Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto sekstiili keskitaivas  (Luettu 2369 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« : 05.10.2013 13:37:18 »

Mitä tämä tuo tullessaan? Vai tuoko mitään?

Mitä teemoja tähän liittyy? Pluto on mulle vanha tuttu - niin hyvässä kuin pahassa. Mutta sekstiilin vaikutus on mulle avoin, ja keskitaivaan osuus tässä.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2013 22:40:00 »

Itselläni oli tuo tarkka sekstiili vajaat pari vuotta sitten ja kyllä se toi keskitaivaan asioille (mun tapauksessa lähinnä ura) sellaista perusteellista muutosenergiaa... Sisäinen transformaatio näiden asioiden suhteen kulminoitui tuolloin mutta toki näkisin että tää transformaatio kesti kaksi vuotta (vuosi ennen kulminaatiota ja vuosi kulminaation jälkeen) eli sisäinen, pakottava muutoksen tarve alkoi painaa pikku hiljaa jo oikeastaan vuosi ennen transiittia ja jatkui vuoden transiitin jälkeen... Ennen transiittia oli sisällä paljon sellaista muutoksen tarvetta ja sisäisen äänen kuuntelua ja transiitin jälkeen tuli sitten käytännön toimenpiteet kyseeseen. Tämä ei ole välttämättä helppo transiitti mutta keveämpi kuin vaikkapa yhtymä. Syvällinen sisäinen muutos suhtautumisessa uraan, elämäntehtävään ja ulkoisiin asioihin tapahtuu mutta no worries, kaikki menee hyvin kun annat transformaatiolle luvan!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: