Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus askendentilla  (Luettu 12557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 05.08.2013 23:13:46 »

Mitähän mahtaa tarkoittaa kaverini kartalla suoraan askendentilla oleva Neptunus? Lähellä 5 asteen päässä on Vesta, Skorpionissa siis. Hyvin erikoinen persoona, henkiset /kirkolliset asiat tärkeitä, mutta tarkoittaako myös haavemaailmassa elämässä eikä elämän realiteetteja haluta nähdä tai ne ohitetaan sujuvasti? Vetäytyy aina välillä yksinäyteen, muttta niinhän tekevät muutkin skorpparit. Ei vain jaksa aina ymmärtää, vaikka au-skorppari olenkin. Lie sitten muut planeetat ja askendentit toisillemme sopimattomia, kun ero tuli. Tuo kultainen kolmio on kai nyt vaikuttanut häneen aika paljon. (Uranus Ravussa 29 ast ja Venus Kaloissa 15 ast).
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #1 : 10.08.2013 10:10:16 »

Mulla on Neptunus tarkalleen nousulla ja nousumerkki on Skorppari. Ei ole kirkolliset asiat mitenkään ykkösenä elämässä, vaikka on 9. huoneessa tavaraa. Eikö kirkolliset asiat ole  jupiter:n ja Jousimiehen juttuja?
Haaveilija vikaa on kyllä ja herkkyyttä. Ehkä tuo Neptunus nousulla juuri tekee sen, ettet ota oikein kaverista selvää. Itselle on käynnyt usein niin, että ihmiset ovat luulleet musta jotakin aivan muuta kuin mitä olen ja yllätys on sitten ollut suuri ja joskus "kivulias"  Wink
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2013 13:35:54 »

Mun kaverilla on kans nousumerkki Skorpionissa ja Neptunus asteen päässä nousulta.  Erittäin vähän kertoo itsestään ja sisimmästään, mun mielestä vielä pidättyväisempi kuin Skorpparit yleensä.  Yks hänen lempilauseistaan on: en kerro koskaan itsestäni kaikkea.  No eihän kukaan kerro, mutta harva sanoo sen näin suoraan.

Kyllä Neptunus liittyy uskontoonkin, mutta ei ehkä niinkään kirkkoon suoranaisesti.  Neptunus hämärtää ja henkistää.  Liittyy usein addiktioihin ja tietynlaiseen todellisuudesta pakenemiseen, joko uskonnon, addiktioiden tai vaan sen haaveilemisen kautta.

Mun on ollut tosi vaikea tulkita tätä kaverini kohdalla.  En oikein osaa yhdistää sitä hänen kohdalla addiktioihin, eikä ole uskonnollinenkaan ainakaan kovin julkisesti.  Haaveilija taitaa olla, vaikka käytännöllinen AurinkoNeitsyt onkin.  Ehkä sen takia onkin niin vaikea tulkittava, kun Neptunus sumentaa kaiken.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #3 : 10.08.2013 22:48:20 »

Juuri noin olen tuota miehen Neptunusta tulkinnutkin. Ja tuo ettei kerro itsestään - jopa pitää paikkansa hänen kohdallaan! Pitää arvailla ja ne arvailuthan saattavat mennä täysin pieleen. Mutta haluaa pitää itsensä ja omat asiansa piilossa, enkä sille mitään voi. Suosin kuitenkin itse suoraa puhetta (Jousimies-Merkurius kun olen) ja siksi kai osaltaan suhde päättyikin. Enkä edes eron yhteydessä saanut häneltä mitään kommenttia tai kiitosta yhteisistä hetkistä - olimme sentään yhdessä yli 3,5 vuotta. Hän vain häipyi enkä ole sen koommin kuullut hänestä mitään. Voiko tuosta sitten päätellä, etten merkinnytkään hänelle yhtään mitään tai ainakin hyvin vähän? Ero oli kuitenkin täysin oikea ratkaisu omalta osaltani enkä ole sitä hetkeäkään katunut. Päätään ei kannata hakata seinään ellei ole pakko!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.08.2013 12:40:32 »

Tunnen useita AC-Skorpioneja, joilla Neptunus on enemmän tai vähemmän yhtymässä nousuun. Jokainen on jonkinlainen taiteilijasielu, harrastuksiin kuuluvat mm. elo- ja valokuvaus tai musiikki. Onpa joukossa yksi taikuri ja pari arkkitehtiakin. Masennustaipumusta on monella, mutta ei neptunikko ole välttämättä mikään alkkis-narkkari, vaikka tähänkin on tietysti alttiutta. Toiset pitäytyvät mieluiten kokonaan päihteistä, koska niistä on heille vain harmia. Neptunikkohan voisi olla myös henkisellä tiellä tai ehkä selvänäköinenkin, mutta minun tuttavapiirissä ei tällaisia ole joukossa, painotus on luovuudessa.

Skorpioni-nousuiset ovat yleensäkin aika pidättyväisiä kertomaan omista yksityisasioistaan mitään, en liitä sitä sinänsä Neptunukseen siinä kyljessä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #5 : 11.08.2013 15:52:46 »

Kiitos Lilli! Tuolla skorpparinousuisella on tosiaan paljon taiteisiin liittyviä harrastuksia: klassinen musiikki, museot, taidenäyttelyt, elokuvat (etenkin vanhat). Myös historia on hänelle tärkeää. Addiktioista sen verran, että ei ainakaan alkoholin kanssa ole ongelmaa, mutta seksuaalisuus on aika korostunutta ja hyvin tärkeää hänelle. Kun toisaalta asiaa ajattelee, niin olisihan tämän suhteen pitänyt kestää paremmin, kun itse olen au-skorppari - mutta eipä kestänyt. Kun vielä minulla on Jousimiehessä Venus ja hänellä Mars, niin sekin kai jonkinlaista yhteyttä tuo mukanaan. Mutta ehkä se ei olisi kestänyt tuota 3,5 vuottakaan, ellei noita edellytyksiä olisi ollut olemassa. Jaa niin, herran Kuu on Neitsyessä - eikös sekin tuo lisää pidättyvyyttä etenkin tunteiden ilmaisuun?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 11.08.2013 18:23:12 »

Addiktiothan ei välttämättä tartte olla alkoholi- tai huumeriippuvuus.  Oletko, Lilli huomannut näissä Neptunus-nousulla-kavereillasi muuten taipumusta riippuvuuksiin? 

Tämä mun kaveri kertoi, että kun oli yrittänyt lopettaa tupakointia, niin oli valvonut, hikoillut ja vapissut viikon, ennenkuin oli helpottanut.  Olen minäkin pitänyt tupakinpoltossa paussia useammankin kerran, mutta ei mulla oo ollu tuollaisia vieroitusoireita!  Shocked  Sama juttu oli käynyt operaation jälkeisten voimakkaiden kipulääkkeiden kanssa.  Niihin oli jääny koukkuun viikossa.  Viinan kans hän ei paljoa läträä, kun krapulat on ihan kamalia, ja vessanpönttöä pitää halailla pitkälle iltapäivään, jos vähänkin enemmän maistuu kuppi edellisenä päivänä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.08.2013 19:25:09 »

Addiktiothan ei välttämättä tartte olla alkoholi- tai huumeriippuvuus.  Oletko, Lilli huomannut näissä Neptunus-nousulla-kavereillasi muuten taipumusta riippuvuuksiin? 


Juu, riippuvuuksia on muitakin, lisättäköön seksi, valta ja pelit Skorpioni-nousuiselle mahdollisiksi addiktioiksi.

Joka tapauksessa yksi tutuistani on selvästi alkoholisti, mutta vaikka en kyllä muista tunnista selviä addiktioita. Skorpioni-nousu tuo mukanaan kuitenkin tiettyä ehdottomuutta ja halua kontrolloida itsensä, joten ehkä se suojelee monia muita nousuja paremmin addiktiotaipumuksilta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2013 11:27:30 »

Riippuvuudet.
Henkilöllä jouskari nousu ja  neptunus ascendentilla, itsellä tuo Neptunus myös ykkösessä, ei nousussa, mutta anyway.
Kaikki voi koukuttaa, lähestulkoon kaiken avulla pääsee pakoon todellisuutta.
Alkoholi, lääkkeet, läheiset, sokeri, ruoka, liikunta, seksi...nämä nyt ainakin sekä hällä että itselläkin ollut jossain vaiheessa elämää ongelma.
Itsellä vielä enemmänkin; televisio, kirjat, ihan vaikka mikä tahansa johonkin asiaan perehtyminen ja sen maailmaan sukeltaminen...ja sinne jääminen....jouskari nousu ei varmaankaan suojele addiktiotaipumuksilta  buck2

Luovuus, taiteellisuus...eteerisyys...jokin sellainen perustavaa laatua oleva...siis se on jo ihan vaikkapa tavassa liikuttaa käsiään tai kääntää kaulaansa.

Ja selvää ei saa. Ei henkilö itse, eikä varsinkaan kukaan muu, vaikka muut voivat kyllä luulla saavansa selväksi vaikka ja mitä ja nähdä sitä mitä ei olekaan missään  :Smiley
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2013 18:55:40 »

Loistavia kommentteja Kuuhilda  Smiley Kyllä Neptunus nousulla näyttää tuovan kaikenlaista todellisuuspakoa, millä tahansa keinolla. Ja skorpparinousu tuo siihen vielä mukaan tuon ehdottomuuden, kaikki on kovin musta-valkoista. Vetäytyy mielellään omiin oloihinsa mökille ja veden ääreen eikä siellä varmasti tätä karua todellisuutta mietiskellä. Saunotaan vaan ja nautitaan olosta - alkoholi ei tosiaan ole tämän henkilön ongelma. Mars on hänellä Jousimiehessä, mikä ehkä tuo mukanaan todellisuudenpakoa moottoripyöräilemällä ja olemalla aktiivisesti mukana hengellisessä porukassa. Kotona ei viihdy laisinkaan. Mysteeri on ja siksi myös jää...  coolsmiley
tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #10 : 01.01.2014 22:36:08 »

Hehe, tekee mieli vastata. Aattelin pitkästä aikaa ottaa selvää, että olisiko nepellä tekemistä tämänhetkisen olemisen ongelmani kanssa, ja löysin tämän viestiketjun ja siihen onkin sopiva lisätä neppe ascilla piirteitä :) esim tänään olin koko päivän sisällä koneella vaikka piti lähteä ulos yms. Pyörittelin vain maksimissaan 10 eri asiaa päässäni, pääasiassa yhtä tai kolmea. Eikä oikeastaan mitään tulosta. Pystyn olemaan tuntikausia tekemään jotain mutta en oikeastaan mitään. Ja näitä tällaisia päiviä on ollut viime aikoina enemmän.

Mulla on se neppe yhtymässä asciin jouskarissa 1.huoneessa ja tekee neliötä noi molemmat merkuriukselle, jupiterille ja auringolle neitsyessä, sekstiiliä plutolle vaa-assa, sekä oppositiota kuulle kaksosissa.

Matkustaessani olen onnellisin. Jonkinlainen vahva vaisto mulla tuntuu olevan, mutta siitäkään ei ota selvää onko se juuri tämän ansiota. No saatan tietää vuosi etukäteen vaistomaisesti millaiset kankaat on seuraavan kesän muotikuosit. Osaan hahmottaa kollektiivin toimintaa hyvin... mutta olen todella hukassa ainaki just täl hetkellä, et mikä on mun tehtävä, missä on mun paikka. Olen hyvin taiteellinen, kirjoitan luonnollisesti paljon, mut viime vuosina olen enemmän vaan mietiskellyt ja tutkinut psykologiaa yms. ja näitä pahe addiktioita mulla on ainaki syöminen toisinaan, mut vielä pahempaa on just todellisuuspako, missä viihdynkin näköjään mainiosti :)! Ja saatan luoda kuvitelmia asioista päässäni ja uskoa niihin vaikka ne ei todellakaan pitäisi paikkansa. Myöhemmin tänä vuonna on tulossa neptunus neliö kuu aspekti eikä kestä kauaa kun neppe alkaa transitoida aurinkoani oppositiossa, oikein hhhhHHHausckaa...

Jos lisäisi viel sen verran, että usein tuntuu et aistin niin paljon että meinaa tosiaan tulla sairaaks ku kadottaa ittensä siihen sekamelskaan. Mulla on usein korvatulpat mukana, olen tosi ääniherkkä. Ja teen päätökseni melko voimakkaasti intuitiolla ja tunteella. Mulla on stelliumi 8. huoneessa mikä lisää ehkä näkökykyä, niin toi neppe ascilla kyllä tuntuu sitten ehkä tehostavan vielä.

Ehkä isoin haave on saada kirjoittaa psykologisia jännäreitä, ehkä se on millä saisin parhaiten ilmaistua ja käsiteltyä asioita jotka kiinnostaa, mutta voimakkaat neliöaspektit neppeasc-yhtymästä aurinko, jupiter, merkurius -yhtymälle ei tuo toimintaa vaan haavetta sekin.

Pitääki alkaa kysellä tutuilta et saaks musta mitään selvää :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.2014 22:51:42 kirjoittanut Aki no uta » tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #11 : 03.01.2014 16:43:12 »

Mitähän mahtaa tarkoittaa kaverini kartalla suoraan askendentilla oleva Neptunus? Lähellä 5 asteen päässä on Vesta, Skorpionissa siis. Hyvin erikoinen persoona, henkiset /kirkolliset asiat tärkeitä, mutta tarkoittaako myös haavemaailmassa elämässä eikä elämän realiteetteja haluta nähdä tai ne ohitetaan sujuvasti? Vetäytyy aina välillä yksinäyteen, muttta niinhän tekevät muutkin skorpparit. Ei vain jaksa aina ymmärtää, vaikka au-skorppari olenkin. Lie sitten muut planeetat ja askendentit toisillemme sopimattomia, kun ero tuli. Tuo kultainen kolmio on kai nyt vaikuttanut häneen aika paljon. (Uranus Ravussa 29 ast ja Venus Kaloissa 15 ast).

Kaksi Aurinkoa ei mahdu samalle taivaalle!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #12 : 03.01.2014 23:49:34 »

Mun ex-mies  aurinko  neitsyt  askendentti :s korpioni: ja hänellä  neptunus aivan nousulla. Vietti illat juoden kaljaa hallillaan, seksi tuntui olevan kovin tärkeää, muutenkin eli suuruudenhulluudessa. Kotiasioista ei olisi saanut puhua avoimesti...

 Lips Sealed
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #13 : 05.01.2014 13:13:18 »

Riippuvuudet.
Henkilöllä jouskari nousu ja  neptunus ascendentilla, itsellä tuo Neptunus myös ykkösessä, ei nousussa, mutta anyway.
Kaikki voi koukuttaa, lähestulkoon kaiken avulla pääsee pakoon todellisuutta.
Alkoholi, lääkkeet, läheiset, sokeri, ruoka, liikunta, seksi...nämä nyt ainakin sekä hällä että itselläkin ollut jossain vaiheessa elämää ongelma.
Itsellä vielä enemmänkin; televisio, kirjat, ihan vaikka mikä tahansa johonkin asiaan perehtyminen ja sen maailmaan sukeltaminen...ja sinne jääminen....jouskari nousu ei varmaankaan suojele addiktiotaipumuksilta  buck2

Luovuus, taiteellisuus...eteerisyys...jokin sellainen perustavaa laatua oleva...siis se on jo ihan vaikkapa tavassa liikuttaa käsiään tai kääntää kaulaansa.

Ja selvää ei saa. Ei henkilö itse, eikä varsinkaan kukaan muu, vaikka muut voivat kyllä luulla saavansa selväksi vaikka ja mitä ja nähdä sitä mitä ei olekaan missään  :Smiley


Loogisesti ajateltuna, kun Jousimiehen hallitsija on Jupiter, kaiken laajentaja, voisi tulkita, että Neptunus yhtymässä AC Jousimieheen saa Jupiterista puhtia laajentua ihan mihin suuntaan hyvänsä, rajattomasti suorastaan, mihin viittaa tuo, että muut voivat luulla saavansa selväksi, ja sitten se luulo katoaakin taas jonnekin. Tuohon peliin jos pistäisi vielä Uranuksen, niin arvaamattomuus kohoaisi kai huippuunsa. Onko hänen kartallaan mitään viitettä Saturnuksen suomaan jämäkkyyteen? Onko mitään tapaa käyttää Jupitr/Neptunus voimia rakentavasti ja jättää riippuvuudet vähemmälle?
tallennettu
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #14 : 05.01.2014 13:46:08 »

Hehe, tekee mieli vastata. Aattelin pitkästä aikaa ottaa selvää, että olisiko nepellä tekemistä tämänhetkisen olemisen ongelmani kanssa, ja löysin tämän viestiketjun ja siihen onkin sopiva lisätä neppe ascilla piirteitä Smiley esim tänään olin koko päivän sisällä koneella vaikka piti lähteä ulos yms. Pyörittelin vain maksimissaan 10 eri asiaa päässäni, pääasiassa yhtä tai kolmea. Eikä oikeastaan mitään tulosta. Pystyn olemaan tuntikausia tekemään jotain mutta en oikeastaan mitään. Ja näitä tällaisia päiviä on ollut viime aikoina enemmän.

Mulla on se neppe yhtymässä asciin jouskarissa 1.huoneessa ja tekee neliötä noi molemmat merkuriukselle, jupiterille ja auringolle neitsyessä, sekstiiliä plutolle vaa-assa, sekä oppositiota kuulle kaksosissa.

Matkustaessani olen onnellisin. Jonkinlainen vahva vaisto mulla tuntuu olevan, mutta siitäkään ei ota selvää onko se juuri tämän ansiota. No saatan tietää vuosi etukäteen vaistomaisesti millaiset kankaat on seuraavan kesän muotikuosit. Osaan hahmottaa kollektiivin toimintaa hyvin... mutta olen todella hukassa ainaki just täl hetkellä, et mikä on mun tehtävä, missä on mun paikka. Olen hyvin taiteellinen, kirjoitan luonnollisesti paljon, mut viime vuosina olen enemmän vaan mietiskellyt ja tutkinut psykologiaa yms. ja näitä pahe addiktioita mulla on ainaki syöminen toisinaan, mut vielä pahempaa on just todellisuuspako, missä viihdynkin näköjään mainiosti Smiley! Ja saatan luoda kuvitelmia asioista päässäni ja uskoa niihin vaikka ne ei todellakaan pitäisi paikkansa. Myöhemmin tänä vuonna on tulossa neptunus neliö kuu aspekti eikä kestä kauaa kun neppe alkaa transitoida aurinkoani oppositiossa, oikein hhhhHHHausckaa...

Jos lisäisi viel sen verran, että usein tuntuu et aistin niin paljon että meinaa tosiaan tulla sairaaks ku kadottaa ittensä siihen sekamelskaan. Mulla on usein korvatulpat mukana, olen tosi ääniherkkä. Ja teen päätökseni melko voimakkaasti intuitiolla ja tunteella. Mulla on stelliumi 8. huoneessa mikä lisää ehkä näkökykyä, niin toi neppe ascilla kyllä tuntuu sitten ehkä tehostavan vielä.

Ehkä isoin haave on saada kirjoittaa psykologisia jännäreitä, ehkä se on millä saisin parhaiten ilmaistua ja käsiteltyä asioita jotka kiinnostaa, mutta voimakkaat neliöaspektit neppeasc-yhtymästä aurinko, jupiter, merkurius -yhtymälle ei tuo toimintaa vaan haavetta sekin.

Pitääki alkaa kysellä tutuilta et saaks musta mitään selvää Smiley


Sinulla on varmaan potentiaalia vaikka muille jakaa (AC Jousimies, Jupiter hallitsijana, kaiken laajentaja). Neptunus (Kalojen hallitsija ) on muuttuva vesielementti ja Jupiter edustaa muuttuvaa tulielementtiä. Kun sinulla on vielä aurinko ja kasa muita planettoja muuttuvassa maaelementissä (Neitsyt), niin jo tästä voi tulkita, että aika laineikasta, häilyvää ja muuttuvaa elämäsi on.

Mars, eli toiminnan planeetta, on sinulla näköjään Skorpionissa, eli kiinteässä vesielementissä - hyvin luovaa ja intuitiivista sekin, tulkitsisin.
Laatu sentään on kiinteää ja itse näkisin, että Marsin sijainti kiinteässä merkissä ja vieläpä asioita hautovassa Skorpionissa on se tekijä, mikä jarruttelee aikaansaamisiasi, ei auringon ja kumppaneiden neliö AC:lle. Neliöaspekti nimittäin voi olla rakentava ja luova, koska sen eteen täytyy ponnistella. Kun sinulla on Kuu Ravussa, sen merkkisijainti on kvinkunssissa AC-merkkiisi Jousimieheen. Onneksi se on sekstiilissä Aurinkoon, hieman helpottaa. Mutta tuo kvinkunssi lienee vaikein hallittavissa olevista aspekteista. Sitä ei kai voi hallita yhtään, ja se siinä rsaivostuttavaa onkin: sen pitää antaa vain olla. Kvinkunssi kuvaa usein pelkotiloja, joka ei perustu ehkä mihinkään todelliseen vaaraan. Tietenkään en tiedä miten tarkka aspekti se sinulla on. Voi olla, että se on jonkinlainen jarrutekijä sille, miten saat esiin AC Jouskaria elämässäsi. Mielenkiintoista on, että sinulla on Kuu Ravussa ja tietojeni mukaan Jupiter on Ravussa jotenkin "ylennetty" - eli sikäli voisin arvailla, että Jupiterin teemat ovat elämässäsi todella esillä.

Mikä on 2. huoneen hallitsijasi tai onko sinulla mitään juttuja Härässä? Saisit jotakin kiinteää jalkojesi alle ja tekemisesi pohjaksi. Saturnuskin voisi tässä tapauksessa antaa tukea ja raameja tekemisillesi ja elämällesi, kun sen voimia vaan kartalta osaa etsiä.

Laajentuminen ja laaja-alaisuushan ei ole mitenkään pahasta, miksi olisi? Tällä planeetalla on kapeakatseisia tyyppejä ja elämäänsä kaperassa putkessa suorittavia ihan riittämiin. Saattaisit vain itse "hyötyä" hienoista kuvioistasi enemmän kun saisit tukea joltakin Saturnuselta tai muulta jämäkämmältä elementiltä, siten, että ylitse vuotava rajaton elämäsi saisi hiukan maata jalkojen alle. Jalat maassa, pää pilvissä on ihannetila. Kaikki miten teet tai toimit on loppujen lopuksi pään sisällä.

___

Ja älä ota näitä "tulkintojani" liian vakavasti. Minä vain harjoittelen näkemistä, en tiedä sinänsä mistään mitään. Ajattelin vain, hatusta (MC hölösuu Oinas yhtymä Merkurius), että jotenkin näin voisi kertomasi perusteella asiaasi tulkata.


tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: