Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Automaattikirjoitus  (Luettu 6685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Agathie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 05.10.2013 10:25:16 »

Hellou,

olisiko kenelläkään kokemusta automaattikirjoittamisesta? Lähinnä käytännön ohjeita kaipailisin kirjoittamisen aloittamiseen. Sen verran on kädet alkanut nykimään meditoidessa, että luulen henkimaailman haluavan mun ottavan kynän käteen. Voin toki olla väärässä Cheesy

 smitten
tallennettu

M a t k a l l a . . .
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #1 : 05.10.2013 14:46:39 »

Hei! Ainakin alussa tulee rauhoittua vaikka esimerkiksi meditaation kautta. Halutessaan sytyttää kynttilöitä mieluiten valkoisia. Pyytää siunausta ja suojelusta jumalalta ja enkeleiltä. Pyytää heitä auttamaan ymmärtämään viestin. Harjoitus tekee mestarin sopii myös tähän. Voi olla että alussa ei välttämättä synny mitään.

Tapoja kuitenkin on monenlaista ja tämä siis on vain yksi  smitten angel
tallennettu
Agathie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2 : 05.10.2013 20:09:44 »

Kiitän vastauksesta! Onkohan muuten väliä kummassa kädessä sitä kynää pitää? Kokeiluni ei ainakaan vielä (toistaiseksi) ole tekstiä tuottanut, viivaa kylläkin ja muuta töhröä. Yhdelle paperille ilmestyi jopa Lemurian muotoinen manner. Lemuria ei siis ollut tuttu minulle muuta kuin nimeltä siinä vaiheessa, kunnes yhteensattumien kautta päädyin tutkimaan aiheesta netistä ja löysin samanlaisen kuvan mantereesta, joka oli ilmestynyt minun kautta paperille. Yhteensattumia ei ole  laugh angel Epäilen silti, että itse liikutan kynää, valitettavasti  Sad
tallennettu

M a t k a l l a . . .
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 05.10.2013 21:01:11 »

Epäilen silti, että itse liikutan kynää, valitettavasti  Sad

Tottakai sinä liikutat kynää. Automaattikirjoitus tulee tiedostamattoman tajuntasi kautta tietoiseen, ja käsi tottelee tietoisen mielen ohjeita.  Itselläni tulee usein valmiita sanoja mieleen ja kirjoitan ne. Luen tekstin vasta jonkin ajan kuluttua. Sitä on vaikeaa tunnistaa omaksi, koska sanat ovat tulleet mielen läpi, eivät mielestä.

Mukavia harjoitteluhetkiä  Smiley
tallennettu
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #4 : 05.10.2013 23:14:41 »

Hyviä neuvoja nuo kaikki. Oma kanavointini lähti liikkeelle, kun utelin kanavoivan ystäväni oppaalta saisinko tietää pari juttua, jolloin sain kuulla, ettei se käy, ja minulla on omakin opas, jota kanavoida. Samassa ystäväni haki kynän ja paperia, ja siinä meni kotvan aikaa ennen kun mitään tapahtui. Kynä ei liikkunut ensin ollenkaan, mutta sitten alkoi syntymään pelkkää syheröä ja epäilin koko hommaa. Ystäväni katseli vieressä sen näköisenä, että mahtaako tuosta tulla mitään. Muutamien päivien harjoittelun jälkeen alkoi kynä liikkumaan, ja sain oppaani nimen, tosin ensin monta monituista kertaa väärin. 

Itse valmistaudun kanavointiin ensinnäkin juomalla vettä ja käymällä suihkussa. Monesti laitan ylleni valkeaa ja vaaleanpunaista. Teen ympäristöstä mahdollisimman rauhallisen, sytytän kolme kynttilää, kasaan röykkiön hoitokiviä avukseni. Laitan yleensä palan selenittiä ja ametistia päälaelle (kyllä, kuljen kotona kiviä hiuksissani ja kehollani). Sinistä pitsiakaattia, turkoosia, akvamariinia mahdollisesti vuorikristallin kanssa kaulalle. Kaiken kruunaa joskus keskellä otsaa vesisafiiri tai tsaroiitti, mikä yhä naurattaa lapsiani. En usko, että muut välttämättä tarvitsevat kiviä avukseen, mutta minulle ne ovat tärkeitä.

Aluksi pydän suojaukset, eri kehojen puhdistukset ja maadoituksen monadiltani. Pyydän yhteyttä oppaaseeni ja kanavoinnin tapahtuvan itseni / muiden korkeimmaksi parhaaksi. Pyydän myös muita auttajiani ohjaamaan minua. Siinä vaiheessa tunnen fyysisesti yhteyden muodostuvan ja voin aloittaa. Minulle vaikeinta on oppia keskittymään, eikä antaa oman mieleni häiritä.

Harjoittele siis sinäkin vaan sitkeästi, ja siitä se lähtee sitten kehittymään.  angel
tallennettu
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #5 : 06.10.2013 17:48:37 »

Kivien kantaminen oli hupaisaa lukemista. Ehdotankin että ompelet itsellesi purppuranpunaisen kauluripäähineen, jossa on oikeilla paikoilla pieniä taskuja kaikille noille jalokiville :Smiley

Kiitos hyvästä vinkistä. Tuo kyllä ratkaisisi yhden ongelmistani, mutta pitäisi varmaan olla myös taskuilla varustettu haalari, sillä kivet eivät millään meinaa kestää iholla pitkiä aikoja muulla kuin jeesusteipillä.  laugh

Lisään vielä sen verran, että maadoittavat kivet ovat tärkeitä myös. Mietin kyllä olenko vienyt rakkauteni kiviin liian pitkälle, kun siskontyttö opasti, ettei minun pidä kertoa muille, että minulla on iso kivi unikaverina. Mutta ei se nyt ihan niin ole. Ne luonnosta kantamani kivenmurikat ovat sängyn alla, eivät vieressäni.  Wink
« Viimeksi muokattu: 06.10.2013 18:00:18 kirjoittanut Senisa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.10.2013 11:08:58 »

Käsien nykiminen meditaatiossa on muuten sitten ihan tyypillinen meditaatioon itseensä liittyvä ilmiö.
Niinpä se joko voi tarkoittaa että kehosi haluaisi automaattikirjoittaa, mutta ei toisaalta ollenkaan välttämättä tarkoita sitä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: