Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homoseksuaalia hörhöilijää  (Luettu 116537 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jesse Uitto
Vieras
« : 06.05.2013 16:09:32 »

En ole koskaan vielä törmännyt homoseksuaaliin (mieheen) joka olisi kiinnostunut astroasioista, new agesta tai mistään vastaavasta. Tuntuu että kaikkien Hesan homojen elämä pyörii vaatteiden, hiusten ja kaiken muun hörhöilyn ympärillä. Jos siis täältä löytyy ketään homoa joka pyörii samoilla aaltopituuksilla ja haluaisi vaihdella vaikka meilejä niin olehan yhteydessä yksärillä. Ja mikään parisuhdeilmoitushan tää ei sit oo  uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.05.2013 18:20:24 »

Toivotan onnea etsintään. Tiedoksesi kuitenkin, että tällä palstalla liikkuu aika vähän miehiä, joten ei kannata pettyä, jos vastauksia ei ala kuulua.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #2 : 06.05.2013 18:40:09 »

Niin se on kyl tosi kumma  Shocked Ihan kun miehet ei olis vielä kokenu valoa.....
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #3 : 06.05.2013 18:47:12 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #4 : 06.05.2013 21:06:19 »


Mä olen ihmetellyt myös kovasti miesten puuttumista näistä henkisistä hörhöjutuista. Kun kuitenkin tiedän monia ja monen ikäisiä miehiä, jotka tietää ihmeen paljon näistä. Mutta eivät silti myönnä olevansa kiinnostuneita ja seuraavansa näitä.  Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #5 : 06.05.2013 21:26:22 »

No joo, ehkä toi homokriteeri oli vähän turha mutta siis miespuolisia juttukavereita lähinnä etsin koska livenä tunnen aika paljon naisia - ketään sorsimatta tietty  smitten Eniweis, kaikki saa ottaa yksärillä yhteyttä Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 12.05.2013 09:55:38 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.

No täällä on yksi typerä biseksuali. Typerä bi-seksuaali olen ollut syntymästäni lähtien. Pyydän anteeksi, että olen sitä, mitä jotkut kutsuvat pelkäksi muoti-ilmiöksi. Minusta rakkaus ei katso sukupuolta. Rakastan rintoja.

Arvostan myös seksiä yli kaiken ja se on yksi parhaita asioita maailmassa. Ilman sitä on sama kuin olla kuollut.

Olen 23 ja minulla on vilkas seksisuhde itseni kanssa.

Olen Bi enkä pelokas myöntämään mitä olen.

Lainaus
En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali..

Jos et ole hetero niin olet joko homo, (typerä) bi-seksuaali tai A-seksuaali.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #7 : 12.05.2013 11:35:43 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.

No täällä on yksi typerä biseksuali. Typerä bi-seksuaali olen ollut syntymästäni lähtien. Pyydän anteeksi, että olen sitä, mitä jotkut kutsuvat pelkäksi muoti-ilmiöksi. Minusta rakkaus ei katso sukupuolta. Rakastan rintoja.

Arvostan myös seksiä yli kaiken ja se on yksi parhaita asioita maailmassa. Ilman sitä on sama kuin olla kuollut.

Olen 23 ja minulla on vilkas seksisuhde itseni kanssa.

Olen Bi enkä pelokas myöntämään mitä olen.

Lainaus
En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali..

Jos et ole hetero niin olet joko homo, (typerä) bi-seksuaali tai A-seksuaali.

Mahtavatkohan homot ja biit olla keskimäärin selvästi voimakkaammin autoeroottisia kuin
hetskut?

 Shocked

http://hikipedia.info/wiki/Autoeroottinen_vaihe

 2funny
« Viimeksi muokattu: 12.05.2013 11:37:25 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.05.2013 17:54:29 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.

No täällä on yksi typerä biseksuali. Typerä bi-seksuaali olen ollut syntymästäni lähtien. Pyydän anteeksi, että olen sitä, mitä jotkut kutsuvat pelkäksi muoti-ilmiöksi. Minusta rakkaus ei katso sukupuolta. Rakastan rintoja.

Arvostan myös seksiä yli kaiken ja se on yksi parhaita asioita maailmassa. Ilman sitä on sama kuin olla kuollut.

Olen 23 ja minulla on vilkas seksisuhde itseni kanssa.

Olen Bi enkä pelokas myöntämään mitä olen.

Lainaus
En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali..

Jos et ole hetero niin olet joko homo, (typerä) bi-seksuaali tai A-seksuaali.

Mahtavatkohan homot ja biit olla keskimäärin selvästi voimakkaammin autoeroottisia kuin
hetskut?

 Shocked

http://hikipedia.info/wiki/Autoeroottinen_vaihe

 2funny

Epäilen.  Cool
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #9 : 12.05.2013 21:00:25 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.

No täällä on yksi typerä biseksuali. Typerä bi-seksuaali olen ollut syntymästäni lähtien. Pyydän anteeksi, että olen sitä, mitä jotkut kutsuvat pelkäksi muoti-ilmiöksi. Minusta rakkaus ei katso sukupuolta. Rakastan rintoja.

Arvostan myös seksiä yli kaiken ja se on yksi parhaita asioita maailmassa. Ilman sitä on sama kuin olla kuollut.

Olen 23 ja minulla on vilkas seksisuhde itseni kanssa.

Olen Bi enkä pelokas myöntämään mitä olen.

Lainaus
En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali..

Jos et ole hetero niin olet joko homo, (typerä) bi-seksuaali tai A-seksuaali.

Kiitos, että tunnustit tämän. On tietyssä mielessä aivan oikein tuntea syyllisyyttä siitä, että on typerä biseksuaali. Ja kyllähän se rakkaus katsoo kohdallasi sukupuolta, kun tarvitset kuitenkin joko naista tai miestä rakkautesi kohdistamiseen. Ja mitä vikaa kuolleena olemisessa on? Haudassa olevat varmasti kääntyisivät haudassaan, jos kuulisivat tuon rienaavan tunnustuksesi, jonka mukaan heidän olemattomuutensa voitaisiin rinnastaa pelkästään meidän typerien elollisten olioiden seksuaalisiin toimintoihin. En haluaisi elää sellaisessa maailmassa, jossa tunnustettaisiin vain nuo neljä luettelemaasi seksuaalisuuden muotoa. Liian sietämätön olisi tuollainen maailma kaikessa turvallisuudessaan ja tuttuudessaan minun tyyppiselle ihmiselle.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.05.2013 13:26:51 »

Muhun saa olla yhteydessä, jos kiinnostaa keskustella esim. astrologiasta tai ihan mistä tahansa. Homo en tietääkseni/valitettavasti ole, mutta mulle on oikeasti ihan sama onko keskusteleva vastapuoli homo, transu, hippi, kommunisti, jehova tai ihan mikä tahansa. En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali, joka on niin muotisana nykyään. Itse olen siis 24 v. opiskelijamies. En ole myöskään koskaan harrastanut seksiä...niin pirun yliarvostettua sekin. Halusinpa vain mainita, anteeksi kaikille. Pelkään kuitenkin pahoin, että kovin moni ei kestä mentaalista imbalanssiani ja takertuvaa luonnettani.

No täällä on yksi typerä biseksuali. Typerä bi-seksuaali olen ollut syntymästäni lähtien. Pyydän anteeksi, että olen sitä, mitä jotkut kutsuvat pelkäksi muoti-ilmiöksi. Minusta rakkaus ei katso sukupuolta. Rakastan rintoja.

Arvostan myös seksiä yli kaiken ja se on yksi parhaita asioita maailmassa. Ilman sitä on sama kuin olla kuollut.

Olen 23 ja minulla on vilkas seksisuhde itseni kanssa.

Olen Bi enkä pelokas myöntämään mitä olen.

Lainaus
En kyllä varmaan ole täysin heterokaan enkä varsinkaan mikään typerä biseksuaali..

Jos et ole hetero niin olet joko homo, (typerä) bi-seksuaali tai A-seksuaali.

Kiitos, että tunnustit tämän. On tietyssä mielessä aivan oikein tuntea syyllisyyttä siitä, että on typerä biseksuaali. Ja kyllähän se rakkaus katsoo kohdallasi sukupuolta, kun tarvitset kuitenkin joko naista tai miestä rakkautesi kohdistamiseen. Ja mitä vikaa kuolleena olemisessa on? Haudassa olevat varmasti kääntyisivät haudassaan, jos kuulisivat tuon rienaavan tunnustuksesi, jonka mukaan heidän olemattomuutensa voitaisiin rinnastaa pelkästään meidän typerien elollisten olioiden seksuaalisiin toimintoihin. En haluaisi elää sellaisessa maailmassa, jossa tunnustettaisiin vain nuo neljä luettelemaasi seksuaalisuuden muotoa. Liian sietämätön olisi tuollainen maailma kaikessa turvallisuudessaan ja tuttuudessaan minun tyyppiselle ihmiselle.

Kiitos kiitoksista. En tunne syyllisyyttä enkä näe miksi (tietyssäkään mielessä) pitäisi?

Minulla rakkastuminen ei ole kiinni sukupuolesta (kuten esim. Heterolla joka kivenkovaa väittää, ettei koskaan voisi rakastua saman sukupuolen edustaan) tai ulkoisista seikoista. Se on henkinen juttu ja tunteeni ovat myös sidoksissa libidooni.

Unohdin listasta pan-seksuaalin. Intiassa taidetaan jonkun uskonnon mukaan tunnustaa päälle 1000 sukupuolta ja varmaan yhtä paljon seksualisia suuntautumisiakin. Se on ihan fine, mutta minun rajalliset tietoni tuntevat lähinnä vaan ne mitkä koulussa opetetaan.

Kuolleet käänykööt haudassaan, yksi hailee. Ilman seksiä he eivät olisi edes koskaan eläneet.


Ymmärrän, että sinun kaltaisesi itsenäinen ja ilmeisesti kapinaluontoinen yksilö ei haluaisi
olla Bi, koska ei halua olla "muotia".  Miehet varsinkin harvoin myöntävät olevansa Bi. No, meitä on moneen lähtöön ja itseäänhän ei ole pakko määritellä. Itsekkään en mielelläni sitä tee, mutta koska pan-seksuaali-termiä ei juuri kukaan tunne
niin on bi-seksuaali ymmärrettävämpi ja onhan se lähes sama asia, se riippuu kuinka laajasti
asian käsittää. Joka tapauksessa seksuaalinen suuntautuminen on jokaiselle henkilökohtainen
juttu eikä toinen suuntaus ole sen typerämpi kuin toinenkaan. Särähtipä vaan korvaan tuo, että miksi sanot bi-seksuaaleja erikseen typeriksi?  (Sama kuin kirjoittaisi: En ole aasialainen, en afro-amerikkalainenkaan,
mutta ainakaan en ole mikään typerä suomalainen
. Eli herää kysymys siitä, mikä tekee
suomalaisesta jotenkin huonomman kuin muut. Ihmisiähän kaikki ollaan.)

Mutta sen sanon, että jos ihminen provosoituu jostakin esim. bi-seksuaalisuudesta (niinkuin huomasin tekstistäsi)
tai vaikka blondeista hiuksista niin se on juuri se juttu joka niillä on niissä itsessään ja jota ne ei hyväksy.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2013 16:30:15 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.05.2013 14:36:28 »

Joskus SETAn piireissä pyörineenä ihmettelin kovasti, miten itse koko ajan syrjinnästä valittava porukka syrjii sitten itse biseksuaaleja. Eivät ne homot ja lesbotkaan taida bi-ihmisistä paljoa tykätä, haukutaan 'shoppailijoiksi' ja 'aidallaistujiksi' ja ihan tyystin kielletään sellainen mahdollisuus että ihminen voisi olla ihan oikeasti kiinnostunut molemmista sukupuolista. Näin 1990-luvun lopulla.

Karminen meininki: Syrjivät itse biseksuaaleja, joten heteroiden taholta koettu syrjintä on ainakin osittain itse tällä käytöksellä tilattua.
Minusta se on vain tosi hassua, sillä luulisi että kun itse on kokenut syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella, niin siitä tulisi tosi tarkaksi siinä ettei itse syrjisi muita. Mutta ei näköjään. Tai ehkä tilanne on muuttunut noin 15 vuoden aikana? Toivottavasti. Aika karuja tarinoita nimittäin silloin kuulin biseksuaaleilta.

Toisaalta on tehty joku tutkimus, jossa huomattiin että miehet ovat enemmän joko/tai, eli joko homoja tai heteroja ja vaikka miehistäkin löytyy ihan aitoja biseksuaaleja niin huomattavasti enemmän niitä löytyy naisten joukosta. Kukaan ei oikein tiedä minkä vuoksi näin on. Ehkä sen vuoksi että jokaisen ensimmäinen suuri rakkaus on se oma äiti? Tai sitten se on jotain geneettistä?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.05.2013 16:14:13 »

Joskus SETAn piireissä pyörineenä ihmettelin kovasti, miten itse koko ajan syrjinnästä valittava porukka syrjii sitten itse biseksuaaleja. Eivät ne homot ja lesbotkaan taida bi-ihmisistä paljoa tykätä, haukutaan 'shoppailijoiksi' ja 'aidallaistujiksi' ja ihan tyystin kielletään sellainen mahdollisuus että ihminen voisi olla ihan oikeasti kiinnostunut molemmista sukupuolista. Näin 1990-luvun lopulla.

Karminen meininki: Syrjivät itse biseksuaaleja, joten heteroiden taholta koettu syrjintä on ainakin osittain itse tällä käytöksellä tilattua.
Minusta se on vain tosi hassua, sillä luulisi että kun itse on kokenut syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella, niin siitä tulisi tosi tarkaksi siinä ettei itse syrjisi muita. Mutta ei näköjään. Tai ehkä tilanne on muuttunut noin 15 vuoden aikana? Toivottavasti. Aika karuja tarinoita nimittäin silloin kuulin biseksuaaleilta.

Toisaalta on tehty joku tutkimus, jossa huomattiin että miehet ovat enemmän joko/tai, eli joko homoja tai heteroja ja vaikka miehistäkin löytyy ihan aitoja biseksuaaleja niin huomattavasti enemmän niitä löytyy naisten joukosta. Kukaan ei oikein tiedä minkä vuoksi näin on. Ehkä sen vuoksi että jokaisen ensimmäinen suuri rakkaus on se oma äiti? Tai sitten se on jotain geneettistä?

Uskon, että seksuaalisuus on geneetistä kuten vaikka hiusten väri.  Smiley

Mitä tuohon syrjintä-asiaan tulee niin osa lesboista on särkenyt sydämmensä tyyppien kanssa,
jotka ovat vain kokeilleet ja leikkineet ja menneet sitten lopulta
miehiin takaisin. Tai sitten tulleet jätetyksi miehen takia. Joidenkin lesbojen on
vaikea ottaa bi-seksuaaleja tosissaan, koska pelkäävät, että miehen se kumminkin loppujen
lopulta valitsee. Ja sitten on niitä heteroita, jotka nauttivat saamastaan huomiosta eivätkä
tule ajatelleeksi, että toisella voi olla tunteetkin pelissä.

Niillä jotka syrjii ovat upottautuneet katkeruuteen. Se on joillekkin helpompaa vihata ja syytellä
kuin vaan jatkaa eteenpäin. Jotkut lesbot ovat tällaisia mutta uskon, että suurin osa onneksi ei.
Löytyy heteroistakin katkeroituneita yksilöitä esim. niitä
"kaikki miehet on paskoja". On siis turha yleistää, että kaikki lesbot syrjisivät bi-seksuaaleja (onneksi).
Ja playereitä lesboistakin varmasti löytyy.

Bi-seksuaaleja nyt on joka lähtöön. On niitä, jotka haluavat vain seksiä saman sukupuolen kanssa
mutta elämänsä jakaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja päinvastoin.
On niitä, joille ei ole väliä
kumman kanssa elämänsä jakaa ja niitä joiden romanttiset ja seksuaaliset mieltymykset jakautuvat
esim. Romanttiset mielttymykset naisiin mutta seksuaaliset mieltymykset miehiin. Ja sitten on ne polyamoriset
pariskunnat..

Itse olen törmännyt laidasta laitaan ihmisiä.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #13 : 13.05.2013 17:11:45 »

Niin ja sitten väittelyksi meni tämänkin keskustelu.... hohhhoijaa, mietä astrolaisia kun ei voida pysyä aiheessa ja Kaikesta on saatava väitellä..

/A
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #14 : 13.05.2013 18:22:27 »

Ei tämä ole vain netin käyttäjissä tai astroilijoissa vaan ihmisissä kun ego ottaa vallan. Antakaa vain olla okei  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: