Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnus yhtymä nousumerkki  (Luettu 5417 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« : 16.10.2013 16:16:41 »

Hei,

kuka täällä on kärsinyt/nauttinut ko. kuviosta? Minähän olen mutta siitä on 28 vuotta, olin niin nuori ja sitäpaitsi päällä oli muita ulkoplaneettojen transiitteja. Nyt tämä tulee minulle  ihan pian, ja mitään isoa transiittia henk.koht planeetoille ei ole ollut vuoteen eikä tule olemaan vuoteen. Sen sijaan  askendentti -akseli on saanut myös  aspect_tri jupiterilta - ja nämä molemmat siis jatkuvat ensi vuonna.  Mitäköhän on odotettavissa?
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2013 15:50:31 »

Niin ja saturnuksen  aspect_tri IC:lle ( aspect_sex MC) - kyllä kiinnostaa!?
 Huh
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2013 19:06:32 »

Mulla on toi  saturnus aspect_con askendentti syntymäkartallakin mutta en tiedä sitten....ihme kuvio ihme tyypillä?!  buck2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2013 08:04:30 »

Saturnuksen yhtymä transiitti askendantille oli minulla joskus yhdeksän vuotta sitten.
Minulla kaikki yhtymät askendanttiin vaikuttaa samalla myös nataali aurinkoon, venukseen, marsiin ja kuuhun sekä plutoon..

Saturnus askendantilla on kai jollain tapaa kasvattava ja kypsyttävä. Kai siihen voi liittyä vähän epävarmuuden tunteita, mutta kai se on samalla vähän semmoinen, että katsotaan mihin sinusta on. Asioita voi aloittaa. Voi joutua ottamaan enemmän vastuuta asioista tai jotain Smiley
Minulla oli saturnuksen neliö askendantille viime vuonna ja jätin paljon henkisiä taakkoja pois. Se oli hieman haastavaa, mutta samalla niin vapauttavaa ja parasta mitä minulle on voinut sattua!
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #4 : 15.12.2013 12:26:20 »

Mulla se oli tavallaan sitä, että vihdoinkin pääsin eron aiheuttamasta tuskasta irti. En ole ihan varma miten pitäis tulkita, koska astro.com ja tämän saitin oma astro ovat ihan selvästi sitä mieltä, että kyseessä oli pikainen transiitti. Saturnus lähtee ensi vuonna pakittamaan ja tulee yhden asteen sisällä takas  askendentti ? Ihme kyllä kun astro.com väittää muiden planeettojen osalta käyttävänsä oliks se nyt orbia 2.

No kaippa se on sit tällä ohi. Oli kyllä raskasta aikaa jotenkin henkisesti ja fyysisesti vaikka ihan normaalisti elin, tuntui vaan raskaalta. Olen tutustunut mieheen, ei siis minkään sorttista säpinää, mutta koska olen edes hitusen verran kiinnostunut tuo erittäin rankka edellisen suhteen loppuminen on vaipumumassa unholaan...  sanottakoon vielä, että eron jälkeen ei mitään isoa transiittia niin tää saturnus  aspect_con askendentti taisi olla ainoa tekijä ja sitä saikin odottaa (2 v. suhteen loppumisen jälkeen)!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: