Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Omituinen ihminen unessa?  (Luettu 3473 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 25.03.2013 09:28:17 »

Olen lähes toistuvasti nähnyt , varmaan kerran viikossa ainakin , mies puolisen henkilön unessani, johon minulla hyvin vahva tunneside...ollaan hyvin rakastuneita siinä .....ja olo tuntuu turvalliselle ja hyvälle hänen kanssaan...
Siis tosi elämässä en ole koskaan nähnytkään tätä ihmistä....onko tälläinen ihminen tulossa minun elämään? Vai onko hän väläys entisestä elämästä. ..mitäs tää nyt vois tarkoittaa....miksi minulle näytetään häntä niin usein....onko mielipiteitä?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2013 09:50:38 »

Voi hyvin olla sielulliesella tasolla oleva ystävä joka on sinun lähelläsi ja tuette toinen toisianne. Toki tämä voi olla enne uni myöskin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #2 : 25.03.2013 15:31:49 »

Olen lähes toistuvasti nähnyt , varmaan kerran viikossa ainakin , mies puolisen henkilön unessani, johon minulla hyvin vahva tunneside...ollaan hyvin rakastuneita siinä .....ja olo tuntuu turvalliselle ja hyvälle hänen kanssaan...
Siis tosi elämässä en ole koskaan nähnytkään tätä ihmistä....onko tälläinen ihminen tulossa minun elämään? Vai onko hän väläys entisestä elämästä. ..mitäs tää nyt vois tarkoittaa....miksi minulle näytetään häntä niin usein....onko mielipiteitä?


... tai sitten vaan nautit maskuliinisen puolesi voimaantumisesta. Että olet toimeenpanevampi, aloitteellisempi jne mitä kaikkee niitä maskuliinisuuteen luettuja puolia onkaan.
Nousee vaan mielee, että sisimmässäsi on enemmän vuoropuhelua feminiinisen ja maskuliinisen puolten välillä ja siitä nousee hyvä olo.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2013 11:04:09 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #3 : 25.03.2013 20:19:20 »

voi olla myös oppaasi jolla on sinulle jotain sanottavaa.. vaihtoehtojahan on.. entisen elämän kytkös, joku tuleva.. opas tuli silti ensimmäisenä mieleen.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.2013 05:13:10 »

Eräs tuttavani kertoili että vois olla kaksoisliekki ja luettuani aiheesta tulin samaan tulokseen...se tunne oli niin voimakasta smitten
Jos jollain asiasta tietoa tai omakohtaista kokemusta...kuulisin mielellään...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: