Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 78205 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #165 : 29.05.2006 20:08:02 »

Tosiaan ihan kiltin sarjispiirtäjän näköinen tyyppi.

Jos riisutaan kaikki piilomerkitykset asiasta, niin kai se on sitten vain suomalainen versio Kissistä. Hassua, 70 luku palaa takaisin. Vieläkin ihmettelen tunnelmaa keskustassa perjantaina ja esityspaikan valintaa.. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ozzette
Vieras
« Vastaus #166 : 29.05.2006 22:35:49 »

"Would you love a monsterman, could you understand the beauty of the beast..."
He, hee! Tulipahan vaan nuo sanat mieleen tuosta Lordin biisistä...  Wink
Juu, Kiss kolahti kyllä aikanaan ihan kybällä meikäläiseen ja mikseipä vieläkin. Samoin mm. Alice Cooper on MAHTAVA. Yksi ikisuosikkejani. Myös mm. W.A.S.P. on hyvä.
Tulipahan vain mieleen näistä ns. "kauhurock/teatteribändeistä".
Paria muutapa sitten en mainitsekaan, koska niitä olen jo hehkutellut varmaan kyllästymiseenkin asti... Hih !  Wink  Cheesy
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #167 : 02.06.2006 22:27:05 »

viisut hartwalille mieluiten siellä on enemmän tilaa!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #168 : 02.06.2006 22:38:47 »

astrothemeen on ilmestynyt lordin kartta!käykää katsomassa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #169 : 03.06.2006 13:32:18 »

Löytyy parhaiten googlella "astrotheme+Lordi"... Astrothemessä lukee nimittäin Tomi Putaanssu  Grin
tallennettu

Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #170 : 03.06.2006 14:20:00 »

Löytyy parhaiten googlella "astrotheme+Lordi"... Astrothemessä lukee nimittäin Tomi Putaanssu  Grin

Olen huomannut että Astrothemessä on noita virheitä enemmänkin, olen jopa lähettänyt heille palautetta siitä kerran, mutta eivät ole korjanneet. :Smiley Ranskalaiset...
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #171 : 03.06.2006 19:24:27 »

Plääh, tuolla Astrothemessä oli vaan heitetty syntymäkellonajaksi 12:00 PM eli
eipä nousumerkeistä tms. tietoa.  Sad
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #172 : 03.06.2006 19:35:41 »

Kattelin Lordin kuvaa taustavaloineen taas lehdestä. No ei se pelota eikä jotenkin kiinnosta tarpeeksi. Show-valoja olen nähnyt pienen ikäni. Ehkä oli hetken hauskaa se kun Hesa oli sekaisin, mutta liikaa viinaa.

Jotkut tutut menee L. keikoille vieläkin, itse en menis varmaan toista kertaa. On niitä sitten "oikeitakin" hevibändejä jos pitää mennä .. jos siis pitäis kansallisvelvollisuuden takia tms.

Vaikuttaako tää johonkin muuhun asiaan vielä paitti että ihmiset diggaa täällä valmiiksi heviä? Olen puhunut nyt asiasta ja koettanut ymmärtää että herkkikset diggailee heviä.. siinä on kai kaikenlaisten tunteiden purkauksesta kyse. Mutta kuitenkin, loppujen lopuksi, mitä siinä voi lisätä kuin volyymia ja tehosteita? Mitä on SEN tuolla puolen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #173 : 03.06.2006 21:57:57 »

Plääh, tuolla Astrothemessä oli vaan heitetty syntymäkellonajaksi 12:00 PM eli
eipä nousumerkeistä tms. tietoa.  Sad

21:45 Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #174 : 04.06.2006 11:07:18 »

Ei mua haittaa jos seksikumppani diggaa heviä. hehhe. :angel:Mä en varmaan koskaan.. ilmiöt ilmiöinä.

Jos OIKEASTI pystyisin olemaan hurmoksessa Lordista/hevistä, se oliskin mielenkiintoista. En tiedä mistä pystyisin, jos sekään ei "riitä" niinkun showmaailman ilmiöistä. Olen minäkin ollut jossain vaiheessa äärikokemusten hakija. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #175 : 10.06.2006 10:52:35 »

Nauhoitin just Lordin eurokeikan, vähän myöhässä muista. He laulavat; menet helvettiin jos et liity meihin. No nyt ymmärrän miksi on paras liittyä. Sama meno oli tosiaan Kauppatorilla ja se oli ihan uskomatonta.

En tiedä, mutta aika erilaista kulttuuria loisin itse, ehkä kaikille on tilaa. Hassuilta nukeilta ne siellä lavalla näyttää ja pyrot palaa.

************************************

Jo yli 16 000 ranskalaista on allekirjoittanut adressin, jossa vaaditaan julkista anteeksipyyntöä Euroviisuja juontaneilta toimittajilta. He solvasivat Lordi-yhtyettä ja sen musiikkia koko lähetyksen ajan. Ranskalainen arvostettu mediakriitikko näkee jupakassa television kulttuurimurroksen merkkejä.

Ruotsin Aftonbladet kirjoittaa shokkivoitosta ja Svenska Dagbladet jymypaukusta ja sensaatiosta. Saksan Die Weltin mielestä yllättävintä oli Lordin selvä piste-ero seuraavaksi tulleisiin, ja Frankfurter Allgemeine Zeitung kehuu Lordin sytyttäneen musikaalisen ilotulituksen.

Brittilehti The Observerin mukaan Suomi näytti, etteivät Euroviisut ole enää entisenlaista purkkapopin juhlaa. The Sunday Times otsikoi saatanallisen rokin sytyttäneen Euroviisut uuteen roihuun.

Espanjan television viisuvalvojaisissa Lordia pidettiin yhtä lailla sekä hienona että kammottavana ja rumana.

Lehden kuvissa näkyy Putaansuu eli Mr. Lordi ilman naamiota. Putaansuu on toistuvasti pyytänyt, ettei yhtyeen jäsenistä julkaistaisi kuvia ilman rooliasuja.

Nyt Seiska vakuuttaa, ettei se vastedes enää julkaise yksityiskuvia yhdestäkään Lordi-yhtyeen jäsenestä vastoin heidän tahtoaan.

Hirviöiden naamioita on riisunut lisäksi Katso-lehti, joka Seiskan tavoin jo pahoittelee ratkaisuaan. Lehden vastikään aloittanut vastaava päätoimittaja Heli Kettunen vakuuttaa hänkin, että Lordin jäsenet saavat vastedes pysyä naamioidensa takana.

*Tää on jotain merkillistä, kuin suomalainen Star Wars ilmiö...

« Viimeksi muokattu: 10.06.2006 11:05:24 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #176 : 11.06.2006 11:10:39 »

Nauhoitin just Lordin eurokeikan, vähän myöhässä muista. He laulavat; menet helvettiin jos et liity meihin. No nyt ymmärrän miksi on paras liittyä. Sama meno oli tosiaan Kauppatorilla ja se oli ihan uskomatonta.




Kuuntelin hetken aikaa "takavasemmalla" Lårdin keikkaa Rieväkylässä.
En ole juuri lainkaan tuon genren diggari, mutta kyllä Lårdissa
jotain sytyttävää(!) oli meitsillekin. Erityisesti ilahdutti tasapainoinen
miksaus. Yleensä bassot jyräävät niin kovalla että kaikki muu soitanta
lähes peittyy niiden alle. Nyt sai jopa laulun sanoista selvää muutama
sata metriä lavalta takaviistoon.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #177 : 11.06.2006 13:29:19 »

Oliskohan näissä avaruusolennoissa mitään esikuvaa Lordille tai tuleville kokoonpanoille.

http://www.nibiruancouncil.com/html/reptilians.html

http://www.nibiruancouncil.com/html/9dfamilygallery.html
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #178 : 11.06.2006 14:40:06 »

Nuo energiat minua kiinnostaa kovasti.

Yhdistän ne mielessäni myös Lordiin. He tuovat aivan uudenlaista energiaa meille, ja kaikki vanha itsessään ässehtinyt ja omaan tunkkaansa jo tottunut energia kauhistuu, kun jossakin jotakin muuttuu.

Siis muutoksen energioita, poikamaista, mielikuvituksellista, uskaliasta, hurjaa, jotakin sitä mikä panee sekä maskuliiniset ja feminiiniset voimat vähän uudenlaiseen liikkeeseen, sekoittaa kummankin 'pakkaa' oikein terveellisesti.

Lordi vähän niin kuin muistuttaa meitä liiasta vakavuudesta. 'Me pojat haluamme olla poikia!'
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #179 : 11.06.2006 18:09:13 »

Nuo energiat minua kiinnostaa kovasti.

Lordi vähän niin kuin muistuttaa meitä liiasta vakavuudesta. 'Me pojat haluamme olla poikia!'

Ja onhan siellä AWA'kin!   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: