Tämä oli eka kerta, kun mainitsin ihmisten lähdöstä.
Valhe, Kryon ketjussa väitit että minun takiani on lähdetty, näin kirjoitit siellä, kursivointi omani:
"Joo. Tiedän ja myönnän. Ei ole fiksua antipatioida jotain foorumilaista. Omalta kohdaltani se johtuu juuri siitä, että koen monen hyvän keskustelun torppaantuneen hänen toimestaan. Ei tietenkään ole fiksua mennä siihen mukaan. Ainoa lohtuni on, etten ole ainoa.
Ja tosiaankin moni on lähtenyt foorumilta."
Joo, ton olin unohtanut - sorry. Siksi, etten ole niin millintarkka, enkä jaksa juosta tarkastamassa kaikkea omaa ja toisten sanomaa vanhoissa ketjuissa. Kaksi kertaa on kuitenkin ihan eri juttu, kuin kerta toisensa jälkeen.
Minä teen omat johtopäätökseni ihan vain siitä, että naurettavin tekosyin jätät vastaamatta yksinkertaiseen kysymykseen:
Mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta en ärsyttäisi?
Naurettavin tekosyin? Ihmistä ei voi muuttaa. Kaikkien kanssa ei resonoi. Mielipide-errot ovat tavallisia. Miten ihmeessä voisin muuttaa sinua itselleni vähemmän ärsyttäväksi? Ja miksi suostuisit moiseen;
Kiitos tästä Anno. Minulle nimenomaan on tälläkin palstalla ehdotettu että alan näytellä jotain mitä en ole, niin silloin eivät ihmiset ärsyyntyisi minusta. Sinä kiteytit tuossa sen, minkä vuoksi en ole koskaan siihen suostunut.
Minäkin kirjoitan moneen ketjuun johon sinä et kirjoita. Ei se ollutkaan se pointti, vaan ihmettelen miksi aiemmin julistettuasi ignoroivasi minua, yhtäkkiä lopetit ja tulit vielä erikseen minun aloittamaani ketjuun. Sen Kryon-ketjun ymmärrän jotenkuten, tätä en millään, jos kerran ignore listallasi olen.
Amma ja Kryon ovat hyvin yleismaailmallisia aiheita. Toki voin kirjoittaa Ammasta, vaikka ketju olisi sinun aloittamasi. Ja lisäksi minulla on oikeus muuttaa mielipiteeni, ja lopettaa tai aloittaa ignooraus tilanteen mukaan. Ignoorauksella tarkoitan oikeuttani lukea tai olla lukematta kirjoituksiasi.
[/quote]
Ihmiset kokevat minut tunnekylmäksi, koska pysyn tyynenä vaikka minulle mitä sanoisi.
Niinpä kommentoin jatkossakin ihan mitä huvittaa, ignoroi sinä ihan mitä sinua puolestasi huvittaa.
Helpon levelin älypeli muuttunut tunnekuohuksi?
Ainoa mikä huolestuttaa on se, että tämä porukka alkaa ei-tykätä jostakusta jota kiusaajakäytös pystyy satuttamaan.
Onko näin tapahtunut? Älä huolehdi etukäteen. Eiköhän siihen sitten modet puutu.
En ole koskaan
pahoittanut mieltäni sanan varsinaisessa merkityksessä yhdestäkään foorumikirjoituksesta. Ehkä jostain syystä minusta on mukavaa seurata tietyn ihmisen reaktioita, kun hiukan rapsuttaa. Ave kirjoitti viisaasti siitä ampiaspesästä. Ehkä tavallaan nautin siitä, kun huiskinta alkaa