Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mietityttää tämä syyskuussa alkanut kuvio: saturnus, venus ja north node rypäs..  (Luettu 3937 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lupu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 15.10.2013 07:39:34 »

 Huh miten tämä vaikuttaa ? mulle se napsahtaa neljänteen huoneeseen ja konjuttaa mun south nodea ja saturnushan on mun ruler planet, koska olen kauris...
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1 : 16.10.2013 16:07:11 »

Seppohan hehkutti tuota kuviota, itse en nyt ihan tiedä miten suhtautuisi. Ja sinänsä venus kiitää ohi mutta myöhemmin mars ja merkkari tulee skobariin. Riippuu kai siitä mitä asteita on omalla kartalla ja mitä aspektia nämä planeetat sitten tekevät. Mut eikös saturnuksen sekstiili kauriille ole hyvä asia?
tallennettu
lupu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2013 21:02:27 »


Kiitos vastauksestasi JPpaukku. Kovasti sitä hehkutusta minäkin luin ja täytyy todeta, että ainakin mulla on täysmittainen "kotituuletus" sydämessä ja päässä ja mut paiskattiin elämän oppituoliin sanoen, että kyllä se hyvin menee, mutta oikeesti vähän sydämeen on sattunut, vaikea ollut erottaa totuutta ja tunteet on mennyt aika kovaa taivaisiin ja takas, niin että paukkuu mullakin...
 
askendentti  leijona 0
aurinko kauris 14 konjunktio jupiter 11 astetta 6th
 kuu :kalat:24 konjunktio  :keskitaivas:23 10th
 merkurius :kauris:27 7th konjunktio mars  :vesimies:0
 venus 20  jousimies 5th
 :saturnus:5 neitsyt 2th
 neptunus vaaka 15 3th
 uranus 27  kaksoset 11 th
 pluto leijona 16 1th
 kuunsolmu harka 1 aste
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2013 15:49:31 »

mielenkiintoista, tiiän yhen tyypin jolla sama aurinko-jupiter kuvio kun sulla, muuten ei oo samat planeetat! Siks mä nyt vastaan koska oon kattonu, että aika rankalta näyttää kun  uranus tulee ensi vuonna neliöön, pluto pikkuhiljaa päälle,  jupiter opponoi. Plutohan tulee 14 asteeseen  kauris vasta vuoden päästä, mutta tuo uranuksen neliö ja jupiterin  aspect_opp ei varmaan helpota alkusoittoa ollenkaan.  Jospa  saturnus aspect_sex häviää siiinä rytäkässä?  jupiter on ollut oppositiossa   aurinko venus jo kesällä joten ihmekös tuo jos kaikki ei tunnu olevan yhtä ruusuilla tanssimista. Tälle tyypille oon issekseni ennustanut ongelmia, mutta näkisin että hänen tapauksessa johtuu eniten siitä, ettei hän ole suostunut näkemään tiettyjä parisuhteen tosiasoita (miesystävä kovasti pettänyt ja käyttänyt hyväksi muutenkin). Ei ole ottanut tämä  kauris-nainen kuuleviin korviinsa ja jotenkin epäilen, että sille tulee nyt tenkkapoo koska   pluto tulee sen merkkarin päälle ihan kohta!

Sinullahan on ensi vuonna  saturnus JA  jupiter aspect_tri kuu ja  saturnus aspect_sex merkurius joka varmasti helpottaa oloa.  Mars Ja venus kun saavat olla ihan rauhassa (ei transiitteja ulkoplaneetoilta)  voi elämä olla tasaista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: