Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Värisyttävä kokemus  (Luettu 3822 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luminae
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 30.03.2013 16:49:24 »

Lämmin tervehdys kaikille  smitten
Tänään minut sitten johdatettiin tälle sivustolle ja olen siitä onnellinen  Smiley
Elän sellaista vaihetta elämässäni, että nuo onnen aiheet pitää välillä väkisin pusertaa mieleen. Odotan koko ajan jotain tapahtuvaksi, ahdistaa, enkä millään pysty nauttimaan tästä hetkestä. Olen käynnyt viime vuosina sekä selvännäkijöiden, että meedion vastaanotolla. Heillä kaikilla sama viesti; jossain vaiheessa minulle avautuu auttajan ura joka liittyy parantamiseen ja selvännäköisyyteen. Ottaisin sen hoitajana mielelläni vastaan, mutta minusta tuntuu että tämä ahdistava tunne estää minua auttamasta muita oikealla tavalla  Cry
Niin.. tuo värisyttävä kokemus. Olin Reiki-hoidossa. Normaali kokemukseni siitä on ollut lämmin, hyvä olo. Nyt hoidon edetessä ensin molemmat käsivarteni tuntuivat jäätävän kylmiltä. Sen jälkeen koko keskirankani jäätyi. Jokin sellainen kylmyys jota en ole ennen kokenut. Kuin olisin katkennut jos olisin liikuttanut itseäni. Hrrr.. olisi tehnyt mieli itkeä, kun se oli ohi. Näin myöhemmin näitä kylmääviä juttuja tulee, mutta ne ovat lievempiä ja hetkellisä.
Olisiko jollakulla jotain selitystä tähän?
Odotan kiitollisena  kalat
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2013 22:38:15 »

Ei ole, mutta kiinnostaisi minuakin. Kuulostaa samanlaiselta, mitä olen itse joskus vuosia sitten kokenut ollessani kovasti pilvessä. Olin varma että kuolen, ja se tunne oli todella epämiellyttävä, jää valtasi jäsenet ja sydämen, ja se oli sellaista paniikkia, joka muuttui välinpitämättömäksi hyväksynnäksi.
Tuota ei ole tullut sen jälkeen missään olotilassa. Mutta enkelit ja muut energiat minä tunnen tänäpäivänÄ nimen omaan kylmänä, joskin miellyttävä viileänä, en tuollaisena metallisen kylmänä. Mutta olen joskus miettinyt onkohan noilla kahdella asialla jotain tekemistä keskenään?


jA TERVETULOA! Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.03.2013 22:40:10 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.2013 19:03:36 »

Viileä ja kylmempi energia on korkeampaa energiaa, ainakin energiahoitajani mukaan. Hän joutuu pitämään villatakkia päällä kun hoitaa muita  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2013 11:48:30 »

Lämmin tervehdys kaikille  smitten
Tänään minut sitten johdatettiin tälle sivustolle ja olen siitä onnellinen  Smiley
Elän sellaista vaihetta elämässäni, että nuo onnen aiheet pitää välillä väkisin pusertaa mieleen. Odotan koko ajan jotain tapahtuvaksi, ahdistaa, enkä millään pysty nauttimaan tästä hetkestä. Olen käynnyt viime vuosina sekä selvännäkijöiden, että meedion vastaanotolla. Heillä kaikilla sama viesti; jossain vaiheessa minulle avautuu auttajan ura joka liittyy parantamiseen ja selvännäköisyyteen. Ottaisin sen hoitajana mielelläni vastaan, mutta minusta tuntuu että tämä ahdistava tunne estää minua auttamasta muita oikealla tavalla  Cry
Niin.. tuo värisyttävä kokemus. Olin Reiki-hoidossa. Normaali kokemukseni siitä on ollut lämmin, hyvä olo. Nyt hoidon edetessä ensin molemmat käsivarteni tuntuivat jäätävän kylmiltä. Sen jälkeen koko keskirankani jäätyi. Jokin sellainen kylmyys jota en ole ennen kokenut. Kuin olisin katkennut jos olisin liikuttanut itseäni. Hrrr.. olisi tehnyt mieli itkeä, kun se oli ohi. Näin myöhemmin näitä kylmääviä juttuja tulee, mutta ne ovat lievempiä ja hetkellisä.
Olisiko jollakulla jotain selitystä tähän?
Odotan kiitollisena  kalat

Pikana pistän muutaman rivin!

Kylmä energia menee suoraan psyyken puolelle eri energiahoidoissa - älä siis pelkää. SInua valmistellaan henkiseen tasapainoon, kohtaat sitten mitä tilanteita tahansa elämässäsi. Tämän vaiheen kesto on suoraan verrannollinen persoonaasi ja tapaasi reagoida vastuullisiin tilanteisiin.
On hyvä että ymmärrät suuren vastuun, kun toivot voivasi auttaa muita. Oma ratkaisumallisi ei lainkaan välttämättä toimi toisenlaisen persoonan elämässä. Siksi on tärkeää olla tasapainossa auttajan tehtävässä.
Kun tasapaino säilyy sinussa, tiedät heti, että tuntemattomat energiat tulevat autettavasta. Silloin niitä on helpompi tulkita ja löytää apu toiselle. Matka tähän on täynnä koettelemuksia, joten älä hämmästy, mikäli tehtäväsi aukeaa koettelemusvaiheen jälkeen, ehkäpä vuosien kuluttua.
Älä hätiköi, sillä keskeneräisenä imet toisten vaikeudet itseesi ja oma elämäsi vain horjuu ja heiluu. Samoin käy auttajan tehtävässä, jos unohdat itsesi. Pidä siis oma minäsi AINA tasapainossa ja hyvässä fyysisessä kunnossa, jotta et sairastu vakavasti toisten käyttäessä sinun energioitasi. Omat energiat on opittava sulkemaan tehokkaasti ja nopeasti, kun joku varsin voimallisestikin pyrkii ottamaan sinun energiasi. Näitä energiarosvoja on. Parhaiten heidät tunnistaa, kun he suuttuvat ja rääkyvät kuin hyeenat, kun energiasi ovatkin kiinni, eivätkä he pysty imaisemaan voimiasi.

Lycka till! Elämä on metkaa!
« Viimeksi muokattu: 02.04.2013 11:51:42 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: