Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 124633 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #15 : 09.05.2006 23:14:05 »

PS. ettehän pahastu kun hypin säännöissä...  :Smiley Gigianne on joo antanut itsestään aika rock´n roll kuvan.  Cool Mutta toisaalta mieleeni muistui se hänen jossain viestissään mainitsema Lumikki. Hänellä varmasti on se oma herkkä ja haavoittuvakin puolensa.
Joka tapauksessa erittäin sydämellinen ja aito.
Lainaus
Aivan nappiin meni *Nikita* !  smitten Minunkin kohdallani pätee hyvin sanonta: Ei ole koiraa karvoihin katsomista tai ulkokuori pettää. Eli ulospäin voinkin vaikuttaa "kovikselta" tms. vaikken sisimmässäni sitä olekaan. Ikuinen rebel kylläkin... Ja aito ja sydämellinen. Heh, kyllä se vaan niin on, että ikäkin "pehmentää", vaikka hautaan asti olenkin hevi/rock-nainen...  Grin ROCK'N' ROLL !!  Grin
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #16 : 10.05.2006 00:01:56 »

*Nikita*
vielä uinuva ihana KUKKA, joka osaa olla HERKKÄ ja ymmärtäväisen LEMPEÄ, mutta myös tarvittaessa napakka ja TOPAKKA varreltaan, joka on SUORA

täysikuu
voiko olla täysikuu muuta kuin NAISELLINEN, lempeän PEHMEÄ ja YSTÄVÄLLINEN kaikille? omistakin vaivoistaan ja vaikeuksistaan huolimatta MUKAVA ja luonnon kauneutta arvostava RAKASTAVA taikaolento
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #17 : 10.05.2006 05:37:17 »

2funny Hei täysikuu menit aikas lähelle...tein juuri eilen keittiö remppaa...ja joo haikailen menneenkin perään ja RAKASTAN metsää 2funny 2funny

Lisää kuvia.......valonkantajasta saan mieleen parantajanaisen joka katselee mailmaa pikkuisen psitävin silmin,hän aistii olevan tilanteen jo heti ensi sekunnilla.nauttii pikkuisia pastilleja kaiken aikaan ja rakastaa kissoja. Smiley

Täysikuu on hentoinen vaalea tyttömäinen nainen,hänen pienuus saa monet hämilleen sillä luonne on voimakas ja määrätietoinen. Hän on läsnä koko olemuksellaan ja pienuus tuo sen reaktion siihen tilaa täyttävään oloon....Suustaan hän laskee harkiten mutta painokkaasti asiat ja kotonaan nauttii aino tossuissaan yrtti teetä. Cheesy

Nikita kissamainen kävelytyyli,kehrräävä puhetapa ja viekkaalla hymyllään saa toisen sukupuolen edustajat laskemaan aseensa...siis naisellinen nyky amazon.Hänen tapa olla arvoituksellin ja pikkuisen vaikeasti  luettav saa sen uteliaisuuden monelle,ja hänellä onkin suurehko kannattaja joukko jotka ovat häneln läsnään suurimman osan ajasta. Omissa oloissaan hän nauttii puutarhassa olosta ja koti lököpöksyistä,silloi hän on hapsutukka ja kädet täynnä mustaa multaa,kaikialla tuoksuu istutettu kukkanen ja tuoremaa Cheesy

Jinx vaikka hän ei nyt olekkaan ollut täälläää..niin hän on tullut mulle mielikuvaksi kanssa...hän on pitkä hoikka nainen nuori ja varsamainen. häne ajattelee kaiken aikaa pohtii ja miettii.Monesti hänllä on monen monta asiaa joita olisi ratkaistava...koskaan hän ei jätä hommaa kesken vaan pakertaa piikuistenkin pulmien edessä kunnes ne kaikki on pois.Jinx nauttii fazerinsinista suklaata ja lukee romskuja,hämärässä valossa .kääriytyy suureen saaliin ja on elementissään läpimässä ja hämärässä,etenkin kun ulkona tuulee ja sataa hänen nautinto tuplaantuu,ja silloin hän uppoutuu syvemmälle peitteisiin ja varaa tuplasti suklaata smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Aniel
Vieras
« Vastaus #18 : 10.05.2006 09:39:22 »


INTI on myös hän herkkä ja luultavasti nauttii lasten seurasta erityisen paljon. Hmm kuten myös aikuisten seurasta... hmm no siis toisin sanoen luultavasti ei ole erakkoluonne.  smiley6600 En keski nyt yhtäkkiä muuta. Tuo sosiaalisuus tuli päällimmäisenä mieleen.

  smitten


Minäkin hypin säännöissä... Mahtavaa, lapset onkin tärkeimpiä olioita maailmassani.  Cheesy Erakkoluonne kylläkin olen, mutta vain vasen puoleni, oikea puoleni on taas supersosiaalinen...

Miten kaikilla meneekin niin hyvin nämä arvaukset...

IHANA KETJU, VOIKO TÄSTÄ ANTAA PISTEITÄ... Cool

jA nIKITA on mullekin tooosi herkkä, vähän ujo, menee piiloon kun sattuu mutta rohkeasti tulee ulos ja päättää että piru vie eipäs satu. Naisellinen.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 10.05.2006 10:58:10 »

Remppa, mistä sä voit tietää että mä olen kauheessa pastillikoukussa??  2funny

Tää on aika hauskaa, kun mun kohdalla kaikki on mennyt melkein täydellisen pelottavan oikein!!

Rempasta mulle tulee mieleen sellanen vähän hulivili poikatyttö, tekee kaikkia miehekkäitä juttuja ja puhuu ronskia kieltä, mutta sisimmässään hänellä on paljon vaaleanpunaisia tyttömäisiä haaveita...

Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori.

Täysikuu on äidillinen ja lempeä, mutta tomera. Hän rakastaa pitkiä iltakävelyjä lämpiminä syysiltoina, kun hämärä on laskeutunut.

Nikita on tyttömäinen ja raikas. Innostuu uusista asioista. Ehkä hieman ujo, mutta saa varmuutta päivä päivältä. Herkkä ja näkee kauneutta joka puolella... Nikita kuuntelee iloista ja tanssittavaa musiikkia.

Katja-Q on älykäs ja looginen. Perehtyy asioihin perinpohjin. Hän on erittäin kohtelias. Hänellä on realistinen näkemys elämästä ja hän tykkää kissankellonsinisestä.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #20 : 10.05.2006 11:10:22 »

Taria on viisas ja äidillinen. Ohjaa ja neuvoo toisia mielellään. Tasapainoinen. Rakastaa maanläheisiä värejä ja tekee käsitöitä.

Hannuli on monilahjakas ja kunnianhimoinen. Lämmin persoona, herkkä mutta silti rempseä. Tykkää ukonilmasta. Erittäin sosiaalinen.

Tähtikeinu on viattoman oloinen. Ehdottoman rehellinen. Empaattinen. Katselee paljon leffoja lähimpien ystävien/perheenjäsenten kanssa.

Sorry et mäkin luistan näistä omista säännöistäni, mut on niin hauskaa keksiä kaikista jotain, vaikka ei ole oikeestaan minkäälaista käsitystä...
Cheesy
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #21 : 10.05.2006 11:41:56 »

Remppa, mistä sä voit tietää että mä olen kauheessa pastillikoukussa??  2funny

Tää on aika hauskaa, kun mun kohdalla kaikki on mennyt melkein täydellisen pelottavan oikein!!

Rempasta mulle tulee mieleen sellanen vähän hulivili poikatyttö, tekee kaikkia miehekkäitä juttuja ja puhuu ronskia kieltä, mutta sisimmässään hänellä on paljon vaaleanpunaisia tyttömäisiä haaveita...

Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori.

Täysikuu on äidillinen ja lempeä, mutta tomera. Hän rakastaa pitkiä iltakävelyjä lämpiminä syysiltoina, kun hämärä on laskeutunut.

Nikita on tyttömäinen ja raikas. Innostuu uusista asioista. Ehkä hieman ujo, mutta saa varmuutta päivä päivältä. Herkkä ja näkee kauneutta joka puolella... Nikita kuuntelee iloista ja tanssittavaa musiikkia.

Katja-Q on älykäs ja looginen. Perehtyy asioihin perinpohjin. Hän on erittäin kohtelias. Hänellä on realistinen näkemys elämästä ja hän tykkää kissankellonsinisestä.
hei joo,,,se on ikäväkyllä noin.....mun kielenkäyttö on kauheeta Embarrassed mutta en tarkoita kellee pahaa sillä...ja oikeesti musta ois pitän varkilla tulla poika tickedoff mutta olkoon meneehän tää likanakin kai 2funny 2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Ozzette
Vieras
« Vastaus #22 : 10.05.2006 11:52:30 »

Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori.
Lainaus
Huh, osuitpas sinäkin ihan oikeaan, valonkantaja !  Shocked Tuosta aloitteellisuudesta en kyllä aina menisi ihan takuuseen... Muuten osui ihan nappiin !  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #23 : 10.05.2006 12:20:03 »

Kieltämättä osu kyllä hyvin kohdalle munkin osalta..molemmat.. paitsi noi käsityöt..  Grin
tai kyllä maalaminenkin on käsityötä  2funny

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #24 : 10.05.2006 12:44:22 »

No kyllähän nuo teidän mielikuvat varmasti paikkansa pitävät.  Smiley Kun olen hyvällä tuulella niin olen tyttömäinen ja tanssahtelen ympäriinsä.  :Smiley

Pidän makeasta, mutta elämäni makein asia tähän mennessä on ollut kyllä suklaa. Muuten ollut elo aika suolaista... joskus jopa kitkerää ja hapanta...

Amatsooni... hui!  Shocked Haluaisin olla pikemminkin eteerinen... Mutta ole nyt tyypillisellä Jousimies, nousu Rapu ruumiinrakenteella eteerinen...  2funny hah hah hyvä vitsi.  Cry

Se kissamainen oli aika ihana... miau  :Smiley

Kiitos teille.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 10.05.2006 12:58:59 »

Täysikuu

Hieman mystinen, mutta tukevasti omilla jaloillaan seisova rohkea ja naisellinen nainen. Pohdiskelija joka miettii syntyjä syviä. Elämäntaitoa ja kokemusta kertynyt monella saralla. Henkiselläkin.  Wink

Katja Q
Rehti ja rehellinen, vahvat mielipiteet omaava nainen, joka osaa kirjoittaa hyvin ja selkeästi. Lempeä ja äidillinen koti-ihminen.

Tällaisia tuli mieleen. Toivottavasti tajusin oikein, että piti kahdesta edellisestä (siis joista ei vielä "tulkintaa") laittaa...  :Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 10.05.2006 13:30:20 »

Hei Ystäväin

Rakkauden enkeli

(http://austshane.tripod.com/fairy28.gif)

- ystävällinen
- rakastava
- huolehtiva
- ymmärtävä
- herkkä


"Nikita"


(http://austshane.tripod.com/fairy23.gif)

- posiitinen
- rakastava
- koti-ihminen
- avoin
- ailahtelevainen
- utelias (kuva liitetiedostossa)



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 10.05.2006 21:36:00 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #27 : 10.05.2006 19:49:29 »

Undecided
Olen itse hiukan arka ottamaan osaan kaikkiin keskusteluihin. Vaikka joskus haluaisi ottaa osaa keskusteluihin, minulta vaan ei asiat/jutut lähde luistamaan. Minusta kaikki astrolaiset ovat samanlaisessa asemassa. En voisi luokitella ketään huonommaksi tai paremmaksi. Kaikki astrolaiset ovat omalla tavallaan ihastuttavia persoonia, vaikka heitä ei näe lainkaan.

1. RAKASTETTAVIA
2. YMMÄRTÄVÄISIÄ
3. LÄMMIN SYDÄN
4. YSTÄVÄLLISIÄ
5. HUOLEHTIVIA

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #28 : 10.05.2006 20:05:37 »

Elämänilo, positiivinen. KIITOS!!  smitten

Lisäisin listaan myös utelias... en pystynyt näkemään tuota kuvaa, jos siinä viestissä oli joku kuva.  Huh

Odessa, ihanaa että uskaltauduit heittämään kommenttia.  Smiley

Luultavasti olet itse toiset hyvin huomioon ottava, rauhallinen ja luotettava. älä suotta arkaile, olet epäilemättä lämmin ja sydämellinen ihminen, jolla on paljon ajatuksia herättävää sanottavaa.

 smitten
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #29 : 10.05.2006 20:13:57 »

Kiitos, Nikita!

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: