Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä mieltä isojen transiittien puuttumisesta?  (Luettu 3244 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« : 11.06.2013 13:06:18 »

Hei, Minulla on muutamama vuosi nyt niin, ettei ole yhtään punaista transiittia (eli miten se tällä sivustolla näkyy ulkoiset henkilökohtaisille planetoille)n. 2012 -15.

Elämä on ollut jo pidempään tyhjän päällä, tyhjäkäyntiä ainakin yksityiselämässä, joskin työelämässä jonkin sorttista liikettä on ollut. Mikään ei oikeen kiinnosta, innosta, aika tasapaksua ja yksitoikkoista on. Olen keksinyt vaihtelua väkisin opiskelemalla, vaihtamalla työtä, asumalla kahdella paikkakunnalla ja matkustelemalla. Ei se kivaa ole mutta nyt on sellainen vaihe, että on pakko koska elämässä ei ole muuta sisältöä.
Proge aurinko  mars merkurius venus eivät vaihtamaisillaan merkkiä moneen vuoteen.
P-  kuu sentään vaihtaa vielä tänä vuonna. Mistä voisi siis saada osviittaa tulevasta, suunnasta tms? Minulla on lähiaikoina tällaiset, jotka mietityttää
jup  aspect_con  vertex
Pluto  aspect_opp
 jupiter aspect_con juno
 kuunsolmu aspect_con askendentti näillä näppäimillä!?

Loppuvuodesta saturnus  aspect_con  askendentti ja  saturnus on tehnyt ja tulee tekemään vielä
 aspect_squ mars
 aspect_tri kuu

ja jupiter teki  aspect_squ kuu aspect_tri mars kaksosissa ja nyt tulee sitten  aspect_tri kuu vielä mutta näitä on ollut ja tullut eivätkä oikeen toimineet  suuntaan taikka toiseen. Tuntuu että  jupiter saturnus vaikutus kuuhun ja marsiin jotka ovat eri merkeissä samoilla asteilla jotenkin efekti vesittyy. Ja jupiterkin kolmio  askendentti tänä vuonna.
onko kellään mielipidettä/tietoa?
PS. minulla tosiaan ollut uranuksen oppositio ja se tulee taas loppuvuonna. Luin tuosta yliessivistävästä transiittiketjusta ja ei se mitä sielä lukee päde ainakaan minuun. EI mitään äkkinäistä eikä mitään kv-tä. Ei millään pahalla. Sen sijaan sisäinen myllerrys joka manifestoituu ulkoisesti tässä ihme reissaamisessa. Niin siis matkustelen enimmäkseen kotimaassa ja pohjoismaissa joten ei tunnu kansainvälieltä. Yksin ja omissa oloissani pakenen vaan kodin muistoja... sen sijaan mitä Lilli kirjoitti neptunuksen transiiteista tuntuu nyt uranus oppositiossa, pluto neliö s. kartan uransus myös.  Minulla oli toki nep neliö aurinko pari v. sitten mutta se on todellakin ohi koska neppari ei pakita enää niin kauaus (oli neliö ku oli veskarissa)
« Viimeksi muokattu: 11.06.2013 13:37:16 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.2013 09:56:04 »

Hei!

Luulen, että voisit katsoa esim.  pluto uranus neptunus huonesijaintia. Vaikkei mitään tarkkaa transiittia olisikaan, niin näet kuitenkin elämänalueen, jolla ne vaikuttavat. Ainakin itsellä tuonut ahaa-elämyksiä. Smiley
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #2 : 12.06.2013 14:16:47 »


Vähän OT, mutta uumoilempa, että muutamassa vuodessa ikävystymisestä tullee
menttaalinen pandemia, kun jengi tyrtyy mm. siihen, että tietoa ja "tietoa"
aiheesta kuin aiheesta, sekä viihdettä ja aikuisviihdettä joka makuun on
saatavissa mielin määrin alta aikayksikön, varsinkin Intternetitse...

 buck2
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.2013 17:08:25 »

Tuile: Joo tiedän, uranuksen seikkailu neloshuoneessa ei ole tietänyt mitään muuta kuin muuttoja ja useita eri asuntoja (nyt työ ja asunto eri paikkakunnalla)  harka joka periaatteessa asunut samalla paikkakunnalla aina...

Pluto kakkoshuoneessa ja neppari kolmosessa ei oikein avaudu minulle. Uranus siirtyy vitoshuoneeseen ensi vuonna ja se on kyllä eräänlainen transiitti. Pluto ja neppari eivät nyt mitään liikauta pariin vuoteen, siellä ne jököttävät. 2. ja 3.huone kartallani isot, joten enemmän elämänlaatua kuin transiittia.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.2013 13:25:36 »

Siis joidenkin asiantuntijoiden mielestä  saturnus transiitit  pitäisi olla tällä sivustolla punaisina!?!?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: