Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päivän paras ohje  (Luettu 54954 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jesse Uitto
Vieras
« : 09.06.2013 18:42:21 »

Teen mitä haluan.  smiley6600
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1 : 09.06.2013 18:56:34 »

Teen mitä haluan.  smiley6600

Afro
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2013 16:38:59 »

Opettele olemaan kiitollinen.

Ite oon opetellut (lue ja käyn läpi Rhonda Byrnen Magicia) ja jos vaikka muuten ei oiskaan totta ja toimiva, niin ainakin mulla itelläin on NIIIIIIIN hyvä ja parempi mieli. Helpompi olla ja ottaa huonommatkin asiat rennommalla otteella, suosittelen Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #3 : 12.06.2013 13:51:41 »

Itse uskon, että kaiken takan on kiitollisuus. Yleensä elämä otetaan pois kiittämättömältä, joka on pitänyt elämää itsestäänselvyytenä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 12.06.2013 13:55:51 »

Minä en usko tuollaiseen tuomitsevaan rangaistuselementtiin ollenkaan, mutta kiitollisuus...se helpottaa omaa elämääsi ja ohjaa lähemmäs iloa ja onnellisuutta, ja mitä kiitollisempi olet siitä mitä olet saanut...kaikesta siitä, sen enemmän elämässäsi alkaa kukkia asioita, joista olla kiitollinen Smiley
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #5 : 12.06.2013 14:18:14 »

Ei se ole tuomitseva, vaan se mikä vaan tapahtuu. Koska Magic-kirjassahan sanotaan, että sillä joka on kiittämätön otetaan pois sekin mikä hänellä on.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #6 : 12.06.2013 15:11:54 »

 Grin Huh huh..  buck2
No niin, alahan pelkäämään että kun jokin oikein kolahtaa elämässäsi niin et ole ollut tarpeeksi kiitollinen ja sitten kun olet joka päivä tarpeeksi (ja mikäköhän on tarpeeksi) niin silti elämä jatkaa ottamista ja mitään muutosta ei tapahdu. Mistäs sitten kiikastaa?
Sitten et ole tarpeeksi sitä tai tätä ja kuka tuolla maailmankaikkeudesta piittaa siitä kuinka kiitollinen olet? Kuka? Mikä?

Nää kaikki ohjeet jotka pyrkivät jollain lailla määrittelemään kuinka sinulla on tiettyjä puutteita ja sitä kuinka sinun on muututtava täysin nuhteettomaksi ja alistut minkä kaikkien mielettömyyksien äärelle ei vapauta sinut olemaan sitä mitä olet ja sen kautta elämään itsesi todeksi.
Nämä kahlitsee sinut tietyn roolin alle tai joku/jokin määrittelee millainen sinun tulee olemaan jotta saisit kaiken kauniin ja hyvän itsellesi tai että muuttumalla pyhäksi jotain hyvähän on pakko tapahtua, niin siis mikä teillä on päämääränä?
Ja minä tyttö kun olen vapaa niin mua ei kiinnosta tippaakaan tällaiset hullut, thank GOD for that!
« Viimeksi muokattu: 12.06.2013 15:16:00 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.2013 15:14:29 »

Minä en usko tuollaiseen tuomitsevaan rangaistuselementtiin ollenkaan, mutta kiitollisuus...se helpottaa omaa elämääsi ja ohjaa lähemmäs iloa ja onnellisuutta, ja mitä kiitollisempi olet siitä mitä olet saanut...kaikesta siitä, sen enemmän elämässäsi alkaa kukkia asioita, joista olla kiitollinen Smiley

I like this  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #8 : 12.06.2013 18:28:28 »

Mikä oikeus sulla on ketään tuomita hulluksi? Sä aiheutit mulle todella pahan mielen  Undecided
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #9 : 12.06.2013 18:45:09 »

Höh. No enhän minä sinua hulluksi haukkunut vaan näitä ihme uskomuksia, uskontoja ja muita juttuja mihin ihmiset pitäisi uskoa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 12.06.2013 19:36:17 »

Ei se ole tuomitseva, vaan se mikä vaan tapahtuu. Koska Magic-kirjassahan sanotaan, että sillä joka on kiittämätön otetaan pois sekin mikä hänellä on.


Elä hyvä ihminen vaan mene uskomaan kaikkea raakana mitä jossain kirjassa sanotaan Smiley Se ei kannata, aina pitää ajatella itse ja fiilistellä ja maistella, että miltä se juuri sinusta ittestäs tuntuu se juttu. Paasaan, mutta mua ärrrrrrrrrrsyttää kun ihmiset ottaa jonkun jutun kiveen hakattuna totuutena, jos se on jossain kirjassa tai joku virallinen taho sen sanoo, tms.
Vähän niinkun väärän jumalan kumartamista, vaikka en mene kyllä väittämään että minulla olisi mitään tietoa saati sitten uskoa siitä yhdestä oikeasta.
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #11 : 12.06.2013 19:57:07 »

Mutta entä jos mä uskon siihen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #12 : 12.06.2013 19:58:58 »

Noh, sit sä uskot, ja se ärrrrrrrrrrrsyttää mua Cheesy Eli ei mitään.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #13 : 12.06.2013 21:09:02 »

Mutta entä jos mä uskon siihen?

Sitten haluan valoittaa mihin uskomuksesi voi sinut johdattaa.
Ajattele kaikkia niitä ihmisiä maailmalla jolta on viety kaikki, eli afrikan nälkään kuolevat, sotien joukossa kaikkeensa menettäneet, suomessa kaikki menettäneet, ihan kaikki (nää nyt oli muutamia) eivät siis ole kiitollisia elämään ja siihen mitä he ovat saaneet, kaikki he pitävät itsestään selvältä ja sen takia elämä (jopa jumala, ankara sellainen) ottaa kaiken heiltä pois. Mutta kuinka paljon ja tarpeeksi kiitollinen minun pitää olla, kuka sen mittaa? Ymmärrätkö?
Jos uskot siihen alat uskomaan pikku hiljaa samankaltaisiin uskomuksiin ja muutut ihmisenä, kiitollisemmaksi?
Ihan sama kun näissä hörhöpiireissä uskotaan siihen että kaikki olemme itse syypäitä ongelmiin, joko meidän ajatukset ovat väärät, uskomuksemme tai energiat jumittaa jne. jne. Ja tämän seurauksena sekin jatkojalostaa ihmistä tiettyyn suuntaan.
Kysymys lähinnä lienee se että meillä jokaisella on toki uskonnonvapaus mutta mielellään nykyään tarkastelen millaiseksi ihmiseksi nämä uskomukset minut kasvattaa, onko se oikea suunta minulle, millaiseksi haluan kasvaa ja mitä piirteitä se minussa tuo esille.
Kaikki nää uskomukset jotka syyttävät ihmisiä siitä että eivät ole tarpeeksi puhtaita, ei ajattele oikein, ei elää oikein, on tehnyt entisessä elämässä jotain väärin, on syntyisiä, likaisia, keskeneräisiä jne. jne. ei suinkaan vapauta ihmisiä omaan sisimpään eikä tuo sitä ihmisarvoa vaan ainakin minun mielestäni kahlitsee ihmistä eikä vapauta elämään itsensä todeksi, siis omaa aitoaa itsensä.
Roolit on erikseen.
Sen takia olkaa valppaana näitten kanssa, kaikki ei tietenkään kuulu istua jokaiselle mutta minä en ainakaan enää suostu alistumaan tällaisille jutuille. Tiedän itse että ihminen kykenee vapautumaan niin että ne aidot potentiaalit tulee näkyyviin ja vasta, vasta tämä sai minut onnelliseksi.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 12.06.2013 21:23:22 »

Opettele olemaan kiitollinen.

Ite oon opetellut (lue ja käyn läpi Rhonda Byrnen Magicia) ja jos vaikka muuten ei oiskaan totta ja toimiva, niin ainakin mulla itelläin on NIIIIIIIN hyvä ja parempi mieli. Helpompi olla ja ottaa huonommatkin asiat rennommalla otteella, suosittelen Smiley

Kiitollisuus on hyvä asia, mutta Rhonda Byrnen kirjoista voi olla muuten montaa mieltä. Alla pitkä keskustelu aiheesta:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=56662.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: