Sivuja: 1 ... 19 20 [21]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 124637 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valo
Vieras
« Vastaus #300 : 14.09.2006 23:56:11 »

<----[puna leviää halki Suomen alkaen ohimolta]

[meni hiljaa sanaiseen arkkuun odottelemaan ettei kukaan kuulisi minkä väriseksi meni]


 Shocked :Smiley Cool
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #301 : 15.09.2006 00:13:11 »

Juu, kiitoksia Valolle, joka osui ytimeeni
paljastaen siellä olleen valoni.


Erityiskiitos myös Kaarinalle,
joka on harvinaislaatuinen pakkaus
tuotuna juuri tähän pinteeseen
saamaan aikaan
murroksen.


Lari, ystävä,
jonka sisäinen kauneus ei oikein
malta enää pysyä nahoissaan.


Elämänilo,
jolla on lahjana
kyky murtautua yksinäisen
sydämeen ja auttaa sitä
laulamaan iloa itsestään.


Pocahontas666,
jonka kulta-keltainen tuikkii
kuin kadulle laskeutunut tähtönen
taikka "taivaan pikkumyy".


Metsätonttu,
jonka seuraa olen ollut
liian kauan vailla
noilla onkireissuillani.


AthaMaarit,
jonka olemuksessa on syvällisiä värikirjoja
joka lähtöön.


Rakkauden enkeli,
joka... kuoli kanssani
saadakseen elää rinnallani.
Kuten myös.


Kotkansilmä,
jonka puhuttelevuus
muistuttaa uskollisuudesta,
joka on hylkäämättä kaveria.


Ja moniaita muita luonnehdintoja... teitä kiittäen  angel



« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 00:16:24 kirjoittanut Mika-Matti » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #302 : 15.09.2006 13:03:33 »

Kiitos Mika-Matti!  Cry smitten Kiss

Taidanpa minäkin laittaa tässä mieleeni tulevia...

Gigianne,kiitos kun olet aito itsesi ja omalla elämälläsi ja sen kokemusten jakamisella opetat myös muita, ehkä enemmän kuin tiedätkään.  Wink Kiitos, että muistutat minua ja kaikkia muitakin siitä, että saa olla sitä mitä on, erehdyksineen päivineen, ollen silti henkistäkin henkisempi.

Mika-Matti, kiitos että saavuit elämääni jälleen, ikuinen luotto ystäväni.  Wink Kiitos, että olet kanssani "kokoamassa" yhteistä "palapeliä". Sinä opetat niin paljon itsestäni ja saat sydämeni laulamaan, todella nähden sisimpääni. Kiitos myös loistavasta unien ja symboliikan "tulkin" kyvyistäsi joilla autat paljon minua, kuten muitakin.

Kaarina, kiitos sinulle siitä että olet sinä. Kiitos, että "johdatit" minut näille sivuille.  Wink Kiitos, että olet niin monin tavoin ja "tasoin" auttanut minua. Suurin kiitos siitä, että autoit minua muistamaan ja olemaan se mikä minä olen.

Valo, kiitos että iloa ja valoa tihkuvalla persoonallasi olet valaissut minunkin elämääni. Ja muistuttanut huumorin parantavasta voimasta. Sinä todellakin olet valo.

Sawotar, Kiitos, että olet aina niin sydämellinen ja lämmin kaikkia kohtaan. Kiitos, että olet niin rehti ja "jalat maassa", mutta kuitenkin pää pilvissä ihminen. Kiitos, että olet tuonut näkemystä muidenkin elämään, tunnistan sinussa "näkijän" johon on ollut itsenikin helppo samaistua.  Wink

Asterix, kiitos, että olet vauhdikkailla ja räväköillä, mutta samalla myös "pinnan alle" syväluotaavilla teksteilläsi auttanut minua näkemään asioita erilailla ja laajemmin. Kiitos, että tuot erilaisuutta esille ja kannustat toisia suvaitsevaisuuteen.

Lilja-82,kiitos että olet muistuttanut siitä, että herkkyys on vahvuutta ja kiitos, että olet niin syvällisesti asioita pohtiva ja esilletuova. Ja suuri kiitos luottamuksesta minua kohtaan.  Wink

Elämänilo,kiitos, että olet nimimerkkisi mukaisesti niin elämäniloinen. Kiitos, että välität ja huolehdit täällä kaikista tasapuolisesti. Kiitos, että loistat täällä aurinkona tuoden aurinkoa muidenkin elämään.

Athamaarit,kiitos, että kirjoitat niin selkeästi ja niin, että tekstisi säväyttävät ja tuovat niin paljon tietoa, viisautta ja informaatiota muassaan. Kiitos, että olet niin reilu ja hyväksyvä kaikkia kohtaan.

Taria,kiitos, että olet niin tässä ja nyt ihminen. Kiitos henkevyyttä, rakkautta ja ymmärrystä tihkuvista teksteistäsi.

Nikki,Kiitos ihanan symbolisista, mutta "perillevievästä" ja syvää tietämystä huokuvista teksteistäsi. Kiitos, että jaksat muita neuvoa ja auttaa niin monin tavoin ihanan ainutlaatuisen persoonallisella tyylilläsi.

Lumor,sinusta huokuu viisautta ja tietämystä. Kiitos kun olet osoittanut kaiken tuon tiedon keskellä, että on silti mahdollista pysyä vaatimattomana, itseään mitenkään "korottaen". Kiitos, että avaat jokaisen tekstejäsi lukevan sisimmässä jotain, jota he eivät ehkä heti huomaakaan/tajua.

Sinen enkeli,kiitos tältä enkeliltä toiselle enkelille.  Wink Kiitos kun todellakin olet niin enkelimäisen ihanaa energiaa huokuva ja niin ymmärtäväinen.

Metsätonttu,Kiitos sinulle "tietäjänainen" niin ihanan maanläheisistä ja kaikkea elollista kunnioittavista teksteistäsi. Sinulla on paljon kokemusta ja viisautta ja jaat sitä auliisti muille. Otat kaikki huomioon heidät sellaisenaan hyväksyen.

Ippuska,kiitos sinulle "Kristus sisareni"  Wink huokuen sellaista ihanaa ja rakkaudellista energiaa johon voi samaistua.

Lari,Kiitos sinulle, että kirjoitat täällä tuoden miesnäkökulmaakin muuten niin "akkavaltaiseen" foorumiin.  Wink Kiitos, että olet niin harvinaislaatuinen mies, herkkä ja henkinen. Sinusta huokuu ilo ja ymmärrys, sekä rakkaus kaikkia kohtaan.

Kotkansilmä,Silmäsi näkevät hyvin ja laajemmalle, kuin ehkä monesti annat ymmärtää. Olet siis nikkisi mukainen.  Wink Kiitos, että saat aikaan paljon pohdintaa ja omien näkökulmien uudelleen tarkastelua. Auttaen näin itseänikin näkemään vielä paremmin ja laajemmalle.

Diamond,Sinusta vain jotenkin tulee mieleen koti.  Smiley Kiitos, että olet maanläheinen, suvaitsevainen, ymmärrät ja autat muita. Kiitos, että omaat terveen maalaisjärjen ja tietynlaisen järkähtämättömyyden härämäiseen tapaan. T: toinen härkä.  Wink

Lemniskata,mystinen ja kiinnostava persoona, en vielä osaa oikein muuta sanoa, kuin kiitos siitä!

Alkmene,sinusta tulee mieleen elämiä paljon nähnyt ja kokenut tietäjä. Kiitos, että kirjoitat hyvin viisasti ja syvälle uppoavasti.

Pocahontas666,värikäs persoona jolla on monta nimeä.  Wink Sinun kirjoitteluasi palstalla ei voi olla huomaamatta. Kiitos, kun olet kuin raikas tuulahdus välillä ummehtuneeseen  ja paikallaan seisovaan ilmaan, tai kuin tikku joka sohaisee muurahaispesää saaden sinne eloa ja vipinää aikaan. Kiitos, kun "herättelet" meitä näkemään, että kolikolla on aina kaksi puolta ja muistutat, että kaikilla on omanlaisensa tie kuljettavanaan.

Hurma,näen jostain syystä sinut Pocahontaksen "parivaljakkona" ja voisin kirjoittaa Pocahontakselle kirjoitetun tekstin myös sinulle.  smitten


Perhonen,Herkkä ja samalla niin vahva, sekä uudistuskykyinen. Kiitos kun luot kauneutta ympärillesi kauniin herkillä kirjoituksillasi.

Tässä näitä, joita tuli nyt äkkiseltään mieleen ja heistä joiden kirjoituksia ehkä eniten lukenut... Voi olla että unohdin vielä joitain. Syvä pahoitteluni siitä. Saatan kyllä vielä tehdä lisäyksiä.

KIITOS KUITENKIN IHAN TEILLE KAIKILLE, MYÖS NIILLE JOITA EN TÄSSÄ MAININNUT! smitten

PS. Tämä ei mittaa kenenkään arvoa mitenkään, sillä olemmehan kaikki tasavertaisia. Tätä voisi vain verrata siihen, että emmehän henkilökohtaisesti kuitenkaan tunne kaikkia maailman ihmisiä. Tässä siis vain mieleen jääneimpien ja sitä kautta myös "tutumpien", jotkut tuttuakin tutumpien henkilöiden "luonnehdintoja".  Wink






« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 13:43:15 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #303 : 15.09.2006 14:11:32 »

Valo - Tuulahdus Satumaasta, joka hohtaa lempeitä pastellivärejä. Kimallus. Elämän kepeys.

Keho - Totuus ja todellisuus, voima joka kokoaa itseään sisäänpäin näyttäen esimerkkiä. Violetti.

Mika-Matti - Valkoinen tapetti, kultaisia valopalloja häilyvässä mutta tasarytmisessä liikkeessä. Aika ja ajattomuus.

Muita olen varmaankin sitten jo aiemmin "arvaillut"... Smiley
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #304 : 15.09.2006 15:16:42 »

Valonkantaja - olet..., olet ja olet...

En haluakaan pelkistää sitä, mitä olet, koska koen sinun "olevan olemistasi".

Kuinka sitä valoa muuten kantaisitkaan...  :Smiley

Kiitos siitä.

 Kiss smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #305 : 15.09.2006 21:06:08 »

Mika-Matti ja Rakkauden Enkeli!

Mitä kuvauksia teillä onkaan! Miten upeita me kaikki ollaankaan!
Entäs itse kuvaajat! Niijaan hyvin kunnioittavasti.

Minulla on kakku uunissa. Smiley En ala nyt kuvailemaan teitä, mutta käykääpä katsomassa mitä leikkiä tonttu on alkanut leikkimään tuolla 'Mihin mentäs... haastoin ainakin Mika-Matin matkalle ja olis kiva kun te muutkin keksisitte jonkin hulvattoman matkan. Siis lisää mielikuvia!

Eihän sitä aina innostu, minulla joskus leimahtelee tuolla syksyn pimennossa...
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #306 : 15.09.2006 21:18:12 »

Lämmin halaus ja täydestä sydämestä kiitos sinulle Rakkauden enkeli erittäin sydäntä lämmittävästä tulkinnastasi. Ihanaa että olet täällä olemassa  smitten
(ja niinkuin te kaikki muutkin  smitten )
Lämmöllä  Cry  Smiley  Perhonen smitten
« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 21:35:08 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #307 : 15.09.2006 21:18:57 »

Vau Rakkauden enkeli  Cheesy En voi  muuta kuin allekirjoittaa oivalliset tulkintasi  smiley6600 smitten smitten
Kiitos omastani  Kiss smitten
OLET enkeli  angel

ps. Rakastan Teitä kaikkia - ilman tulkintoja  Embarrassed Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 21:20:45 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Valo
Vieras
« Vastaus #308 : 15.09.2006 21:32:23 »

Ai ai, minä vain niin haluaisin Galaksien palatsiin teidän kanssanne
smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel
Ilmiömäisiä ilmentäjiä evrivan.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #309 : 16.09.2006 09:35:11 »

Rakkauden enkeli - vaaleanpunainen ruusu, jota ei saa noukkia  Wink smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #310 : 16.09.2006 10:32:28 »

KIITOS KUITENKIN IHAN TEILLE KAIKILLE, MYÖS NIILLE JOITA EN TÄSSÄ MAININNUT! smitten
(http://smileys.on-my-web.com/repository/Animals/ferret-5.gif) Kiitos itsellesi! (http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/hugsm38x18.gif)
Jaat niin paljon hyvää, että jopa tähän vähemmän henkiseen minääni tarttuu
ajoittain "siemeniä" jääden "itämään"..
(http://www.ladies-connect.com/boards/images/smilies/bearandbutter.gif)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #311 : 17.09.2006 20:57:33 »

Kiitos, olen liikuttunut sanoistanne.  Cry smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21]
  Tulostusversio  
 
Siirry: