitenkin liittyy kohtaamisia erilaisten henkiolentojen kanssa ja outoja yhteensattumia. Ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan, sillä tiedän, että minusta pidetään huolta. Smiley

Toivottavasti kukaan ei ole kokenut näitä viestejäni loukkaaviksi. Joskus asettelen sanani todella kömpelösti. En tarkoita mitään pahaa, ja olen liikkeellä avoimin mielin. Minulla on vielä todella paljon opittavaa (ja varmasti tulee aina olemaan. Se elämässä onkin hienoa).
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2013 21:48:40 »

Hei, ja tere tulemast tänne.Aaryn Smiley Mitäpä tuosta välittämään..jos hulluksi sanotaan. Wink ei haukku haavaa tee. angel smitten
Paljohan niitä on ateisteja.  Huh Huh

Niin ja jokapäivä voi oppia..jotakin uutta. Wink Cheesy Cheesy
ps. meistä kyll pidetään huoli.. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 26.10.2013 21:58:31 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2013 22:01:11 »

Kiitos. Ehkäpä uskallan vielä joskus tulla enemmän ulos "kaapista" näiden asioiden kanssa. Mitäpä sillä on väliä, vaikka joku ei sitten ymmärtäisikään. :Smiley Aika monella tuntuu lopulta olevan kokemuksia, joita ei nykytiede pysty selittämään. Toistaiseksi pidän kuitenkin mm. riimukiveni ja heilurini visusti piilossa tosielämän ihmisiltä. Grin

Muoks. Kyllä, se on upea tunne, kun tietää, että joku pitää huolen. Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2013 22:37:13 »

No oleppa hyvä..ja juu kantsii..miettiä kenelle näistä voi puhua.. Wink mutta niinku sanoin..ei haukku haavaa tee,vaikka se joskus sattuukin. idiot2
Mut siihenkin tottuu...ajan kanssa. coolsmiley
Juu, tuo yläkerran väki pittää meistä kyllä huolen. angel smitten
tallennettu
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2013 23:12:17 »

Hei Aaryn,

Minä olen "henkisellä polullani" aika samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Minulla tosin on muutama ystävä ja siskoni, joille voin puhua näistä asioista, mutta esimerkiksi miehelleni en voi puhua avoimesti kaikista näistä "henkimaailman" kokemuksistani. Viimeisen vuoden aikana olen oppinut jo ymmärtämään jonkin verran, mistä tässä kaikessa onkaan kyse, mutta voi, kuinka paljon uutta ja opittavaa minulla onkaan vielä tässä elämässä.

Kaikkea hyvää sinulle Aaryn ja toivottavasti voidaan vaihtaa täällä kokemuksia, mielipiteitä ja elämän ihanuutta.  Smiley
tallennettu
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2013 14:53:04 »

Manta, tavallaan hauskaa, että joku muukin on "samassa" tilanteessa. Smiley

Heh, on jotenkin hassua piilotella kaikenlaista omalta kumppanilta. Tulee ihan mieleen teini-ikä. :Smiley Uskon, että jossain vaiheessa uskallan olla avoimempi, mutta toistaiseksi noudatan varovaisuutta. Olen vielä niin hämmentynytkin kaikesta. crazy2
tallennettu
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2013 22:27:56 »

Niin Aaryn, kyllä se tavallaan vähän hullulta tuntuu, kun joutuu asioita mieheltä salaamaan. Mutta omalla kohdallani ainakin olen todennut, että parempi antaa hänelle tätä tietoa pieninä murusina, sellaisina, kuin hän pystyy käsittelemään.  Smiley Välillä esimerkiksi kun mies kysyy minulta "mitä luet?" kun luen jotain esim. henkimaailmaan liittyvää kirjallisuutta, vastaan vain kepeästi "sellaisia huuhaajuttuja".  Ja näin saan vastattua kysymykseen (miehen) totuudenmukaisesti.  Grin Mutta riimukivet ja heiluri on täälläkin vielä kaapissa.
tallennettu
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #9 : 29.10.2013 17:12:00 »

Oma kumppani ei taida tietää juuri lainkaan, mitä on meneillään. Välillä vain katoan suljetun oven taakse, ja sanon, ettei saa häiritä. Grin Varmaan ajattelee, että teen jotain rentoutumisharjoituksia. Se tietää, että näen ja tunnen asioita, mutta en ole kertonut, että uskon osan kokemuksistani olevan totta. En tiedä, onko aika koskaan kypsä joillekin jutuille (ne riimukivet Cheesy). Kenties jonkun muun kanssa voin jossain vaiheessa jutella näistä enemmän, kunhan varovasti johdattelen. Se on hyvä tiputella näitä juttuja pieninä murusina näin alkuun.
tallennettu
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.2013 21:41:47 »

Minä olen miettinyt, että kuinka kerron miehelle hienovaraisesti mm. tapahtumista, joihin aion (ennemmin tai myöhemmin) osallistua... meditaatioillat ja muut vastaavat. Vai riittääköhän miehelle pelkkä maininta "menen meditaatioon" ja se ei kelaa asiaa sen enempää.  Grin Meillä mies tulisi heti uteliaana kurkkimaan, jos sulkeutuisin oven taakse ja kieltäisin häiritsemästä, joten omia juttujani varten joudun odottamaan aina ajankohtaa, jolloin sekä mies että lapset ovat poissa kotoa tai nukkumassa. No, hiljaa hyvä tulee, vaikka välillä tuntuu, niin kuin minulla olisi jokin kiire oppia kaikki mahdollinen, mitä minulle vain suodaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: