Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vankila  (Luettu 3462 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« : 10.07.2013 21:21:59 »


Terve kaikille!

Mä olen nyt nähnyt useana yönä perättäin saman teeman unissani; Olen vankilassa, ja vieläpä Virossa (olen asunut siellä). Sinänsä eri öinä on ollut erilaiset tapahtumat, joskus olen korjaillut muiden roskia selleistä ja joskus ollaan muiden vankien kanssa uskallettu mellakoida vartijaa vastaan... Mutta muuten sama tematiikka, hieman ihmetyttää.
Rikos jonka takia olen istunut on ollut jotain melko pientä, tuomion kohdalla sama homma, kuukaudesta pariin on vaihdellut.

Valveilla ollessani on kyllä elämä ollut aivan totaalisessa myllerryksessä joten voisikohan jotain yhtymäkohtia vetää?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 11.07.2013 09:29:39 »

Jostain syystähän sä sinne vankilaan olet joutunut ja et syyttömästi. Oisko elämässäsi nyt jotain sellaista että kannattaa ottaa aikalisän ja hieman funtisa onko jossain mennyt hieman liian pitkälle tmv. Henkisellä tasolla vankila voi olla puhtaasti sitä että olet ajatunut sellaisiin asioiden eteen jossa olisi syytä miettiä mitä vaati vapautuakseen ja missä asioissa koet olevasi ns voimaton ja mitä voisti tehdä toisin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108


Profiili
« Vastaus #2 : 11.07.2013 11:06:39 »

Itse taas olen ollut jenkeissä pesemässä likapyykkiä, ja miettinyt milloin tämä oikein päättyy.

Jossakin vaiheessa nämä alemmat maailmat alkaa tuntumaan joltakin vankilalta, koska meissä löytyy myös se ylempi mitä kohti olemme menossa. Ehkä tämä kaikessa yksinkertaisuudessa tarkoittaa että on aika jatkaa matkaa.

Unessahan me korjaamme ja rakennamme itseämme, käymme läpi omaa elämäämme, ja ehkä myös autamme muita, ja tämä tulee selvästi esille jos käymme vähänkin tietoisemmin astraalimaailmassa, tätä teemme siis sinänsä ihan luonnostaan,
Mutta jos tiedostamme tämän,niin homma saa syvyyttä, ja huomaamme ihan ihmeellisiä juttuja.
Esimerkiksi ne ihmiset joita olen siellä tavannut ovat olleet aina jenkeistä (en kyllä ymmärrä miksi näin), ja loputon työmaahan se on, tämä sitten johti sitten siihen ihan tavalliseen uneen missä haaveilin toisten likapyykin pesun jo loppuvan omalta osalta.

Meillä on myös se syvän unen tila, missä ja käymme luonnostaan,eli korkeimman minän asuinpaikka ... siellä se ”uinuu”, ja olisi tarkoitus että tajuntamme joskus siirtyisi alemman minän tasolta tälle tasolle, se on kuin vastavoima fyysis-astraaliselle maailmalle ja tämä haluaa vapauttaa meidät alemmasta, eli omasta persoonasta & maapallon hengen vetovoimasta.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1346



Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.2013 14:21:16 »


Terve kaikille!

Mä olen nyt nähnyt useana yönä perättäin saman teeman unissani; Olen vankilassa, ja vieläpä Virossa (olen asunut siellä). Sinänsä eri öinä on ollut erilaiset tapahtumat, joskus olen korjaillut muiden roskia selleistä ja joskus ollaan muiden vankien kanssa uskallettu mellakoida vartijaa vastaan... Mutta muuten sama tematiikka, hieman ihmetyttää.
Rikos jonka takia olen istunut on ollut jotain melko pientä, tuomion kohdalla sama homma, kuukaudesta pariin on vaihdellut.

Valveilla ollessani on kyllä elämä ollut aivan totaalisessa myllerryksessä joten voisikohan jotain yhtymäkohtia vetää?

Pikahuomio!
Mille annat vallan hallita elämääsi, vastoin tahtoasi? Ilmaisepa oma tahtosi ja pidä siitä kiinni. Et 'istu' enää unissasikaan!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: