Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 250 vuoden jälkeen  (Luettu 2704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« : 22.05.2013 08:28:44 »

hei astroilijatietäjät
voisitteko kertoa minulle, mikä on tämän ohituksen tarkoitus/opetus vai miten tämä tulkittaisiin kun oma astro näyttää, että on alkanut ohitus: Pluto oppositio Merkurius ja näyttää, että on tosi vahva eikä lie koskaan tässä elämässä ollut eikä tule...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2013 12:37:32 »

hei astroilijatietäjät
voisitteko kertoa minulle, mikä on tämän ohituksen tarkoitus/opetus vai miten tämä tulkittaisiin kun oma astro näyttää, että on alkanut ohitus: Pluto oppositio Merkurius ja näyttää, että on tosi vahva eikä lie koskaan tässä elämässä ollut eikä tule...

Nopeasti kuittaan jotain.
 pluto tuo aspektoidessaan  merkurius sta vääjäämättömiä muutoksia viestintään sekä rahankäyttöön - näin olen antanut itseni ymmärtää. Saattaa viedä/ vaatia voimia /jaksamista, jotta pystyt asiat pitämään hallinnassasi. Kaikki muutokset eivät tokikaan ole pahasta. Jotenkin ajattelen, että pakottaessaan luopumaan  pluto   itseasiassa puhdistaa elämästäsi toimimattomat käyttäytymiset sekä turhat projektit.
 pluto on hidas planeetta, eikä näin ollen kierrollaan tee montaakaan kertaa tarkkaa kulmaa transitioaspekteissa. Joskus peräytyessään saattaa tehdä useamman ohituksen muutaman vuoden sisällä ja sitten jättää kokonaan rauhaan. Onhan peruspuhdistus tehty ja aikaavievänä transitio muuttaa/ muokkaa muutaman vuoden aikana ihmisen käytöstä pysyvästi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: