Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvänäkijäksi  (Luettu 44043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sasa13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 14.05.2013 11:35:21 »

Heippa kaikille!
Minulle on tässä viime vuosina avautunut kokonainen uusi maailma. Smiley
Olen nyt mm. alkanut harjoittaa selvänäkö lahjaani..
Haluaisitko sinä, että harjoittelen sinulle? Olen jo saanut oikein hyviä tuloksia katsottuani, mutta mitään en voi luvata.
Jos haluat tarvitsisin sähköpostiosoitteesi, nimesi, syntymäpäiväsi ja jokin päivämäärä menneisyydestä jolloin sinulla oli oikein mukava ihana päivä. Käyn ensin katsomassa tämän onnellisen päiväsi ja näin tiedämme pelaako yhteys. Saan viestit tunteina, symboleina, selvinä kuvina tai tapahtumina, mutta kuten sanoin olen vasta harjoittelija. Smiley
T:Satu
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.05.2013 11:43:22 »

Täällä voi lähettää yksityisviestejäkin, eli eikö tuo sähköpostiosoite ole silloin turha?

Mutta muuten toivotan hyviä harjoitteluhetkiä.  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #2 : 14.05.2013 12:44:59 »

Heippa kaikille!
Minulle on tässä viime vuosina avautunut kokonainen uusi maailma. Smiley
Olen nyt mm. alkanut harjoittaa selvänäkö lahjaani..
Haluaisitko sinä, että harjoittelen sinulle? Olen jo saanut oikein hyviä tuloksia katsottuani, mutta mitään en voi luvata.
Jos haluat tarvitsisin sähköpostiosoitteesi, nimesi, syntymäpäiväsi ja jokin päivämäärä menneisyydestä jolloin sinulla oli oikein mukava ihana päivä. Käyn ensin katsomassa tämän onnellisen päiväsi ja näin tiedämme pelaako yhteys. Saan viestit tunteina, symboleina, selvinä kuvina tai tapahtumina, mutta kuten sanoin olen vasta harjoittelija. Smiley
T:Satu

Henkilö kysyy liikaa, jotta voi toimia selvänäkijänä. Selvänäkijä ei tarvitse noita tietoja toimiakseen.

SUOSITTELEN VARAUTUNEISUUTTA! Näillä' tiedoilla voi suorittaa identiteetti-varkauden!

HUOM HUOM HUOM!!!!  police  idiot2  knuppel2
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.05.2013 13:06:10 »

Henkilö kysyy liikaa, jotta voi toimia selvänäkijänä. Selvänäkijä ei tarvitse noita tietoja toimiakseen.

SUOSITTELEN VARAUTUNEISUUTTA! Näillä' tiedoilla voi suorittaa identiteetti-varkauden!

HUOM HUOM HUOM!!!!  police  idiot2  knuppel2

Paitsi että henkilölle voi aivan hyvin antaa anonyymin sähköpostiosoitteen ja vain etunimen, jolloin minkäänlainen identiteettivarkaus ei ole mahdollinen.

Ja monet näkijät tarvitsevat jonkinlaisen fokuksen silloin kun katsominen ei tapahdu kasvokkain ja se voi olla esim. vaikka se etunimi ja syntymäaika. Harjoittelijalle kuulostaa oikeini hyvältä keinolta testata yhteyttä katsomalla ensin päivää  joka on takuuvarmasti onnellinen, sillä jos sitten näkee jotain ei-onnellista voi hyvin päätellä että nyt ei yhteys oikein pelaa. Luovuuspisteitä tuosta ideasta.  smitten
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #4 : 14.05.2013 13:15:30 »

Todellinen selvänäkijä ei tarvi harjoitella toisten identiteettiä vaarantavasti vaikka ÖKLÖKTIKKÖ mitä sanoisi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 14.05.2013 13:24:36 »

Todellinen selvänäkijä ei tarvi harjoitella toisten identiteettiä vaarantavasti vaikka ÖKLÖKTIKKÖ mitä sanoisi.

Voisit kyllä kertoa myös miten anonyymin sähköpostiosoitteen, etunimen ja syntymäajan antaminen mahdollistaa identiteetin vaarantumisen.

Helppo heitellä tuollaisia, mutta voisit kyllä perustellakin heittosi.

P.S. Ei niin että se minua häiritsisi tippaakaan, mutta tiedoksi että koulukiusaajat harrastavat usein kiusattaviensa nimien vääntelyä mieleisiinsä muotoihin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #6 : 14.05.2013 13:41:00 »

Todellinen selvänäkijä ei tarvi harjoitella toisten identiteettiä vaarantavasti vaikka ÖKLÖKTIKKÖ mitä sanoisi.

Voisit kyllä kertoa myös miten anonyymin sähköpostiosoitteen, etunimen ja syntymäajan antaminen mahdollistaa identiteetin vaarantumisen.

Helppo heitellä tuollaisia, mutta voisit kyllä perustellakin heittosi.

P.S. Ei niin että se minua häiritsisi tippaakaan, mutta tiedoksi että koulukiusaajat harrastavat usein kiusattaviensa nimien vääntelyä mieleisiinsä muotoihin.

Olen sitoutunut vaitioloon näistä asioista kuolemaani asti, joten en nöyrry tyhmyyden edessä. Tietoja, joiden paljastamisesta kieltäydyn, voidaan käyttää vielä ikävämmin henkilötunnuksen pohjana toimivan syntymäpäivämäärän tuntemattomalle taholle paljastavaa henkilöä haittaamaan.
On todellisiakin osaajia, myös näillä sivuilla. Ei kaikkien tarvitse paasata (ainoaa oikeaa) todellisuutta ja peittää sillä muitten 'keskustelijoitten' ääni.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2013 13:45:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 14.05.2013 13:54:55 »

Olen sitoutunut vaitioloon näistä asioista kuolemaani asti, joten en nöyrry tyhmyyden edessä. Tietoja, joiden paljastamisesta kieltäydyn, voidaan käyttää vielä ikävämmin henkilötunnuksen pohjana toimivan syntymäpäivämäärän tuntemattomalle taholle paljastavaa henkilöä haittaamaan.
On todellisiakin osaajia, myös näillä sivuilla. Ei kaikkien tarvitse paasata (ainoaa oikeaa) todellisuutta ja peittää sillä muitten 'keskustelijoitten' ääni.

Eli et pysty  näemmä perustelmaan väitettäsi millään tavoin. Suomessa syntyy päivittäin keskimäärin selvästi yli 150 lasta, joten 150:llä ihmisellä on sama syntymäaika. Kun henkilötunnuksen loppuosaa ei kerro, ei sillä paljoa tee. Ja jos sähköpostiosoite on muotoa vaikkapa, jos ottaisin itseni esimerkiksi (tätä osoitetta ei sitten ole oikeasti olemassa) eklektikko@suomi24.fi, niin silläkään ei identiteettiä varasteta.

Tämä ihminen kertoi itse olevansa harjoitteluvaiheessa. Oletko itse sitä mieltä, että selvänäkijän pitäisi olla kokonaan heti valmis saman tien ilman mitään harjoittelua? Sitähän sinä käytännössä olet tässä vaatimassa.

Meillä kaikilla on samat mahdollisuudet kirjoittaa tälle foorumille ja kaikkien sanat ovat tasa-arvoisia, lukijat tekevät niistä vain omat päätelmänsä ja nekin kaikki yksilöllisesti, eli eri lukijat eri päätelmiä.

Minun vikani lienee se, että  kymmensormi on lähes yhtä nopeaa kuin lauseenmuodostus, eli pystyn olemaan hyvin vähällä ajankäytöllä aktiivinen pitkienkin viestien muodossa. Pitäiskö amputoida muutama sormi hidasteeksi, jotta en mielestäsi paasaisi?  Wink

Vai onko sinun kanssasi eri mieltä oleminen se paasaamisen määritelmä?  2funny

Syy miksi kirjoitan tähän ketjuun on lähinnä se, että tuntuu jotenkin ikävältä pelottelu harjoitteluvaiheessa olevan ihmisen metodeista, ennen kaikkea sen vuoksi että kukaan ei ole harjoittelematta valmis ja sen takia että eri näkijöillä on aivan eri metodeja. Sinäkö se päätät kuka on todellinen näkijä ja eikö sellainen nimenomaan ole sitä ainoan oikean todellisuuden julistamista, josta minua syytät?

P.S. Nimittely - vaikkapa nyt tyhmäksi - löytyy listattuna henkisen väkivallan ilmentymien listoista (esim. ensi- ja turvakotien liiton sivuilta löytyy sellainen). Jatkat ansiokkaasti kiusaajille yleisten toimintatapojen parissa edelliselläkin viestillä. Eivätkö normaalit asialliset argumentit riitä, kun sellaisiin tarvitsee turvautua? Ei niin että  minua yhtään  häiritsisi, se kertoo sinusta enemmän kuin minusta.  Wink
« Viimeksi muokattu: 14.05.2013 13:59:25 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.2013 15:59:33 »

Mitä ihmettä täällä taas v*ttuillaan toisille? Kumma meno.

*****
 Tämä henkilö on näkijä.  smitten

Tää on tätä normaalia nokkapokkaa. Tietty henkilö tökkii ja nakkoo toisia aina, kun tuntee jonkun s.tallone.en varpailleen. Vähintään kerran viikossa vaihtaa nokittelunsa kohdetta. Tähän totut, mikäli täällä vierailet enemmän.

Mutta hyvä kun kerroit mitä huomasit.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 18:22:49 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #9 : 15.05.2013 16:02:07 »

Edelleen olen sitä mieltä, että on syytä varoa antamasta omia tietojaan toisille sivustojen käyttäjille. Saatan toki olla väärässäkin. Peruslähtökohta kuitenkin on se, että omat tietonsa luovuttanut on osavastuussa itselleen tapahtuneista ikävistä asioista. Voitte tutustua aiheeseen enemmän Suomen lakia tutkimalla.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 18:21:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.05.2013 16:07:45 »

Minä yritin vastata t.touhulalle yksityisviestillä, jotta en saastuttaisi tätä ketjua turhalla asiaankuulumattomalla tavaralla, mutta sain ilmoituksen 'tämä käyttäjä on estänyt yksityisviestit sinulta.' Joten laitetaan sitten vain kaikkien näkyville:

Onko sinulla koulukiusaajan keinoja käyttävällä (nimen vääntely + tyhmäksi solvaaminen) mitään varaa valittaa, kun itse olit  juuri kyseisessä ketjussa jonkin jumalan tavoin kertomassa millainen näkijä on oikea näkijä?

Kirjoitit näin:
"Henkilö kysyy liikaa, jotta voi toimia selvänäkijänä. Selvänäkijä ei tarvitse noita tietoja toimiakseen."

Ja tuon möläytyksen jälkeen sitten kuitenkin syytit minua näin:
"Ei kaikkien tarvitse paasata (ainoaa oikeaa) todellisuutta ja peittää sillä muitten 'keskustelijoitten' ääni."

Tuo oma määritelmäsikö siitä millainen on selvänäkijä ei sitten muka ole ainoan oikean todellisuuden paasaamista? Kannattaisiko katsoa vähän peiliin ja kaivaa se malka sieltä omasta okulaarista ennen kuin roiskii syytöksiä muille?  Wink

Minä en ota ketään nimimerkkiä koskaan silmätikuksi, puutun vain tekstien sisältöön, se on ihan se ja sama kuka ne on kirjoittanut.
Tietysti sinulle on helpompaa, kun et joudu myöntämään että tekstissäsi olisi ollut mitään asiatonta, vaan sen sijaan uskottelet itsellesi ja muille, että kyse on jostain henkilökohtaisesta vainosta.  Wink

Lisäys: Sinä talloit ketjun aloittajan viattomille hyvää tarkoittaville varpaille, et minun varpailleni. Minun varpaani on suojattu steel-cap bootseilla, eli mikään mitä sanot ei tunnu missään.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 16:11:19 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2013 16:32:52 »

TOIVON, ETTEI TÄTÄ VIESTIÄ POISTETA MODERAATTOREIDEN TMS TOIMESTA LÄHIVIIKKOINA, JOTTA MAHDOLLISIMMAN MONI  SAMAN KOHTELUN KOHTEEKSI TÄLLÄ SIVUSTOLLA JOUTUNUT EHTII ASIAAN KOMMENTOIDA VALVOJILLE.

Olen sanut viestejä, joissa varoitetaan tässäkin viestissä mainitsemani toisen nimimerkin tavasta pyrkiä lyttäämään vähänkin hänen näkemyksestään poikkeava kirjoitus. K.o. nimimerkki pitää itseään kirjoituksissaan esiintyvien asioitten ainoana asiantuntijana. Ihmettelen syvästi, kuinka vain yksi henkilö on oikeutettu -hänen mielestään- kirjoittamaan 'totuuksia'.

Olen itse ymmärtänyt, että NÄMÄKIN SIVUSTOT -kiitos että ne ovat olemassa- ovat TARKOITETUT MIELIPITEITTEN VAIHTOON.

Luepa kirjoittamani viesti uudestaan. Kirjoitin, etten suostu taipumaan TYHMYYDEN edessä. En viittaa siinä kehenkään henkilöön, enkä mihinkään yksittäiseen viestiin. Kyseessä on elämäntyylini, oma valintani.
Tapanani on varoittaa, mikäli asiat eivät oikein näytä menevän kuin Strömsössä. Jokainen henk koht tekee oman valintansa.

Valitan, Eklektikko, omalla hyökkäävällä tyylilläsi olet jäänyt mottiin. Monikaan ei jaksa lukea paasaamisiasi. Itse hyökkäät heti kirjoituksen kimppuun sekä kohdistat hyökkäyksesi suoraan k.o. viestin kirjoittajalle.

Toivon, että  ymmärrät, ettEN TAHDO sinulta yksityisviestejä. Toivon, että ymmärrät myös MIKSI.
Olen tullut omalla tyylilläni keskustelemaan toisten kanssa tänne. Jos suoraan viestilläni kysyn sinulta jotain, silloin toivon sinun vastaustasi, en muulloin. Toivottavasti ymmärrät tämän.

Viestissäsi, jossa mollaat minua, käyt kirjoitukseni kimppuun. Auta varjele, mikäli kuka tahansa kirjoittaa sinun viestistäsi jotain vaatimatonta, yleistä... Melkoinen soppa syntyy joka kerta. Monet viestisi olet näköjään poistanut. Ikävintä on, että kohta täällä kirjoittaa vain sinä.
Mainitset, ettei minun kirjoitukseni loukkaa sinua. Miksi sitten puutut kirjoitukseni sisältämään asiaan toistuvasti.  
Kumpi meistä oikein käyttää sitä koulukiusaajan metodia. Kumpi. Mieti tykönäsi.

Lopetan kirjoittamasta ketjuihin, joihin sinä paasaat. Minun on helpompi elää tosielämääni, kun en puutu kontrolloijien paasaamisiin.
KONTROLLOIJA-sanalla tarkoitan esim. sinua EKLEKTIKKO.

Loppukaneettina jätän sinulle pohdittavaksi: Miksi ihmeessä koet toisten kaiken tänne kirjoittaman tekstin olevan tarkoitettu juuri sinulle, kohdistetun juuri sinun viestiisi ja henkilöösi. Tiedätkö: Elämässä moni kulkee ohitsesi täysin jälkiä jättämättä. Tarkoituksella tai tarkoituksetta ohittaen sinut ilman ajatustakaan sinusta.
Maapallolla on miljardeja ihmisiä. Suurin osa heistä on hauskoja, hellyttäviä, sydämen tavalla tai toisella soimaan heläyttäviä. Jokainen joka kilauttaa dissonanssin soimaan sielussa jää vääjäämättä vaille huomiota. Siihen ei auta jatkuva kilahtelu tällä sivustolla toisten viesteihin ja niitten sisältöihin.
 
Tiedätkö, täällä on monia tosi mukavia viesteilijöitä, vaikka tuskin heistäkään monta ajattelen kutsua henkilökohtaiseen ystäväpiiriini.
Silti sydämessäni tunnen toivovani heille usein kaikkea hyvää.
Valitettavasti sinun hyökkäävä tyylisi ei aiheuta sellaista vastakaikua.
En tiedä, missä on mennyt pieleen, ettet siedä toisten viestejä.
Kuitenkin tuo osa käytöksestäsi on jo karkottanut monta mukavaa viesteilijää näiltä sivustoilta.

Se jos mikä rassaa minua. Että hyökkäävyydelläsi karkotat toiset ympäriltäsi. Ja vielä enemmän, että karkoitat heidät täältä.

Toivon, etten tarvitse ammatissani törmätä sinuun, koska silloin minun on asetettava sinulle todelliset rajat.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 17:07:09 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.05.2013 16:38:12 »

Lainaus
Itse hyökkäät heti kirjoituksen kimppuun sekä kohdistat hyökkäyksesi suoraan k.o. viestin kirjoittajalle.

Tuotanoin, jos kommentin kohteena ovat kirjoitetut tekstit, niin kenelle ihmeessä niistä pitäisi kommentoida ellei niiden kirjoittajalle?  Shocked idiot2

Ja minä kritisoin tekstisisältöjä, en kirjoittajia. Minähän en tiedä kirjoittajista mitään, enkä myöskään ole siinä illuusiossa että anonyymit nettikirjoittelijat olisivat edes ihmisiä joita voisi nettikirjoittelun perusteella millään tavoin syvällisesti tuntea. Sen vuoksi aina kohteena vain ja ainoastaan tekstien sisältö. On harhaa luulla tietävänsä kenestäkään paljoakaan pelkästään tämän yhden foorumin kirjoitusten perusteella.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 15.05.2013 18:16:14 »

Ajattelinpa muistuttaa teitä netiketistä:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=12459.0

Toivottavasti sasa13 ei ole nyt tyystin säikähtänyt tätä aloituksensa aiheuttamaa kädenvääntöä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 15.05.2013 18:17:36 »

TOIVON, ETTEI TÄTÄ VIESTIÄ POISTETA MODERAATTOREIDEN TMS TOIMESTA LÄHIVIIKKOINA, JOTTA MAHDOLLISIMMAN MONI  SAMAN KOHTELUN KOHTEEKSI TÄLLÄ SIVUSTOLLA JOUTUNUT EHTII ASIAAN KOMMENTOIDA VALVOJILLE.

Olen sanut viestejä, joissa varoitetaan tässäkin viestissä mainitsemani toisen nimimerkin tavasta pyrkiä lyttäämään vähänkin hänen näkemyksestään poikkeava kirjoitus. K.o. nimimerkki pitää itseään kirjoituksissaan esiintyvien asioitten ainoana asiantuntijana. Ihmettelen syvästi, kuinka vain yksi henkilö on oikeutettu -hänen mielestään- kirjoittamaan 'totuuksia'.

Olen itse ymmärtänyt, että NÄMÄKIN SIVUSTOT -kiitos että ne ovat olemassa- ovat TARKOITETUT MIELIPITEITTEN VAIHTOON.

Luepa kirjoittamani viesti uudestaan. Kirjoitin, etten suostu taipumaan TYHMYYDEN edessä. En viittaa siinä kehenkään henkilöön, enkä mihinkään yksittäiseen viestiin. Kyseessä on elämäntyylini, oma valintani.
Tapanani on varoittaa, mikäli asiat eivät oikein näytä menevän kuin Strömsössä. Jokainen henk koht tekee oman valintansa.

Valitan, Eklektikko, omalla hyökkäävällä tyylilläsi olet jäänyt mottiin. Monikaan ei jaksa lukea paasaamisiasi. Itse hyökkäät heti kirjoituksen kimppuun sekä kohdistat hyökkäyksesi suoraan k.o. viestin kirjoittajalle.

Toivon, että  ymmärrät, ettEN TAHDO sinulta yksityisviestejä. Toivon, että ymmärrät myös MIKSI.
Olen tullut omalla tyylilläni keskustelemaan toisten kanssa tänne. Jos suoraan viestilläni kysyn sinulta jotain, silloin toivon sinun vastaustasi, en muulloin. Toivottavasti ymmärrät tämän.

Viestissäsi, jossa mollaat minua, käyt kirjoitukseni kimppuun. Auta varjele, mikäli kuka tahansa kirjoittaa sinun viestistäsi jotain vaatimatonta, yleistä... Melkoinen soppa syntyy joka kerta. Monet viestisi olet näköjään poistanut. Ikävintä on, että kohta täällä kirjoittaa vain sinä.
Mainitset, ettei minun kirjoitukseni loukkaa sinua. Miksi sitten puutut kirjoitukseni sisältämään asiaan toistuvasti.  
Kumpi meistä oikein käyttää sitä koulukiusaajan metodia. Kumpi. Mieti tykönäsi.

Lopetan kirjoittamasta ketjuihin, joihin sinä paasaat. Minun on helpompi elää tosielämääni, kun en puutu kontrolloijien paasaamisiin.
KONTROLLOIJA-sanalla tarkoitan esim. sinua EKLEKTIKKO.

Loppukaneettina jätän sinulle pohdittavaksi: Miksi ihmeessä koet toisten kaiken tänne kirjoittaman tekstin olevan tarkoitettu juuri sinulle, kohdistetun juuri sinun viestiisi ja henkilöösi. Tiedätkö: Elämässä moni kulkee ohitsesi täysin jälkiä jättämättä. Tarkoituksella tai tarkoituksetta ohittaen sinut ilman ajatustakaan sinusta.
Maapallolla on miljardeja ihmisiä. Suurin osa heistä on hauskoja, hellyttäviä, sydämen tavalla tai toisella soimaan heläyttäviä. Jokainen joka kilauttaa dissonanssin soimaan sielussa jää vääjäämättä vaille huomiota. Siihen ei auta jatkuva kilahtelu tällä sivustolla toisten viesteihin ja niitten sisältöihin.
 
Tiedätkö, täällä on monia tosi mukavia viesteilijöitä, vaikka tuskin heistäkään monta ajattelen kutsua henkilökohtaiseen ystäväpiiriini.
Silti sydämessäni tunnen toivovani heille usein kaikkea hyvää.
Valitettavasti sinun hyökkäävä tyylisi ei aiheuta sellaista vastakaikua.
En tiedä, missä on mennyt pieleen, ettet siedä toisten viestejä.
Kuitenkin tuo osa käytöksestäsi on jo karkottanut monta mukavaa viesteilijää näiltä sivustoilta.

Se jos mikä rassaa minua. Että hyökkäävyydelläsi karkotat toiset ympäriltäsi. Ja vielä enemmän, että karkoitat heidät täältä.

Toivon, etten tarvitse ammatissani törmätä sinuun, koska silloin minun on asetettava sinulle todelliset rajat.

Täällä ilmoittautuu yksi asiasta kärsivä. Tiedän, ettei kannattaisi provosoitua ja usein skrollaankin nämä paatokset ohi. Elämäni on paljon leppoisampaa niin. Siltikin usein kirjoittaessani toivon, ettei tekstini innosta häntä vastaamaan. Eli koen sen rajoittavana oman mielipiteeni kannalta. Harmittaa myös uusien kirjoittajien puolesta, jos huomaan heidän joutuneen heti väittelyyn kanssaan. Moni täältä on varmaan lähtenytkin. Fiksuna ihmisenä luulisi hänen menevän peilin eteen, kun riittävän moni antaa palautetta tai poistuu foorumilta. Mutta hän vaan porskuttaa, ihan kuin ei tuntisi myötätuntoa, syyllisyyttä tai häpeää. (arvaan hänen puuttuvan näihin kolmeen sanaan, ja saan luennon niiden merkityksestä ja vakuuttelua, ettei hänen tarvitse tuntea moisia alhaisia tunteita)

Tutustuin kerran erääseen naiseen, joka oli heti huolissaan, että suutun häneen. Ihmettilin kovasti miksi suuttuisin. Hän kertoi menettävänsä aina ystävät ympäriltään. Ajattelin, että toki voimme keskustella, eihän mielipiteiden vuoksi kannata riitaantua. Mutta totta tosiaan, vauhtiin päästyään tämä ihminen karkoitti minutkin epämääräisellä sekoilullaan. Näkisin tässä samaa energiaa, tarpeen tulla hyväksytyksi, mutta samanaikaisesti harrastaa ehkä tiedostamatontakin ihmisten karkoittamista.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 18:24:29 kirjoittanut Yep » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: