Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys Plutosta  (Luettu 4929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 31.05.2013 22:15:57 »

Minulla on Pluto nataalikartalla 23 ast 10' Leijonaa (ykköshuoneessa). Katsoin progekarttaa ja siinä on Pluto Leijonassa 22 ast 54' Leijonaa. Onko tällä "paluulla" jotain erityistä merkitystä ja milloin se tarkalleen osuu samalle asteelle? Vai onko tämä joku sukupolvikysymys, jolla ei ole sen suurempaa merkitystä?

Kunhan kyselen......  Wink
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 31.05.2013 23:13:12 »

Ei se paluu ole.  Pluto on hidas planeetta muutenkin, ja edistettynä planeetat liikkuu paljon hitaammin (esim Aurinko asteen verran vuodessa!).  Pluto vaan ei oo ehtiny kulkea pidemmälle! Wink  Edes transiittina se ei ehdi kiertää karttaa ympäri elinaikanamme, sen kierto kartan ympäri on noin 250 vuotta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2 : 01.06.2013 02:10:22 »

Lue Ulla Palomäen kirja Pluto avain laajempaan tietoisuuteen.On todella hyvä ja selkeä kirja pluton vaikutuksesta eri aikakausina sekä kartalla etenkin huoneissa.Kirjastosta saa lainattua!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #3 : 01.06.2013 09:39:20 »

Kiitos vinkeistä - lähdenpä kirjastoon! Tiedän kyllä, että se ei ole ns. Pluton paluu, mutta pohdiskelin vain, onko sillä mitään merkitystä henkilökohtaisessa elämässä. Tämä nyt tietysti liittyy osaltaan myös siihen, että minulla on menossa Pluton sekstiili Auringolle.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.06.2013 14:01:27 »

Progressioissa tosiaan ulkoplaneetat pysyttelevät lähes paikoillaan koko elämäsi ajan! On niillä silti merkitystä, jos nopeammin liikkuvat planeetat ja akselit tekevät niille jonkun tarkahkon kulman. Esim. itse muutin ulkomaille, kun progressiivinen Kuu teki yhtymän Uranukselle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #5 : 13.06.2013 17:48:29 »

Siis ulkoiset planeetathan lähinnä pakittaa progekartoilla. Minullakin ollut vuosikaudet  neptunus ja  jupiter taaempana kuin syntymäkartalla. Ja tällä siis ei mitään merkitystä!?! Onhan se paluu jos ja kun ne tulevat samoille näppäimille kun syntymähetkellä....
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #6 : 13.06.2013 19:50:42 »

Ulla Palomäen kirja luettu ja mielenkiintoinen olikin. Häneltä on näköjään myös vastaava teos Saturnuksesta ja Uranuksesta, sen saan huomenna kirjastosta.

Progekartalla Kuu tulee Pluton päälle nyt syksyllä ja nataali-Plutoni päälle vielä loppuvuonna. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta...  Cry
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #7 : 17.06.2013 11:31:14 »

Hei Elena,

siis meillähän näyttäisi olevan aivan sama tilanne!?!  Vaikka ikäeroa taitaa olla yhden kokonaisen plutonmerkin verran (minulla  neitsyt) Proge kuun ja plutojen kanssa.  Nyt vasta havahduin  Shocked Siis mitä - pelätty Hetki oli viikonloppuna!?!? SIlloin p. kuu p. pluto yhtymä nataalikartan pluto.
 Mitään en huomannut vai huomasinko sittenkin. Olin unohtanut, koeta sinäkin olla miettimättä, minäki alkuvodesta epäilin tätä. Luulin sen olevan loppukesästä.

Sen voin kyllä sanoa että jollain tasolla, tosi syvällä tapahtui jotain. Sain myös kuulla erään huhun, joka liittyy sellaiseen syvään henkiseen haavaan.  eilen tunsin ihan selvästi, että se haava parantui kuullessani erään jutun. HUH, uskallanko kertoa. Minua kiusanneet aikuiset miehet olivat joutuneet tosi pahaan pulaan. En siis varsinaisesti tuntenut vahingoniloa vaan pikemminkin sellaista, että jokin korkeampi voima on olemassakin, jotain tasoitusta sentään tapahtuu.  Aika ihme kautta kuulinkin tästä, sekin liittyy muihin entiteetteihin. Eli oli paljon mystiikkaa niin sanotusti, ja normaalisti elän ihan ilman mystiikka enkä (enää) hae sitä... sanotaanko nyt näin. Asiaan liittyy myös se, että olin ajatellut tässä lähiaikoina, etten voi noille kiusankappaleille mitään ja paras vaan päästää irti eikä hautoa kostoa ja toivoa heille pahaa Lips Sealed

Minua on kiusannut eräs opiskeluajan kaverikin jo monta vuotta,  vaaka nainen jolla vakava a-ongelma. Hän voi aina välillä olla ihan mieletön reisa josta en ole yrityksistä huolimatta 20 v aikana päässyt kokonaan eroon. Noh ihan ihme sattui nyt viikonloppuna tämänkin tiimoilta. Hän oli turistireissulla ystävystynyt exmieheni tädin kanssa ja sanoi sitten minulle , ettei voi tämän takia olla enää kaverini. Vihdoinkin se tuli häneltä itsestään. Viinanhuuruissa ne olivat tämän tädin kanssa löäytäneet toisensa ja puhuneet minusta pahaa. ANtaaa menää vaan... Niin ja eräs ystävätär lähetti minulle aivan ihanan viestin myös Smiley Energiatasolla tapahtui siis paljon.  Ja onko se hyvää vai pahaa - no ei kumpaakaan
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2013 15:02:17 »

Kiinnostavaa JPpaukku! Minä tuota syksyn Pluto-rysäystä sitten odottelen  - tai tulee se sieltä odottamattakin  Cool

Mulla on tuossa muutenkin syksyllä melkoisia planeettaenergioita liikkeellä, joten saas nähdä, miten tämä elo muuttuu - vai muutunko vain itse sisäisesti.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: