Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua demonin kanssa  (Luettu 22790 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dwierd
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 03.07.2013 21:43:02 »

Minua kuulemma koko elämän ajan vaivannut demoni (demonin mukaan). Kuulin aluksi ääniä jotka valehtelivat olevansa kuuluisia ihmisiä, joita fanitin. Nyt demoni puhuu suuni kautta ilmeisesti kanavoimalla, ja juttelu on päivittäistä.
        Olen ollut mielisairaalahoisdossa ja syön psyykelääkkeitä, mutta niistä ei ole ollutt apua. Lapsena ja nuorena minulla oli selittämättömiä pelkotiloja ja masennusta, jotka saivat minut vihaamaan ihmisiä. Koen myös ajoittain harha-aistimuksia ja demoni vie iloisuuttani, ainakin sen mukaan oloni olisi tyytyväisempi ilman sitä. 
       Demoni kuulemma sulkee käpyrauhaseni (tai kolmannen silmäni), joten en pysty ottamaan yhteyttä henkimaailmaan. Olen jo yrittänyt ottaa yhteyttä henkioppaaseeni ja michaeliin, mutta tuloksetta. Ja ystäväni teki minulle energiahoitoja ja koitti poistaa demonia samalla, mutta demoni lähetti hänelle aina mielikuvia, joissa valehteli poistuvansa. Joten en saa oikein mistään apua. Rukouskaan ei auta, joko suljetun yhteyden tai heikon uskon takia (vaikea uskoa Jumalan hyvyyteen, koska Samaelkin on enkeli ja demonitkin toimivat Jumalan tahdosta luoden polariteettiä).
        Tahtoisin tietää jos kukaan teistä tuntee ihmistä, joka voisi manata demonin ulos tai tuntisi jonkun tätä osaavan. Neuvojakin otetaan vastaan.
     
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.07.2013 10:27:42 »

Katolisellla kirkolla on ollut omat manaajansa, Suomessakin tiedän yhden toimineen, mutta tämä pappi on jo kuollut. Mutta kysymällähän se selviää. Manaamiseen tuskin kuitenkaan ryhdytään, ennen kuin varmistetaan, ettei kyse ole ihan terapiassa hoidettavasta psyykkisestä,  tunne-elämän häiriöstä. Omien demoniensa kanssa voi ryhtyä myös taisteluun oman korkeamman minänsä avulla. Ehkä onnistut häätämään demonisi, ehkä et, mutta mitä enemmän teet työtä itsesi kanssa, sitä vähemmän möröt saavat sinusta otetta ja pystyt elämään aiempaa normaalimpaa elämää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.07.2013 10:32:56 »

Oletko pohtinut seuraavaa ristiriitaa, joka näkyy tekstistäsi?

Lainaus
Minua kuulemma koko elämän ajan vaivannut demoni (demonin mukaan). Kuulin aluksi ääniä jotka valehtelivat olevansa kuuluisia ihmisiä, joita fanitin. Nyt demoni puhuu suuni kautta ilmeisesti kanavoimalla, ja juttelu on päivittäistä.



Lainaus
 Olen ollut mielisairaalahoisdossa ja syön psyykelääkkeitä, mutta niistä ei ole ollutt apua. Lapsena ja nuorena minulla oli selittämättömiä pelkotiloja ja masennusta, jotka saivat minut vihaamaan ihmisiä. Koen myös ajoittain harha-aistimuksia ja demoni vie iloisuuttani, ainakin sen mukaan oloni olisi tyytyväisempi ilman sitä.


Miksi tämä olettamasi 'demoni' ei voisi aivan hyvin olla myöskin harha-aistimus äänineen kaikkineen?
Näetkö itse ristiriitaa siinä, että myönnät itselläsi olevan harha-aistimuksia, mutta et pidä kuitenkaan tätä demonia harha-aistimuksena?

Ja pohdi vielä myös tätä:
Demoni itse sanoo siis sinulle olevansa demoni. Jos demoni=harha-aistimus, on sen väite siitä että se on demoni myös harha-aistimus.

(Lääkityksesi on todennäköisesti sopimaton tai riittämätön, jos siitä huolimatta koet harha-aistimuksia demonin muodossa. Tai sitten olisit pitkäkestoisen terapian tarpeessa sen lääkityksen lisäksi. Suosittelisin kääntymään oman lääkärisi puoleen asiassa.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 04.07.2013 10:54:44 »

Tää on tää kristinuskon peikko joka on iskostettu ihmisten alitajuntaan  knuppel2
Kyse voi olla ihan harmittomasta hengestä joka haluaa pröystäillä ja olla demoni tai sitten joku puoli sinussa joka on saanut äänensä kuuluviin sisälläsi.
Suosittelen että yrität saada lääkityksesi kuntoon, terapiaan ja sitten vain kunnon psyykkiset suojat alat rakentamaan ja tämän työn sinun on tehtävä itse. Suosittelen että yrität löytää itsestäsi ne rakkaudelliset ja lempeät, järkevät osat joka kykenee suojaamaan sinua näiltä negatiivisilta, alitajunnasta nousevilta ääniltä ja mielikuviin. Ihmisen pyykse kun vaurioituu niin usein suojat pettää ja jonkin sorttinen pandoran lipas aukeaa.
Kysyisin vielä, koetko että tämä demoni on ns ulkopuolellasi vai pääsi sisällä? Osaatko erottaa nämä kaksi? Aina kun tämä ääni alkaa puhumaan niin yritä olla puhumatta takaisin, pidät tiukan linjan siitä ja opettelet vain elämään sen kanssa ja et anna sille sijaa horjuttaa tunteitasi, tietynlainen lujuus vaaditaan tässä.
Joku manaaja saattaa toimia mutta niin kauan kun olet noin herkässä kunnossa, se voi palata.
Tsemppiä sinulle!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 04.07.2013 16:10:28 »

Hei,
onneksi olet saanut hyviä vastauksia.

Pirkko Jalovaarasta oli hiljattain iso kohu, kun hän poisti demoneja Kallion kirkossa. Saisitko häneen yhteyden?

Muista, että Jumalan rakkaus on aina mahtavin voima. Sinussa on sisälläsi Jumalkipinä, jota kasvattamalla saat oman voimasi kuntoon. Sinulla on vapaa tahto, joten sinun ei tarvitse sietää sisälläsi mitään mitä et tahdo.

Ole kuitenkin jatkuvassa yhteydessä mielenterveyden ammattilaisiin  smitten
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #5 : 04.07.2013 19:44:44 »

Voisit myös ottaa yhteyttä Esko Jalkanen Luonnonvoimat -yhdistykseen, heillä on kokemusta erilaisten negatiivisten häiriöiden hoidossa. Eräs ystäväni kuuli ääniä ja harha-aistimuksia, joiden takana oli jokin piru. Häätivät sen ja äänet loppuivat.
www.eskojalkanen.net ja linkistä yhteydenotto. On siellä puhelinnumerokin mutta on ruuhkainen kuin terveyskeskuksen ajanvaraus... Toivon että saat avun, kaikkea hyvää!
tallennettu
Dwierd
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2013 23:22:29 »

Otin jo yhteyttä eskojalkasen säätiöön, kun joku suositteli sitä. Harha-aistimuksilla meinasin esim. hermokipuja, joita demoni/ ehkä alitajunta pystyy aiheuttamaan (puukotuksen viiltelyn yms. tunne niistä ei jää fyysisiä jälkiä mutta tunnen ne ihan selvästi kerran tuli tosin huuleen jälki vähäksi aikaa kun demoni nipisti siitä voimakkaasti.

Voi olla että olette oikeassa ja ääni tuleekin alitajunnasta, siihen vaan vaikea välillä uskoa koska ääni on inhimillinen ja älykäs. Koitan olla puhumatta äänelle tästä lähtien, niin ehkä unohdan sen olemassa olon. Ääntä on helppo halllita kun se tulee nykyään suuni kautta. Osaan vielä hallita koska otan ääneen yhteyden puhumalla tietyllä tavalla ajattelematta itse mitään.

Olen myös saanut tv:n ja tietoneen vioitteluista jotain todisteita äänen olemassa olosta, mutta se kuulostaa hullulta ja on kyllä laitettavissa täysin laitevikojen piikkiin, koska mitään ihmeempää ei ole tapahtunut. Esim. tv menee joskus itsestään päälle, tasohyppelypelissä pääsin tason läpi kesken kentän, astro.fin serveri muka kaatui yhden koneen mukaan, mutta samalla toimi moitteettomasti toisessa koneessa jne.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #7 : 05.07.2013 02:33:10 »

Nyt, nyt, nyt pitää saada sinut omaan keskukseen muiden entiteettien sijaan. Akupunktiohoitoon, vaikkapa.

Maadota itseäsi myös. KAIKKI arjen askareet auttavat. Keskity käytännön puuhiin seuraavan kerran kuin tuo olento ilmoittaa läsnäolostaan käyttämällä sinun ääntäsi tai juttelemalla sinulle. Sinulla on valinta kuitenkin - sen kai tiedät?

Käyt sen kanssa hiljaiseen taisteluun. Älä välitä mitä kuulet. Ala vaikka laulaa jotain "vain elämää ei sen enempää - on kaikki tää koita ymmärtää" biisiä täysillä. Tanssi. Juokse. Oleskele paljon luonnossa.


En lopettaisi sinuna rukoilemista. Vaikka lopetatkin ne on kyllä kuultu ja jo se, että kirjoitat tänne on selkeä avunhuuto, johon kyllä enemmin tai myöhemmin vastataan. Siihen asti - paras kokemani apu ikinä on aina tullut vertaistukiryhmistä.

Halaus.

/A
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.07.2013 08:41:30 »

Voi olla että olette oikeassa ja ääni tuleekin alitajunnasta, siihen vaan vaikea välillä uskoa koska ääni on inhimillinen ja älykäs.

Sinun alitajuntasi on myös inhimillinen ja älykäs.  Smiley

Itse en edes usko demonien olemassaoloon, paitsi nimenomaan siellä ihmisen alitajunnassa asuvien sellaisten. Ja ne voivat olla vaikutuksiltaan pahimmillaan ihan yhtä hirmuisia kuin mytologiset/uskonnollisten käsitysten demonit, että ei siinä mitään.

Sinun tilanteessasi pitäisin parhaana että käännyt vain niiden auttavien tahojen puoleen jotka myöskään eivät usko demonien olemassaoloon, koska niihin uskovat saattavat vahvistaa ja/tai ylläpitää demoniharhoja. Erityisesti varoittaisin pysymään kaukana Pirkko Jalovaarasta, joka väittää fyysistenkin sairauksien olevan demonien aiheuttamia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #9 : 05.07.2013 12:28:40 »

Dweird,  toivon että saat apua. Facebookin puolella on Terho Toivanen Äänekoskelta (FB:ssä on muitakin samannimisiä, joten paikkakunta on tarpeen tietää), joka auttaa tällaisissa asioissa ja tietää niistä varmaan enemmän kuin me muut. Hän löytyy myös googlettamalla. Hän on hyvin ystävällinen ja auttavainen ihminen. En osaa sanoa paremmin yhteystietoja, olen hänen kanssaan joissakin samoissa ryhmissä mukana.
Itselläni ei ole tietoa demoneista, joten en omalla kohdallani usko niihin. En silti kiellä toisten kokemuksia. Mielestäni myös maadoittaminen, valon ja rakkauden lisääminen, enkeliapu, energiahoidot auttavat kaikkia negoja vastaan. Ja se että ei usko niihin. En tiedä kuitenkaan, miten toimitaan, kun vahinko on jo tapahtunut.
Rakkautta ja valoa ja siunausta sinulle!  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 05.07.2013 13:13:35 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 05.07.2013 12:31:23 »

Otin jo yhteyttä eskojalkasen säätiöön, kun joku suositteli sitä. Harha-aistimuksilla meinasin esim. hermokipuja, joita demoni/ ehkä alitajunta pystyy aiheuttamaan (puukotuksen viiltelyn yms. tunne niistä ei jää fyysisiä jälkiä mutta tunnen ne ihan selvästi kerran tuli tosin huuleen jälki vähäksi aikaa kun demoni nipisti siitä voimakkaasti.

Voi olla että olette oikeassa ja ääni tuleekin alitajunnasta, siihen vaan vaikea välillä uskoa koska ääni on inhimillinen ja älykäs. Koitan olla puhumatta äänelle tästä lähtien, niin ehkä unohdan sen olemassa olon. Ääntä on helppo halllita kun se tulee nykyään suuni kautta. Osaan vielä hallita koska otan ääneen yhteyden puhumalla tietyllä tavalla ajattelematta itse mitään.

Olen myös saanut tv:n ja tietoneen vioitteluista jotain todisteita äänen olemassa olosta, mutta se kuulostaa hullulta ja on kyllä laitettavissa täysin laitevikojen piikkiin, koska mitään ihmeempää ei ole tapahtunut. Esim. tv menee joskus itsestään päälle, tasohyppelypelissä pääsin tason läpi kesken kentän, astro.fin serveri muka kaatui yhden koneen mukaan, mutta samalla toimi moitteettomasti toisessa koneessa jne.

Onko sinulle tehty jo psykiatrinen diagnoosi? Nimittäin tiedän että noi fyysisen kehon tuntemukset ovat osaa jotain mielenterveyshäiriötä ja voivat olla todella voimakkaita joskus, etenkin jos on psyykosi päällä tai todellisuuden tajusi on hämärtynyt. Jokatapauksessa, komppaan muita enkä lähtisi sellaisen henkliön juttusille joka puoltaa demonien olemassaoloa koska se voi vain pahentaa tilannetta. Jalat tiukasti maahan nyt.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 05.07.2013 12:32:18 »

Voihan perhana mitä ihme debattia.

Jos jollain on demonieta, jotka häiritsee hänen elämäänsä ja hän tarvitseen ongelmaansa apua niin kelaatteko te mielikuvituksettomat epä-älykkäät yksilöt, että se, mitä hän tarvitsee on sepityksiä siitä, ettei niitä ole olemassakaan?

Mitä väliä sillä on, kysyn minä? Miksi tarttua epäolennaiseen? Jos he ovat hänelle totta ja teille ei niin miksi teidän todellisuutenne yli kumoaisi hänen? Keitä te kuvittelette olevanne toteamalla, että "sinun todellisuutesi on väärä ja minun oikea"....

Ihan sairasta. Ja todellakin paheksun tällasta.



Nythän on vain tärkeintä se, että toinen selviää arjesta jollain tavalla.


Hei, toivotan nyt taas astrolaisille hyvää kesää ja poistun hetkeksi. Liikaa (ja kyllä Elektrikko koe pieni työtäisy) oikeassa olevia jäykkiä Suomalaisia täällä...


Toivon Dweird, että elämäsi helpottuu niin pian kuin mahollista.


/A
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 05.07.2013 12:37:59 »

Minusta on ihan hyvä yrittää rauhoittaa tilannetta ja katsella asiaa monesta näkökulmasta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 05.07.2013 12:53:38 »

Mitä väliä sillä on, kysyn minä? Miksi tarttua epäolennaiseen? Jos he ovat hänelle totta ja teille ei niin miksi teidän todellisuutenne yli kumoaisi hänen? Keitä te kuvittelette olevanne toteamalla, että "sinun todellisuutesi on väärä ja minun oikea"....

1) Kyse on henkilöstä joka muissa asioissa jo myöntää että hänellä on harhoja ja hän on itse tässä ketjussa myös myöntänyt sen mahdollisuuden että se demonikin voi olla harha.
2) Jos yritetään hoitaa mielenerveysongelmaa joka vaatii terapiaa/lääkitystä manaamisella, jäävät ne oikeasti toimivat hoitotoimenpiteet tekemättä ja tila saattaa paheta.

Kaikki kanavoitu tieto (siis sellainen joka ei sisällä väärän kanavan tunnusmerkkejä, kuten pelottelua) sanoo, että dualismi on harha ja että vain valo/rakkaus/jumaluus on olemassa - pimeys/paha/saatana&demonit ovat vain ihmisen tulkinta maallisista ihmisten teoista/ajatuksista joissa näkyy sen valon puutetta, eivät itsenäinen voima.

Ihmismieli on taipuvainen dualismiin tällä fyysisellä tasolla ja tämän monimutkaisen maailman hahmottamisessa dualistinen ajattelu on monille helpottavan tuntuista. Tästä syystä ihminen etsii mielellään 'vastavoimia' sellaisiinkin asioihin, joissa niitä ei ole.

Ja jos uskoo raamatun juttuihin demoneista, pitää sitten uskoa myös siihen että maa on litteä ja tähdet reikiä taivaankannessa, sekin löytyy isosta kirjasta.  Grin

Voit töytäillä Athena ihan miten paljon haluat, se ei koskaan osu. Mutta halusi töytäillä kertoo sinusta mielenkiintoisia asioita.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2013 12:57:09 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 05.07.2013 13:11:45 »

Voi elämän kevät!

Komppaan Athenea täysin.
Tähän ketjuun tuli alussa kannustavia ja hienotunteisia viestejä, mutta pitääkö tämänkin ketjun muuttua taas Ison Egon pullistelukentäksi!?

Eikö herrantähden ihmisen hätä merktse mitään?
Dwired haki täältä apua! Hieman kunnioitusta kiitos. Ihan sama, mihin TE uskotte tai olette uskomatta, Dwired uskoo näin ja häntä tulee kohdella hänen lähtökohdastaan käsin. En nyt tarkoita, että kaikkien pitää alkaa uskoa demoneihin tms mutta ei pidä lytätä hänen kokemuksiaan.

Heitin Jalovaaran nimen, kun en muistanut tuota kohua tarkkaan. Kiitos muistutuksesta, enää en suosittele.

Älä pelästy Dwired, täälläistä täällä on. Mutta niinhän se on, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Uskon monen haluavan sinulle kaikkea hyvää. Minä ainakin toivon!  smitten

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: