Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Virolaiset naiset!  (Luettu 27752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.09.2013 12:18:52 »

Facebookiin suostuneet voivat siellä varmaan laittaa haasteen. Mutta on todettava, että en itsekään suostu moiseen varustukseen ja syy on se, että joskus teinivuosina sen epämukavuutta tuli kokeiltua.  Cheesy  Onhan niitä mukaviakin naisellisia vaatteita, mutta päästäkseen siihen korkeimpaan naisellisuuden asteeseen esim. ne korkeat korot ovat melko välttämättömät ja en vain suostu jalkojani pilaamaan sen vuoksi.

MIesten olisi hyvä tietää kuinka paljon epämukavampi suomen talvessa on jo hilitympikin hameasu, sukkahousut ovat perkeleestä ja hiostavat, hameen kanssa saa varoa liikkumistaan enemmän - iloinen miehekäs haarat levällään istuminen ei näytä hyvältä edes pidemmässä hameessa, housuissa se sen sijaan ei haittaa.. Että jos kokeilisivat edes sillä pidemmällä hameella ja matalilla koroilla sekä sukkahousuilla. Siihen on syynsä, miksi eskimoilla housuja käyttivät sekä naiset että miehet.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #16 : 22.09.2013 13:22:41 »

Itse olen todennut että on paljon helpompaa olla mekko ja sukkiset päällä kun ahdistavat farkut tai ällöttävät housut  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 23.09.2013 10:37:40 »

Tuli tästä nyt vielä mieleen, että sota-ajoista puhutaan nykyään joskus niinkuin ne olisivat jossain todella kaukana, mutta eihän niistä ole kuin vajaa yhden ihmisen elämä aikaa. Varmasti monen suvussa on elossa ihmisiä, jotka ovat kokeneet sodan tai sen jälkeisen säännöstelyn ajan. Mikäli ei ole tekemisissä kenenkään sen ikäpolven ihmisen kanssa, voi olla ettei asiat tunnu enää niin konkreettisilta itselle, mutta jos on tekemisissä, kyllä se on siinä lähempänä se aika. Puhumattakaan siitä, mitä psykologit ovat innoissaan tutkineet, kuinka sodan aiheuttamat traumat siirtyvät pitkään sukupolvelta toiselle kasvatuksessa, asenteissa, tunne-elämässä.

Eipä siitäkään ole kuin yhden ihmisen elämä, kun Suomi vasta alkoi teollistua. Nykyään tuntuu helpolta ajatella, että olemme vauras länsimainen maa tms., mutta ei siitä niin kauaa ole, kun emme olleet. Onhan itsenäistymisemmekin tapahtunut vasta viime vuosisadalla.



Ja itse aiheesta olen kyllä sitä mieltä, että nainen voi pukeutua kauniisti, naisellisesti, seksikkäästi ja tyylikkäästi ilmankin että on ne 20 sentin korot, minihame, kilokaupalla meikkiä naamassa ja hiukset viimesen päälle. Ei se ole mikään ehto. Ehkä siksi, kun itse olen niin laiska laittautumaan suuremmin, olen tavannut lähinnä sellaisia miehiä, jotka sanovat pitävänsä enemmän luonnollisuudesta. - Ja joo, mukavuuden kannalta sukkahousut ja hame voi joskus olla kivemmat kuin kiristävät housut. Varsinkin näin raskausaikana olen löytänyt mekot uudelleen, vaikka muutenkin olen niistä aina silti pitänyt.  :Smiley Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #18 : 23.09.2013 10:48:27 »

Olen sitä mieltä että seksikkyys paistaa olemuksessa jolloin on milteinpä ihan sama mitä vaatteita on päällä tai onko tukka sekaisin, ja ehkä se juuri piileekin siinä että mitä luonnollisempi olet omassa itsessäsi niin muut kyllä huomaa, etenkin miehet  Cool
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #19 : 04.10.2013 15:20:27 »


FWIW, Anu näyttää olevan BB:n reggaeton(sp?) tunnilla oppimiskyvyssä ihan omalla hehtaarillaan!

 Cheesy
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #20 : 05.10.2013 12:14:13 »


Stig omisti laulun Anulle (Puumaa ma metsastan?):

http://www.bigbrother.fi/videot.shtml/stig-esiintyi-asukkaille/1815065

On sillä ihan käsittämättömän uskomaton roppa. Ei taida yhdelläkään
suomi-mimmillä olla tuollaisia koipia. Ainoa miinus on vähän poikamaisen
kapea lantio!

tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 05.10.2013 14:38:39 »

Kuka jaksaa murehtia tällasia... Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #22 : 08.10.2013 14:36:21 »

Kuka jaksaa murehtia tällasia... Grin

 2funny

Oli miten oli, Esko E. ainakin on ihan lääpällään Anuun, varsinkin
hänen henkisiin ominaisuuksiinsa!

Minäkin luuliin Anua aiemmin ihan pintaliitäjäksi, mutta Saagimin BB-talossa
esiintyminen on muuttanut käsitystäni noin 180 astetta!

 smitten
« Viimeksi muokattu: 08.10.2013 14:51:14 kirjoittanut sideman » tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #23 : 24.10.2013 09:47:04 »

Kuinkas tämä korreloi aiheeseen ?

"Mulle riittää, että miehellä on rahaa. Ulkonäöllä ei oo väliä, jos miehellä on rahaa."

- Anu Saagim Big Brother 2.10. -
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #24 : 24.10.2013 21:38:50 »

Kyl mullekin miehessä tärkeempää on raha ku ulkonäkö - mitä jälkimmäisellä tekee...ehkä joskus ihan nuorena se oli kauheen tärkeetä.

------

Eräs tossa kirjotti että varmaan täällä on monella elossa sukulaisia jotka on kokenu sodan - no huh hei, täytyy olla aika nuori jos ei oo, kai nyt useimmilla esim nelikymppisillä on isovanhempia ?
Mulla on äiti elossa ja hyväkuntonen ja Viipurissa koki pommitukset, isäni joka kuoli 10 v sitten oli itse rintamalla kahteen otteeseen.
No tää nyt ei kuulunu hameeseen eikä sukkahousuihin.

------

Itse tykkään kovasti raflaavista leningeistä, lyhyistä ja aion sellaseen pukeutua kybällä siinä vaiheessa kun laihdutusurakkani on saatettu päätökseen.
Myös housuasuista mä pidän, varsinkin pehmeistä sametti- tai veluurihousuista joissa on joustovyötärö, farkkuja en voi sietää.

Korkeekorkosista kengistä pidän tai oikeastaan pidin aikoinaan kovasti ja pidän tavallaan vieläkin, niitten ulkonäöstä jos ne on oikeen fiksut ja hyvä lesti, ne tavallaan niinku voimisteluttaa jalkaa ja voi harjotella tasapainoavaistoaan.
En kuitenkaan nykyään paljoa korkkareita käytä selän ja lantion sun muun takia.
Täytyy ajatella enssijasesti hyvinvointia.
tallennettu

.
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #25 : 24.10.2013 21:46:16 »

Näissä kuvissa korkkarit on ihan parhaimmillaan ...

http://is11.snstatic.fi/img/468/1288612824696.jpg

http://is12.snstatic.fi/img/468/1288612824652.jpg

ja jos on oikein ihkut korkkarit, eikun kirjahyllyyn somisteeksi ..

 Smiley Wink Cheesy Grin :Smiley Tongue
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #26 : 24.10.2013 22:28:46 »

Näissä kuvissa korkkarit on ihan parhaimmillaan ...

http://is11.snstatic.fi/img/468/1288612824696.jpg

http://is12.snstatic.fi/img/468/1288612824652.jpg

ja jos on oikein ihkut korkkarit, eikun kirjahyllyyn somisteeksi ..

 Smiley Wink Cheesy Grin :Smiley Tongue

Aiwan! Lienee jo useimpien tiedossa se, että korkkarit voivat heikentää orkkuja,
koska saattavat lantionpohjan lihakset valmiiksi jännitystilaan. Niiden pitäisi
olla mahdollisimman rennot räjähtävän orkasmin takaamiseksi!

 coolsmiley
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #27 : 26.10.2013 23:47:36 »

Näissä kuvissa korkkarit on ihan parhaimmillaan ...

http://is11.snstatic.fi/img/468/1288612824696.jpg

http://is12.snstatic.fi/img/468/1288612824652.jpg

ja jos on oikein ihkut korkkarit, eikun kirjahyllyyn somisteeksi ..

 Smiley Wink Cheesy Grin :Smiley Tongue

Aiwan! Lienee jo useimpien tiedossa se, että korkkarit voivat heikentää orkkuja,
koska saattavat lantionpohjan lihakset valmiiksi jännitystilaan. Niiden pitäisi
olla mahdollisimman rennot räjähtävän orkasmin takaamiseksi!

 coolsmiley


Ja-ha !! Kiitos tohtori lausunnostanne ....................  crazy2 2funny buck2
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #28 : 27.10.2013 17:21:07 »

Mutta mites jos muija on makuuasennossa? Cheesy
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #29 : 28.10.2013 20:32:49 »

Mutta mites jos muija on makuuasennossa? Cheesy

Kengät käteen !!

Kyllä korkkarit on aina korkkarit ..

kätevätkin, taulunaulan seinään naputtelussa ..

tai antamaan lisävauhtia äksoniin ..  crazy2
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: