Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinkas Lordille käy Euroviisuissa?  (Luettu 78208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 09.05.2006 11:54:29 »

Oliskos kellään tiedossa tarvittavaa tietoa että tämä selviäis astrologian keinoin?  Cheesy
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 09.05.2006 15:48:20 »

Tomi "Lordi" Putaansuu (s. 15. helmikuuta 1974, Rovaniemi)

nojoo, olinpa laiska... Meni tasan 15 sekuntia tuon tiedon löytämiseen  Grin Ja Euroviisut on 18.5.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 09.05.2006 18:47:09 »

Lordi KONKREETTISESTI räjäyttää potin, kun kerran sai rahatkin pommeihin...  2funny
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #3 : 09.05.2006 22:17:50 »

Suomella on niin huono euroviisukarma, että toi järkyttävä summa mitä noihin efekteihin laitettiin on varmaankin jonkinlainen uhraus jumalille... Toivottavasti se toimii.

New york timesissa oli Lordista iso juttu ja suurinpiirtein sen jutun idea oli, että mitä kansallinen trauma voi aiheuttaa...  2funny 2funny

Ei varmaan kaukaa haettua...  :Smiley

Edit: mutta siis onnea matkaan!  laugh
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 10.05.2006 08:10:10 »

Juuh, onpahan julkisuutta tullut Suomelle ihan kunnolla  Grin Mut mitäs Lordin horrorskooppi sanoo kahdeksannelletoista päivälle?  Cool
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #5 : 11.05.2006 09:55:45 »

en mä voitosta sano vielä mitään mutta ainakin 10 parhaan joukosta Lordin täytyy löytyä muuten tulee itku!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 11.05.2006 12:35:19 »

Säälittävää millainen bändi sinne pitää lähettää, mutta onko se koko höskä ironiaa hevibändeistä ja Nightwisheista ja Himeistä vai mistä on kyse? En osaa tulkita asiaa muuten.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 11.05.2006 15:12:17 »

Säälittävää millainen bändi sinne pitää lähettää, mutta onko se koko höskä ironiaa hevibändeistä ja Nightwisheista ja Himeistä vai mistä on kyse? En osaa tulkita asiaa muuten.

ei... Lordi on "syntynyt" jo ennen Nightwishiä ja HIM:iä Tomin ollessa muistaakseni 16-vuotias.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 11.05.2006 18:20:20 »

Minulle on ihan sama voittaako Suomi ikinä Euroviisuja... Yleensä euroviisumusiikki on ihan kamalaa, ei pelkästään Suomen osalta... Hömppää ja ällöä...  Grin Mutta sehän on vain minun näkemykseni. Lordissa on kyllä sellasta asenteellista mustaa huumori-energiaa niin paljon, että toivon heille kaikkea hyvää. Ei mua ainakaan yhtään hävetä, paljon enemmän mä häpesin jotain bye bye babya ja niin kaunis on taivas, niin kaunis on maa- rallatusta...  buck2
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #9 : 11.05.2006 18:43:43 »

Aivan samoilla vesillä kuin Valonkantaja. Siis ihan oikeesti mitä kaikenmaailman renkutuksia siellä on!! Ei voi ku ihmetellä.  Shocked

Se Islannin Silviakin... siinä suorastaan kiteytyy koko tää euroviisun syvin olemus.  Tongue  Grin

 2funny Se on jo NIIN huono, ettei se edes oo hauska.  buck2

Itse asiassa oon ylpee siitä, ettei Suomi ikinä oo pärjänny tollasissa renkutuskisoissa kun täällä on sentään hyviäkin bändejä. Kuten HIM, Nightwish, 69eyes, etc. vaikka kuinka paljon! coolsmiley

 smitten smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #10 : 11.05.2006 19:26:17 »

Suomen biisit on ainakin ollu ihan uniikki-biisejä,ei o siis plagioitu muilta...
Ja siitä olen ylpeä !
Mut Tomi Metsäketo olis saanu voittaa,se biisi herätti suuria tunteita  smitten

              Cheesy        Oinas73
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #11 : 11.05.2006 19:34:08 »

Nyt Suomella on hyvät mahikset tehdä vaikka oma ennätyksensä, koska tämä ainakin herättää huomiota ja muistetaan! coolsmiley Voittoa kuitenkin tuskin tälläkään kertaa tippuu... veikkaisin että se saadaan nähdä vasta kun helvetti jäätyy. Mutta tämä on ihan hyvä alku!
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #12 : 11.05.2006 21:44:36 »

Minulle on ihan sama voittaako Suomi ikinä Euroviisuja... Yleensä euroviisumusiikki on ihan kamalaa, ei pelkästään Suomen osalta... Hömppää ja ällöä...  Grin

Elä tyttö hyvä tuollaisia möläyttele! Euroviisuissahan
on miltei järkiään mm. elegantti "terssimodulaatio"(?),
yleensä loppupuolella. Ja Pai Pai Peipi on ihan mukaanmenevä
tsipale!

 smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 11.05.2006 21:53:04 »

Heheh... Nöyrimmät pahoitteluni siitä, että minun korvani eivät ole samalla aaltopituudella euroviisumusiikin kanssa...  Wink

En muuten tiedä mitään inhottavampaa, kuin ihmiset, jotka väittävät että heidän lempibändinsä on MAAILMAN PARAS ja kaikkien pitäisi rakastaa sitä, kaikkien muiden musamaku on hanurista jne.jne.

Kukin kuunnelkoon sitä mistä tykkää! Meitä on moneen junaan, ja mä taisin myöhästyä siitä...  Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 11.05.2006 22:52:45 »

Tomi "Lordi" Putaansuu (s. 15. helmikuuta 1974, Rovaniemi)


ahaa, veskari. Olisihan se pitänyt arvata...... Grin
Mutta joo, biisi on hyvä, mutta naamataulu (siis se naamari) ei kyllä sytytä meikäläistä. Mitkähän transiitit osuu hälle viisuloissa?
Mie kyllä laitan varpaat ja peukut pystyyn, pitää sen verran olla solidaarinen toisen veskarin puolesta! Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: