Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: toteutuvat unet  (Luettu 5691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vampire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« : 17.09.2013 18:22:27 »

Moi! Onko teillä unia, jotka ovat toteutuneet? Kertokaa niistä!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 17.09.2013 18:29:45 »

Rutkasti, mutta en ole koskaan tunnistanut niitä ennen kuin ne ovat jo toteutuneet ja sillä tavalla mennyttä aikaa. idiot2
Aika moni uneni vain katselee viime päivien tunnelmia, pelkoja, unelmia, tv-ohjelmia ja kaikenlaista mitä nyt sekaan sattuukin assosioitumaan. Jälkeenpäin sitä sitten voi palailla unimuistiinpanoihin ja todeta, että ohoh. Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 17.09.2013 21:07:45 »

Juu, symbolisia enneunia on ollu, ei ihan suoria. Mun pojalla on kyllä ollu si ihan suoriakin, semmosista arkipäivän vähän isommista sattumuksista, iloista ja suruista.
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #3 : 17.09.2013 22:22:15 »

Joo enneunet ovat usein toteutuneet smitten ns. DejaVu ilmiönä, joloin saa kokemuksen elävässä elämässä että olen saanut elää tämän jo aikaisemmin. Angry tickedoff knuppel2 Unien merkitys on parantavaa ja on helpotus kun näkee unia ja saa purkautua unen avulla. Smiley Toinen asia sitten on miten luotettavaa uniemme tulkitseminen on. coolsmiley Enneunet ovat joskus painajaismaisia ja niiden tarkoitus on varoittaa vaarasta tai varustaa sinua tuleviin tapahtumiin. crazy2 Joskus se mitä ihminen pelkää se sitä myös kohtaa ja unilla on sisäisesti merkitystä pelkojemme murtajina ja poistajina. idiot2 On myös onnellisia ja seikkailuunia joissa intohimoinen rakkaus ja tunne-elämä kukoistavat ja henkilö johon olet ihastunut ja jota Himoitset saattaa ilmestyä unessa tunteellisella tasolla. Cheesy Ihmisellä on syntymälahjanaan annettu tunne elämä ja usein unessa saat parhaimmat kiksit kun patoutunut tunne elämä saa taivaalliset siivet. 2funny Mitä herkempi sielunelämä sitä upeammat uniseikkailut ja sitä kautta rikkaampaa elämä voi olla. smiley6600 Haaveet ja  toiveet ovat usein myös päiväunia joihin taipumuksemme on paeta arjen harmautta ja ankeutta. Shocked Joskus olen kuullut sanottavan että köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus. angel Oli miten oli unilla on taipumus toteutua ja on olemassa ihmisiä jotka oikeasti näkevät enneunia, joka sekin on syntymälahjana saatua luonnollista herkkyyttä. :Smiley Eläköön enneunet ja ihanat rakkaustarinat kun niitä ei muutoin tässä kyynikkojen ja järkihirviöiden maailmassa kohtaa paitsi unessa.... smitten smiley6600 Cheesy tickedoff smitten Tongue
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.2013 16:34:34 »

Minäkin näen enneunia, yleensä symbolisena. Aikaisemmin näin unia jotka tapahtuivat sitten parin päivän päästä, tai muutaman viikon päästä. Nyt olen nähnyt unia jotka voivat olla parin vuoden päähän, nämä unet ovat hyvin erilaisia, eläviä, siitä tiedän, että ne tulevat tapahtumaan. Ovat selkeitä ja hyvin muistettavia.

Olen mm. nähnyt enneunen läheisen kuolemasta, ystävän raskauden, eron silloisesta poikaystävästä, rakkaani tapaamisen. Lisää odotellessa.  Wink
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2013 23:57:56 »

unessani oli joitain tyyppeja, jotka varastivat meilta leipaa.
seuraavana paivana meidan liike oli ryostetty.
vuosia sitten minulta varastettiin laukku. n. 10 paivan kuluttua nain unta, etta laukkuni loytyi.
seuraavana paivana  yksi herra otti yhteytta, etta oli loytanyt laukkuni, missa oli onneksi kaikki
paperit tallella vain rahat puuttuivat.
tallennettu
Neptunalia
Vieras
« Vastaus #6 : 28.09.2013 19:56:59 »

Minä en koe uniani enneunina vaan viesteinä tuonpuoleisesta. Olen nähnyt monta raskautta ja muutaman kuoleman, lisäksi ollut unen kautta yhtedessä kuolleeseen, joka halusi viestinsä eteenpäin kauttani. Nämä "unet" on kirkkaita, ei lainkaan unisumuisia.

Sitten on niitä välähdyksiä, että tajuaa kokeneensa jonkun tunnelman unessa vuosia sitten.
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #7 : 29.09.2013 14:19:21 »

usein naen enneunia. taas muistui yksi uni joka on jaanyt mieleen.
uneksin, etta naapurini kaivoivat isoa kuoppaa. aamulla herasin ja kuulin kun kylamme kirkon kellot soittivat kuolemankelloa.
sanoin miehelleni, etta varmaan naapurin pappa kuoli.
niin oli kaynyt. han oli kuollut sina yona.
naen unia myos erilaisista elaman tilanteista ja tiedan jos joku on onneton tai hanella on vaikeuksia. naita unia
en nae usein, mutta erottuvat muista unista selvasti.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: