Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteiset unet miesystävän kanssa :)  (Luettu 6551 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Turkoositar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 05.06.2013 15:30:48 »

Hei vaan!

Tämä on ehkä hieman erikoinen juttu, mutta onkohan kenelläkään kokemuksia tai tietoa mitä
tämä  oikein on...

Olemme tunteneet miesystäväni kanssa jo 23 vuotta.. olemme nuoruudessa rakastuneet jo
ensimmäisen kerran ja silloin myös alkoi tämä yhteinen unien näkeminen. Ja nyt kun aloimme
taas seurustelemaan tammikuussa 2013 unien jakaminen jatkuu!!

Unissamme olemme samassa paikassa, tapaamme samat ihmiset ja juttelemme keskenämme. Aina myös
muistamme nämä unet. On myös käynyt niin, että näemmä samaa unta, mutta emme löydä toisiamme
sieltä unesta ja kyselemme muilta onko he toista nähneet ja minne meni. Tämä ei pelota meitä ollenkaan
vaan olemme yrittäneet miettiä miten voisimme kehittää tätä "taitoa" Cheesy Ehkä vähän hassua..  Smiley

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 smitten

tallennettu

When you find yourself cocooned in isolation and despair and cannot find your way out of the darkness, remember that this is similar to the place where caterpillars go to grow their wings.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2013 15:34:21 »

Se on sitä kun kaksi sielua jakaa samaa tietoisuuden tasoa ja kykenee yhdistymään energioissa, hienoa!  smitten

Itselläni ei ole samaa kokemusta mutta olen saanut parin miehen uneen lähteä mukaan ja voi pojat se oli hauskaa, mielettömän mielikuvitusrikkaita unia  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.06.2013 15:39:47 »

Minulla on kaveri, joka oli nähnyt aikoinaan veljensä kanssa samana yönä samaa unta, aikuisia kyllä olivat jo siinä vaiheessa ja asuivat eri puolilla Suomea. Uni oli vielä melko ihmeellinen lentouni, olivat yhdessä lennelleet ympäriinsä, ja sikäli jäi hyvin mieleen, heti seuraavana aamuna oli jompikumpi soittanut toiselle ja olivat huomanneet olleensa samassa unessa edellisenä yönä.

Nämä veljekset ovat melkoisen läheisiä ja ikäeroa vain 1,5 vuotta, lapsuutensa viettivät tiiviisti yhdessä, parhaina leikkikavereina. Eli varmaan noin käy juurikin silloin kun on oikein erityisen läheinen jonkun kanssa.  smitten
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Turkoositar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2013 15:42:50 »

Kiitos Avicii!

Ja toden totta, aivan huikean mielikuvitusrikkaita unia! Cheesy aamulla hauska
herätä ja ihmetellä yhdessä! Olemme joskus saaneet unissa neuvoja
toistemme suhteen. Nuorena miehelleni sanottiin unessa, ettei omaa kohtaloaan voi paeta,
kun minä juoksin häntä karkuun Cheesy

Viimeisin yhteinen unemme oli jostain juhlatilaisuudesta. Olin kaunis valkoinen gäkti päällä
huoneessa ja ihan hermoraunioina ja etsin miestäni..samaan aikaan mieheni etsi minua samasta
paikasta ja juhlapuvussa hänkin Smiley

Joku sanoi minulle aikanaan että näen arkkiunia.. hän olisi halunnut minut puhumaan unistani johonkin unitulknta
ryhmään..en tohtinut silloin lähteä,kun pelotti hieman.
tallennettu

When you find yourself cocooned in isolation and despair and cannot find your way out of the darkness, remember that this is similar to the place where caterpillars go to grow their wings.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2013 16:30:32 »

Kuullostaa hyvältä  smitten

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #5 : 16.06.2013 23:02:01 »

Olipa mukavaa löytää tämä ketju Smiley Tulin nimittäin nimeonomaan etsimään keskustelua juuri mahdollisista yhteisistä unista, mm. voiko sellaista tapahtua ja jos, niin tapahtuuko sitä useinkin. Eli mahtavaa kuulla, että joskus näin todellakin käy  Cheesy

Syy miksi näitä mietin, on eräs henkilö josta näen toisinaan hyvin voimakkaita ja todentuntuisia unia. Näissä unissa hän toimittaa minulle viestejä tai muita asioita, ts. hänellä on siis aina asiaa minulle. Herään aina näiden unien jälkeen (tosin enhän voi tietää, moneenko en ole herännyt ja siten ne unohtanut), jotta voin laittaa ne ylös tai tallentaa muistiini. Jään pohtimaan niitä aina pitkäksi aikaa yrittäen selvittää viestien sanomaa ja tarkkaa tarkoitusta.

Suhteeni häneen näissä unissa on myös kehittynyt ajan myötä. Alussa hän oli pidättyväinen ja pysytteli etäällä, eikä liiemmin ottanut kontaktia, mutta unien kuluessa olemme ikäänkuin ystävystyneet ja nykyisin hän jo luottaa minuun ja kohtelee kuin läheistä ja luotettua ihmistä.
Joskus mietin, voisiko olla mahdollista että myös hän näkisi joko nämä samat unet tai sitten muuten vaan unia minusta  :Smiley

Tosielämässä emme paljoakaan ole tekemisissä, eli emme ole varsinaisia ystäviä valve-elämässä. Pidän kuitenkin hänestä ja hänestä välittyvästä tunnelmasta valtavasti. MInusta tämä on hyvin mielenkiintoista ja on erittäin jännittävää seurata kuinka unien tarina tulee tenemään.

Onko teillä ollut vastaavia kokemuksia ja jos, niin ovatko tilanteet edenneet valve-elämässä koskaan unien näyttämään suuntaan?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 16.06.2013 23:27:24 »

Nahna, noi unet mitä ensin mainitsin jotka ei oo olleet unen unia... Niissä on minulla vastaava kokemus tuohon, mitä sinä kuvailit. Viestejä pukkasi tietyltä henkilöltä ja aika erikoisiakin, jotka tulivat toteenkin, ja valve-elämässä olimme tuttuja vain (tosin välillämme oli hyvin erikoinen jännite). Ja tosiaan aamuisin saattoi olla vahvastikin olo, että nähtiin samaa unta.

Kyllä valve-elämä meni unien keskustelujen näyttämään suuntaan, mutta suunta ei ollut missään kohtaa mikään seurustelu ainakaan minun ja hänen välillä. Sittemmin jännitekin laukesi, viesti-unet hiljeni, ja jäljelle jäi kiva ja pehmeä kaveruus Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.06.2013 11:00:55 »

Nahna, minulle tulee mieleen, että tuo puolituttu henkilö voisi olla sinun oppaasi. Vaikka kyseinen henkilö on ihan lihaa ja verta ja periaatteessa voisitte rupatella niin kuin muutkin ihmiset, niin hän käyttää mieluummin henkioppaalle tyypillisiä menetelmiä, ehkä tottumuksesta tai jotain.

Eli henkioppaat eivät ole läheskään aina inkarnaatiokiertoaan lopettaneita korkeampia olentoja, vaan heilläkin on omat syynsä tulla maankamaralle. Siinä samalla kun hän elelee omaa elämäänsä, hän hoitelee opashommansa ja ahkera tuntuu olevankin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2013 18:09:52 »

Voi Lilli, nyt sait ihan kyyneleet silmiini :') Kuinka osuvilta sanasi tuntuivatkaan nyt kun laitoit sen noin, mustana valkoiselle. Tuo ajatuksesi tuntuu enemmän kuin todelta. Tämä henkilö ei herätä minussa romanttisia tunteita vaan pikemminkin juuri noin, kuin sanoit, hän tuntuu nimenomaan rakkaalta, tutulta ystävältä, ja tosiaan, hyvin monin tavoin juuri kuin oppaalta, ja joka ilmestyi kuin tyhjästä pimeänä hetkenä tuomaan aurassaan suurta rakkauden tuntua eli sanomaa. Kiitos Lilli, heräsin  smitten

Edit: tulin vielä lisäämään, että tässä on myös valve-elämässä ollut mukana melkoisia synkroja ja huimia sattumuksia, jotka kyllä puhuvat täysin sen puolesta että jotain tämä henkilö on tullut tyköni toimittamaan. Aivan huisin mielenkiintoista  Cheesy

Indium, kiitos kommentista, juurikin noin tässäkin, lämmin ystävyys on tässä se tuntu, ei romanttinen rakkaus.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2013 18:16:40 kirjoittanut Nahna » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: