Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läheisten sielut  (Luettu 23978 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #30 : 12.06.2013 11:07:47 »

Onko täällä ketään kuka olisi kokeillut EVP:tä?

Minun on kyllä pakko sitä lähiaikoina kokeilla jotta saan varmuuden onko sillälailla helpompaa kommunikointi,toivossa on hyvä elää

 smitten  smitten  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #31 : 12.06.2013 11:53:12 »

Mikä on EVP?  Huh
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #32 : 12.06.2013 12:02:39 »

http://fi.wikipedia.org/wiki/EVP

http://fi.wikipedia.org/wiki/EVP_%28ilmi%C3%B6%29

Tälläistäkö tarkoitit?
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #33 : 13.06.2013 09:29:44 »

Kuuhilda juuri tuollaista tarkoitan. Smiley

Lähden tänään reissuun ja aion käyn ostamassa laitteita. Kokeilemaan pääsen ensi viikon alussa ja voin sanoa etten malttaisi millään odottaa,
mutta tiedän ettei pidä liikaa toivoa,koska voihan se olla ns. täysi susikin.

Kukaan ei vissiin sitten ole täällä kokeillut? Noh olen sitten testihenkilö. Olen miettinyt sitäkin että voiko kaikki sielut näyttäytyä ja jos ei niin tämän avulla ehkä pystyvät ainakin kommunikoimaan? En voi olla näistä varma ennenkuin saan vastauksia.

tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #34 : 24.06.2013 20:20:15 »

Olen vieläkin reissussa ja jatkuu vielä viikon mutta sen jälkeen onkin kerrottavaa.  Smiley
Valitettavasti poistun samantien täältä mutta malttakaa vielä viikko.

Uutiset ovat hyviä


 smitten
tallennettu
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #35 : 02.07.2013 22:06:53 »

Mielenkiinnolla odotan  Cheesy
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #36 : 06.07.2013 00:06:31 »

Mua kiinnostaisi se että kun täällä jotkut on saaneet viestejä välitettäväksi edesmenneiltä joillekkin tuttavilleen, niin miten reagoivat nämä tuttavat? Jos siis eivät muuten yleensä usko tälläiseen "hölynpölyyn"  laugh Mun mielestä siis ei ole hölynpölyä mutta kyllä mun tutut ja sukulaiset realielämässä alkais miettiä että pitäiskö valkotakkiset kutsua jos minä alkaisin väittämään että heidän edesmennyt mummo/vaari/kuka tahnasa sano näin...Eri asia tietysti ehkä jos viesti on semmonen että ei ole muuta mahista kun että edesmennyt tuon on sanonut...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
connection
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #37 : 06.09.2013 19:28:51 »

Ihanaa että löysin tämän keskustelun. Olen pohtinut yksin pikku hiljaa tapahtunutta avautumistani ja energioiden virtaa. Smiley Olen siis aina ollut herkkä tuntemaan ihmisten tunnetiloja, lapsena oli "mielikuvitusystäviä", edesmennyt mummo on tullut hyvästelemään ja myöhemminkin tullut rohkaisemaan elämässä. Jotenkin tiedän asioita ilman että kuka niitä tavallaan minulle erikseen kertoo. Koskaan en ole tuntenut olevani todella yksin. Aina on tunne että joku on tavallaan läsnä. Olen miettinyt mitä tämä on ja miten minulle tapahtuu. Viimeisen viiden vuoden aikana herkkyys  vain lisääntyi ja energiat ottivat haltuunsa. Vaikeissa tilanteissa sain lohtua halauksista tai poskelle silityksistä, joku pyyhki kyyneleet. Kukaan ei kuitenkaan esittäytynyt vaikka yritin tiedustella.

Viime keväänä suuren elämänkriisin myötä annoin itselleni lopulta luvan riisua viimeisetkin epäilykset ja päätin luottaa. Sieltähän sitten alkoi tulemaan kirjoituksia ja paljon. Sivukaupalla kirjoitin ja asiaa tuli pyytämällä sekä pyytämättä. Nämä olivat lähinna viestejä itselleni. Vahvistuksia omasta polusta ja elämäntehtävästä. Samalla kun avauduin selvätunnolle, avautuivat selväkuulo ja selvänäkö. Elämä on kyllä paljon hauskempaa kun bongailee ja ymmärtää ympärillään olevia viestejä. Smiley
Odotan innolla minne tämä tie vie ja toivon että lopullinen tehtäväni on tuoda lohtua ja toivoa muille ihmisille.
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #38 : 06.10.2013 23:33:39 »

Ihan tälläista haluaisin kysyä,e ttä miten olette yhteydessä läheisten henkiin. Mummoni ja isäni käyvät  luonani tunnen sen, mutta en tiedä mitä tehdä. Tunnen että heillä  on asiaa ja tilanne ahdistaa minua. Undecided
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #39 : 11.10.2013 23:54:29 »

Onpas kiinnostava ketju, vaikka aloittaja taisikin jäädä jonnekin... coolsmiley Kalevanneito, tuo kysymyksesi on ihan oleellinen. Olen välitellyt viestejä tai pikemminkin saanut niitä, mutta juuri tuo on se ongelma. Monesti tekisi mieli juosta kertomaan, että nyt se-ja-se oli sitä mieltä, mutta en voi, en kehtaa. En yksinkertaisesti jaksa ottaa kantaakseni sekopään kaapua.  crazy2 Vain ihan lähimmille olen voinut tästä kertoa, tyttärelle, joka on samanlainen, ja isälleni, jonka äiti näki edesmenneitä.

Itse en näe heitä muualla kuin unissani. Mutta kuulen sanat ja puheet (jos on vieras ihminen näen heidät "mielikuvina" kun laitan silmät kiinni), aistin läsnäolot, tunnen vilunväristyksinä ja tiedän (aistin), milloin joku istuu lähelläni. En tiedä, alkaisinko nähdä, jos antaisin luvan sille. Olen mielessäni kieltänyt ketään näyttäytymästä. En yksinkertaisesti halua, että nämä jutut tulevat elämääni tämän enempää. Haluan itse tehdä rajat, ja ne menevät kyllä tässä näkemisessä.  Liian rankkaa minulle.  Shocked

childoftheuniverse
Eräs meedio sanoi minulle, että tässä ajassa on paljon kaltaisiasi intuitiivisesti herkkiä nuoria. Sinulla on hieno lahja, mutta voit ihan itse vetää rajat, mitä haluat ottaa vastaan ja mitä et. Kyllä "vieraita" voi kieltää tulemastakin. Muistutat tytärtäni, jolle edesmennyt ystävä ilmestyi juttelemaan, tylsistyneenä siihen, ettei kukaan muu hänen kanssaan enää "chillannut". Tyttäreni joutui sanomaan tytölle, että ei jaksa enää, hengailu yhdessä ei tee hyvää kummallekaan. Jos sinusta alkaa tuntua tältä, niin ovi kiinni vain  Cool Mutta kyllähän sinä näytät tietävän, ettei pelättävääkään ole. Meitä kaikkia suojellaan  angel



 
« Viimeksi muokattu: 11.10.2013 23:58:17 kirjoittanut Lumililja » tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #40 : 13.10.2013 18:38:18 »

childoftheuniverse.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Itsellä sanmanlaisia kokemuksia. Tilanteeseen on vaikea suhtatua, ku ei tiedä onko kyseessä mielikuvitus vai ei.
tallennettu
childoftheuniverse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #41 : 15.10.2013 21:50:56 »

Lumililja Kiitos, tulipa hyvä mieli kommentistasi. Kaikkea hyvää sinulle ja tyttärellesi  smitten

Wilhelmina Niin, sehän se. Tosin minun on nykyään vaikea uskoa, että kaikki tällaiset kokemukset olisivat vain mielikuvituksen tuotosta.
tallennettu
sande89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #42 : 17.10.2013 22:22:08 »

 En ole koskaan tuntenut äitiäni kun hän kuoli, en edes unissani.. olen puhunut ja itkenyt ja kutsunut häntä edes hetkeksi ja antamaan merkin että tiedän hänen olostaan.. no ei sit ei:/
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: