Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sydän ei ole kotona enää?  (Luettu 6908 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« : 06.07.2013 09:01:02 »

Tietääköhän kukaan mistä minä puhun?

Kun sulla on koti, josta pidät, jossa tykkäät tehdä asioita, jossa viihdyt, josta haluat huolehtia ja laittaa sitä kauniiksi ja viihtyisäksi, ja jonne palatessa tuntuu mukavalta ja lämpimältä...sillon on hyvä.

Mutta sitten, niinkun mulla varmastikin vuoden ajan jo tässä asunnossa ollu, tuo kaikki kodin lämpö on kadonnut. Tää tuntuu vaan varastolta ja paikalta jossa me hengataan kun ei muutakaan ole, eikä huvita laittaa täällä mitään uuteen uskoon tai hienoksi...ainoastaan siivota romua pois nurkista, että tulee väljempää ja on helpompaa lähteä sitten joskus.

Erinäisistä syistä tuntuu ettei täällä voi ns. hengittää vapaasti, ja on ikävä olla.
Haaveilen muutosta juu, jotta sen sytämmen ja kotilieden lämmön voisi taas saavuttaa ja kotona olemisesta nauttia.

Mulle on käyny näin ennenkin, en enää asu kotonani, kunhan säilytän siellä perhettäni ja tavaroitani...muilla samoja kokemuksia?



tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.2013 10:01:42 »

Tiedän tunteen. On ihan kun asunto on jo antanut kaikkeensa. Itse olen muuttanut aika usein kun kaipasin vaihtelua ja kyllästyin aina edellisiin asuntoihin. Jospa teille Kuuhilda ois tiedossa uusi asunto jossain vaiheessa? Itse yritän nostattaa energioita ihan sytyttämällä kynttilöitä ja ostan hieman viherkasveja tmv. laitan jotain pientä (uudet verhot) niin taas jaksan viihtyä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.2013 12:07:33 »

Juuri niin, ihan kuin ko. asunto olisi jo antanut kaikkensa. Vähän kun syksyinen puu, joka on tiputtanut lehtensä. Mietin joskus sellaistakin että jos numerologisesti selvittäisi mitä asunnon osoitteesta saa, niin näkyisikö siinä se läksy ja tarkoitus mikä ko. asunnolla on ollut perheelle?  :Smiley Voisinpa tehdä tuon jollain laskurilla. Että jos se tarkoitus on jo ohitettu, ja ollaan valmiita uuteen, niin käyhän se ahtaaksi.

Minä elättelen toivetta, että ensi auringonpaluulla näkyvä  saturnus neloshuoneesa toisi sen muuton meille vihdoin  :Smiley Lapsilla siellä oli muistaakseni ainakin Uranusta, että muuttoa heillekin.

Minäkin olen eläissäni muuttanu usein, ja tämä nelisen vuotta on pisin aika jonka olen missään asunnoissa aikuisiälläni asunut. Mutta ei kyllä huvita muuttaa vain muuttamisen ilosta johonkin toiseen "luukkuun", vaan tahdon sen oikean kodin itselleni.

Sepä, kun verhojen vaihto ja kynttilöiden sytyttely ja vaikkapa kukilla somistus ei enää kiinnosta yhtään...ihan kuin vanhaan autoon laittaisi uutta maalia johonkin kohtaan; ihan yhtä surkea se on kuitenkin ja pahimmillaan vain korostaa sitä surkeuden surkeutta Cheesy

...Kylläpäs nyt on kielikuvia kun Vilkkilässä kissoja Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.07.2013 12:11:33 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3 : 06.07.2013 13:11:44 »

Sama tunne pätee ihmissuhteisiin, työhön ja muihinkin toimiin, joista "aika ja tarkoitus" alkaa jättää. Eikä väliä, vaikka ois kuinka kaunis, mukava ja ihana koti/ ihminen/ runsasetuinen työ, se vaan tuntuu tarkoituksettomalta, mielenkiinnottoman tyhjältä. Ja väkisin vääntäminen tuo vaan pahan olon, sairastuttaa.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #4 : 06.07.2013 16:27:36 »

Usein muuttaneena (ja muutenkin elämässäni muutoksia tehneenä) olen huomannut, että asiat, jotka eivät enää sovi meille, alkavat työntää meitä pois itsestään. Koti tuntuu vieraalle, työ ahdistaa, jonkun ihmisen kanssa ei olekaan enää mitään juteltavaa, jokin ruoka-aine ei enää maistukaan millekään jne.

Tällainen "hyi, mene pois" on ihan normaalia. Muutos on ainoa pysyvä asia elämässä. Kaikki on jatkuvassa liikkeessä, joten tuota liikkeen virtaa kannattaa seurata. Kaikki tapahtuu aina tarkoituksensa mukaisesti eli emme sattumalta vain päädy paikasta toiseen satunnaiseen aikaan. Kaiken tarkoituksena on tukea sielun omaa kehitystä. Et pysty tietenkään vastaamaan muiden ihmisten sielun kehityksestä (jos siis olisit muuttamassa puolison tai perheesi kanssa), mutta hyvä nyrkkisääntö läheisiä ajatellen on seuraava: "Jos se ei ole hyväksi sinulle, se ei ole hyväksi muillekaan".

Eteenpäin mars!  coolsmiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #5 : 06.07.2013 17:59:32 »

Täällä sama homma, tosin takana vasta kuukausi nykyisessä kodissa, mutta koko ajan on tunne väliaikaisuudesta, käydään kääntymässä.. Aikomus oli kyllä toinen, mutta jotenkin asiat on vaan menneet näin; ei tee mieli ostaa jättitramppaaa, kun ei tiedä mihin sen näiden kolmen kuukauden jälkeen tunkee.. Niin, mulla on toi "etu", että vuokrasopimus on 3kk määräaikainen aluksi ja"tiedän" etten sitä uusi. Henkisesti tää kuukausikin on antanut niin tehokasta tykitystä, et voipi olla ettei kantti kestäiskään pidempää visiittiä  buck2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 06.07.2013 21:04:57 »

Joissakin asunnoissa on hyvä energia. Tuntuu kuin kotiinsa tulisi. Toiset on vieraita ja kylmiä. Osassa voi jopa suorastaan pahoin ja haluaa äkkiä vain pois. Tämä nykyinen on ollut erittäin miellyttävä alusta asti.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #7 : 06.07.2013 21:45:37 »

Auttaisiko ensiapuna kunnon siivous? Ihan kattoa ja seiniä myöten. Jos seinät, ym. on täynnä vanhaa (jämähtänyttä) energiaa, voi kämppä tuntua tunkkaiselta ja jotenkin nihkeältä. Samalla kun pesee vedellä ja miedolla pesuaineella, ajattelee myös pesua energeettisellä tasolla. Tekee siis kaksi pesua saman aikaisesti. Lopuksi suihkaus vesi-sitruunaöljyseosta ja avot. Tuntuu kuin olisi Ajaxilla räjäyttänyt.

Jos on tapetit, eli ei voi pestä seiniä, niin huitaisee nihkeällä (jollain) oikein kevyesti ja keskittyy ajatusputsaukseen.

Puhtaat enksut lisää viihtyvyyttä. Sen lisäksi voi etsiä mieluisaa kämppää. Tai voihan olla, että teillä on tulossa isompi muutos ja tämä sinun tympääntyminen vanhaan on (tiedostamatonta) ennakoimista. Eli toisaalta hyvä reaktio, sillä se kertoo siitä, että muutos osataan ottaa vastaan.
Mulla yleensä alkaa kodinkoneet hajoilla kun muutto on edessä, vaikka tällainen muutos ei olisi vielä tiedossa. Kaveripiirissä sama homma. Onko teillä hajoillu koneet..?  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8 : 08.07.2013 08:48:23 »

Laskin mitä tuosta osoitteesta tulee, niin se sama 3 se on, mikä mulla tuntuu olevan kaikessa muussakin.

Ja mii-i, ihan totta, sama tunne tosiaan pätee muihinkin elämän osa-alueisiin.

Mullei enää ole kyse pienestä "työntämisestä" tässä, vaan ihan ollu suoranaista ahdistusta välillä. Tällä hetkellä tilanne vakaa, oon hyväksyny sen että tässä ollaan kunnes muuta voidaan ja sillä sipuli.

Ja tällä hetkellä nyt ahdistaa vähän kaikki muutenkin Saturnuksen takia.

Mä luulen Anno että se on just noin, että ahdistaa ja kiristää, jotta se muutos osataan sitten ottaa vastaan ja sinne kanssa mennään. Muutos on tulossa, jahka joutaa.

Jep. jokunen aika sitten, pesukone, leivänpaahdin, kahvinkeitin, sänky, sohva... ja ei hajonnu mutta muuten vaan jouduin ostamaan uudet dvd;n ja digiboxin, vuoden aikana on täytyny laittaa kuntoon vähän niinkun kaikki tuommonen, autot ja imurit mukaan lukien.
Sitäköhän se ois? Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: