Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suuri Kosminen Suunnitelma - Kohtalon Varajoukot  (Luettu 46576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tähtitieto
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 02.10.2013 22:04:34 »

Suuri Kosminen Suunnitelma - Kohtalon Varajoukot

30.11.2013. La klo 11 - 15
Arthousen kerhotila, Ahlströminkatu 8, Varkaus

"Jokaisella älylliseen elämään tarkoitetulla planeetalla on tavallisista kuolevaisista muodostettu Kohtalon Varajoukko". 
" Normaalina aikoina tähän joukkoon kuuluvia yksilöitä on erittäin vähän".
"Kyky tunnistaa visio Suunnitelman Organisoinnista syytasolla ja ymmärtää hiukan intuitiolla ihmiskunnan kollektiivista rotua ohjaavaa Ylitajuntaa." 
"Suunnitelmaan osallistuvien määrän kasvu nopeuttaa fyysistämisen kiihtyvyyttä suorassa suhteessa ja virtaavana aaltoina, yleisesti hyväksytyiksi laadukkaiksi mielipiteiksi."
"Kun oppilas otetaan sisälle, niin he lopultakin TUNTEVAT ja KOKEVAT TEKEVÄNSÄ jotakin todellisempaa, todellista ja TEKEMISEN ARVOISTA."
Mieti omia kysymyksiäsi valmiiksi! 

Tilaisuuden järjestävät; Paikalliset ja Tähtitieto www.tahtitieto.fi yhdessä!

Tilan käytön vuoksi ennakkoilmoittaminen on välttämätöntä; Tähtitiedosta Eija & Kalevi 09-2917075 tai 0400 468207.
Osallistuminen 45 € (sis. alv 24% ). sisältäen opetuksen + kahvi / teen ja lyhyen selvänäkökonsultaation!
Tervetuloa
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.10.2013 12:22:48 »

Valitettavan usein hengellisissä piireissä tunnutaan pitävän käsittämättömiä sanavalintoja, itse keksittyjä käsitteitä ja kielitoimistoa kauhistuttavia lauserakenteita suuren henkistyneisyyden merkkinä.  Grin

Itse pidän sitä sumutuksena: Kaiken voi sanoa ihan selkokielisesti jos haluaa, mutta 'hienot' ilmaisut tuovat helpommin lisää maksavia asiakkaita tekemällä asiasta 'hienon' ja 'mystisen' kuuloisen. Ja kun asia saadaan kuulostamaan monimutkaiselta on helpompi saada ihmiset luulemaan että he tarvitsevat jonkin kurssin tms. voidakseen tajuta ja toteuttaa asiaa. Saman efektin tekstiin saa aikaan ajamalla suomenkielisen lauseen ensin google-kääntäjällä jollekin vieraalle kielelle ja sitten takaisin suomeksi, minkä jälkeen korjataan vain sitten taivutusmuodot suht järjellisiksi.

Tuo lause on selkokielisesti - ja mitään kursseja ei tarvita - tämä:
Maapallon värähtelyt ovat nousussa, mikä mahdollistaa kiinnostuneille joiden sielunsuunnitelmaan moinen kuuluu siirtymisen vanhoista energioista kanssaluomiseen, eli siihen että voi itse kutsua luokseen niitä asioita ja ihmisiä joita oma eteneminen tervitsee. Tällainen toiminta nostaa sitten vielä värähtelyjä entisestään, jolloin homma helpottaa entisestään.

Kaikki siihen tarvittava tieto on sitten saatavissa ihan ilmaiseksi kirjastosta ja internetistä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2013 12:27:55 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2015 18:19:11 »

Valitettavan usein hengellisissä piireissä tunnutaan pitävän käsittämättömiä sanavalintoja, itse keksittyjä käsitteitä ja kielitoimistoa kauhistuttavia lauserakenteita suuren henkistyneisyyden merkkinä.  Grin

Itse pidän sitä sumutuksena: Kaiken voi sanoa ihan selkokielisesti jos haluaa, mutta 'hienot' ilmaisut tuovat helpommin lisää maksavia asiakkaita tekemällä asiasta 'hienon' ja 'mystisen' kuuloisen. Ja kun asia saadaan kuulostamaan monimutkaiselta on helpompi saada ihmiset luulemaan että he tarvitsevat jonkin kurssin tms. voidakseen tajuta ja toteuttaa asiaa. Saman efektin tekstiin saa aikaan ajamalla suomenkielisen lauseen ensin google-kääntäjällä jollekin vieraalle kielelle ja sitten takaisin suomeksi, minkä jälkeen korjataan vain sitten taivutusmuodot suht järjellisiksi.

Tuo lause on selkokielisesti - ja mitään kursseja ei tarvita - tämä:
Maapallon värähtelyt ovat nousussa, mikä mahdollistaa kiinnostuneille joiden sielunsuunnitelmaan moinen kuuluu siirtymisen vanhoista energioista kanssaluomiseen, eli siihen että voi itse kutsua luokseen niitä asioita ja ihmisiä joita oma eteneminen tervitsee. Tällainen toiminta nostaa sitten vielä värähtelyjä entisestään, jolloin homma helpottaa entisestään.

Kaikki siihen tarvittava tieto on sitten saatavissa ihan ilmaiseksi kirjastosta ja internetistä.

Uskallatko kyseenalaistaa itsesi? Mistä tiedät varmasti onko kirjastojen kirjojen tietolähde varmasti oikeassa? Mistä tiedät että onko internetissä löytyvä tieto oikeaa? Mihin perustat omat näkemykseksi? Omaan intuitioosi? Jos niin, kuka siellä oikein puhuu?

Mieti mihin tämä viisas sanonta voi perustua :
"Pidä henkistä kehitystäsi kuin autona. Et voi jatkaa matkaa loputtomiin, ilman että pysähdyt huoltamaan autoasi, sillä ennen pitkää matkasi katkeaa, autosi hajoaa ja yritykseksi on tuomittu epäonnistumaan."

Kyseenalaistaminen on oikein. Se vaatii jo "munaa" että uskaltaa kyseenalaistaa omat käyttäytymismallinsa ja uskomusjärjestelmänsä.
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2015 22:51:25 »

Valitettavan usein hengellisissä piireissä tunnutaan pitävän käsittämättömiä sanavalintoja, itse keksittyjä käsitteitä ja kielitoimistoa kauhistuttavia lauserakenteita suuren henkistyneisyyden merkkinä.  Grin

Itse pidän sitä sumutuksena: Kaiken voi sanoa ihan selkokielisesti jos haluaa, mutta 'hienot' ilmaisut tuovat helpommin lisää maksavia asiakkaita tekemällä asiasta 'hienon' ja 'mystisen' kuuloisen. Ja kun asia saadaan kuulostamaan monimutkaiselta on helpompi saada ihmiset luulemaan että he tarvitsevat jonkin kurssin tms. voidakseen tajuta ja toteuttaa asiaa. Saman efektin tekstiin saa aikaan ajamalla suomenkielisen lauseen ensin google-kääntäjällä jollekin vieraalle kielelle ja sitten takaisin suomeksi, minkä jälkeen korjataan vain sitten taivutusmuodot suht järjellisiksi.

Tuo lause on selkokielisesti - ja mitään kursseja ei tarvita - tämä:
Maapallon värähtelyt ovat nousussa, mikä mahdollistaa kiinnostuneille joiden sielunsuunnitelmaan moinen kuuluu siirtymisen vanhoista energioista kanssaluomiseen, eli siihen että voi itse kutsua luokseen niitä asioita ja ihmisiä joita oma eteneminen tervitsee. Tällainen toiminta nostaa sitten vielä värähtelyjä entisestään, jolloin homma helpottaa entisestään.

Kaikki siihen tarvittava tieto on sitten saatavissa ihan ilmaiseksi kirjastosta ja internetistä.

 Grin  Grin  Grin

Juuri näin Smiley
Voima on ihmisessä itsessään.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2016 07:08:52 »

Valitettavan usein hengellisissä piireissä tunnutaan pitävän käsittämättömiä sanavalintoja, itse keksittyjä käsitteitä ja kielitoimistoa kauhistuttavia lauserakenteita suuren henkistyneisyyden merkkinä.  Grin

Itse pidän sitä sumutuksena: Kaiken voi sanoa ihan selkokielisesti jos haluaa, mutta 'hienot' ilmaisut tuovat helpommin lisää maksavia asiakkaita tekemällä asiasta 'hienon' ja 'mystisen' kuuloisen.

Näin ja minusta tämä on lähinnä sääli.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2016 13:47:03 »

Surullista miten yhteisöllisyyden ja merkityksellisyyden puutteesta kärsiviä ihmisiä yritetään rahastaa humpuukilla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: