Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko kuolleen "henki" vanhentua?  (Luettu 5144 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« : 16.07.2013 20:09:36 »


En tiennyt miten muotoilla aiheen, mutta yritän paremmin kertoa tilanteen.
Olemme asuneet  70-luvulla rakennetussa kaksikerroksisessa rivitaloasunnossa n.9 vuotta. Rakennuksemme kaikki 5 asuntoa ovat samanlaisia, ja niissä on makuuhuoneet yläkerrassa.

Koko täällä olomme ajan lapset eivät ole suostuneet jäämään yksin yläkertaan, tai edes hakemaan yksin jotain asiaa huoneestaan. Vanhempi poikamme on sanonut jonkun tuijottavan häntä ylhäällä ja nuorempi on monesti sanonut, jonkun tytön katselevan meidän vanhempien makuuhuoneesta.

Jokinaika sitten meillä kävi vieraita, jotka ottivat puheeksi, olisiko yläkerrassa jotain poikkeavaa, kun eivät saaneet kunnolla nukutuksi.
Siinä mieskin sai aukaistua suunsa ja kertoi nähneensä n.8-9 vuotiaan tytön moneen kertaan. Tyttö kurkistelee ujosti makuuhuoneen ovelta. Mies nukkuu huonosti yläkerrassa, ja jos on yksin kotona yötä niin siirtyy sohvalle nukkumaan, juurikin tämän tyttösen takia.

No tuumailin, että pitäisi kysellä kauimmin asuneilta naapureilta, onko asunnossamme tapahtunut jotain. Mies olikin sitten kysässyt yhdeltä naapureistamme, tietääkö onko jotain tapahtunut jollekin lapselle meidän asunnossamme. Ei muistanut muuta , kuin että yhden asunnon päässä meistä on jonkun aikaisemman naapurin lapsi kuollut loppuvaiheessa kohtuun 19 vuotta sitten. Naapuri oli muistellut nimeä mikä vauvalle oli ollut tarkoitus laittaa nimeksi, mutta ei ollut muistanut. Mies oli silloin kysäissyt oliko se Lotta, jolloin naapuri oli ihmeissään tuumannut, että oli. Mies on jossain vaiheessa nimeä tytöltä kysäissyt ja saanut kyseisen nimen vastaukseksi.

Olisiko siis mahdollista, että tyttönen olisi tämä vauva? 

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 17.07.2013 11:14:37 »

Henki ei aina näyttäydy sen ikäisenä, kuin oli kuollessaan.

Valitettavasti en nyt osaa neuvoa muuta, kuin Esko Jalkasen Luonnonvoimat-yhdistyksen toimiston. Sieltä voi pyytää maksutta apua joko puhelimitse tai sähköpostilla. He voisivat auttaa tyttösen eteenpäin.
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.2013 20:33:28 »

Kiitos Yep!
Pitääpä yrittää kysellä tuolta.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 17.07.2013 22:32:33 »

Kiitos Yep!
Pitääpä yrittää kysellä tuolta.

Ole hyvä. Toivottavasti helpottaa.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #4 : 17.07.2013 23:29:33 »

Olen kuullut meedion käyttävän termiä 'henkimaailmassa kasvanut'. Kyseessä oli myös kohtuun menehtynyt lapsi. Eli kyllä pitäisin hyvinkin mahdollisena, että tämä tyttö voi olla se naapurin vauva.

Oletteko kysyneet onko hänellä jotain asiaa?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2013 14:20:11 »

Olen miettinyt tätä otsikon aihetta käydessäni rakkaan vanhan ihmisen haudalla. Viimeksi kun kävin ei hän ollut 'kotona'.
Aluksi (0= siis pian kuoleman jlkeen ja siitä muutamien vuosien ajan) oli kuin hän olisi siellä odotellut minua. Hoidin hänen hautaansa ensimmäiset kymmenen vuotta yksin, kun omaisensa asuvat ulkomailla.
Nyt hauta on vihdoin saatettu seurakunnan hoitoon ja hän tuntuu kadonneen sieltä.
Kai hänen henkensä on lähtenyt jo uudelle kierrolle.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2013 12:01:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #6 : 18.07.2013 21:05:51 »

Olen kuullut meedion käyttävän termiä 'henkimaailmassa kasvanut'. Kyseessä oli myös kohtuun menehtynyt lapsi. Eli kyllä pitäisin hyvinkin mahdollisena, että tämä tyttö voi olla se naapurin vauva.

Oletteko kysyneet onko hänellä jotain asiaa?

Itse en siis ole tyttöä nähnyt. Tarkemmin kun miettii, niin kyllä mullakin tulee yksin ollessa tunne, että joku on lähellä tai katsoo, jos olen vaikka suihkussa ( on yläkerrassa).Alakerrassa ei tuota tunnetta ole tullut. Nuorempi poika 7v on jo muutaman vuoden ajan tosiaan puhunut, että makkarista tuijottaa tyttö. Mutta hänkin on puhunut tytöstä meidän sukulaistyttönä, joka kuoli aika heti synnyttyään. Olen yrittänyt sanoa pojille ettei tarvitse pelätä. Ja että voi sanoa sille ettei halua nähdä sitä jos pelottaa. Tai jotain sellaista.

Mies on nyt saanut suunsa auki asiasta. On kyllä joskus maininnut, ettäjoku käy kutittelemassa jalkapohjista yöllä, mutta on tainnut jännittää miten minä asiaan suhtaudun. Nyt kun olen viime vuosina avautunut omista enkelikokemuksista, niin uskaltautu kertomaan tästä tarkemmin. Olen aina vähän ihmetellyt kun jos hän menee ensin ylös nukkumaan ja minä vasta myöhemmin niin huoneessa on täys valaistus päällä.Eikä tosiaan yksin ollessaan nuku ylhäällä. Nyt ymmärrän senkin asian. Mies oli tosiaan vasta kysynyt tuota nimeä, ja onpa joku yö tainnut kutsua viereen nukkumaan, kun on kuikuillut ovella. Sen jälkeen oli kuulemma ollut jonkun aikaa poissa.

Mies on  nyt reissussa ja asiasta keskustelu jatkuu, kun palailee takaisin.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #7 : 28.07.2013 19:52:54 »

Sillä on asiaa..  Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: