Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 7 ruumista  (Luettu 6735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 05.05.2006 20:07:17 »

Siis nyt näin niin ihme unen, että jäi mieleen selkeesti  Shocked
Olin olevinaan laittamassa 7:n ruumiit kuntoon, jotta omaiset pääsevät tunnistamaan omansa, laitoin niitä arkkuun nätisti ja surin niiden kohtaloa, ja jäin odottamaan omaisia, kun omaiset tulivat näin niiden surun ja tuskan ja eräs nuori äiti jäi mieleen, kun sen lapset tulivat katsomaan äitiään viimeisen kerran ne nousivat äitinsä päälle ja yrittävät herättää äitiään hysteerisesti itkien''HERÄÄ HERÄÄ* Cry  ja minä taka-alalla itkin aivan mielettömästi, kun ei äiti nyt herää Cry  Cry siis unena se oli mulle järkyttävä Cry mitähän se meinaa?
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2006 20:18:20 »

No olihan uni, huh, huh.
Seitsemän on kuitenkin salaperäinen, pyhä luku. Viikon seitsemäs päivä on pyhitetty jumalalle. Se voi viitata seitsemään kuolemansyntiin tai uskollisuuteen. Seitsemän vuotta ihmiselossa muodostaa merkittävän jakson.
Onkohan sulla 7 tulossa täyteen? Vai alkamassa....
Jostakin luopumista, ruumis edustaa yleensä merkityksensä menettäneitä asioita, asenteita ja suhteita. Jokin asia tulee päätökseen.
Ja kun joku päättyy, aina uusi alkaa!
Myös sellainen tulee esille, että voi nähdä unta kuolleista, jos kokee että joutuu kilpailemaan jonkun suosiosta.
Lapsi itki ja yritti saada äitiä heräämään, onko niin että sinussa asuva lapsi haluaisi omalta äidiltäsi tukea tai huomiota?

Hmm, tässä jotakin pähkäilyjä, mietihän smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2006 20:20:21 »

EI SULLA SATTUIS OLEMAAN 7 VUODEN JAKSO TÄYNNÄ Huh
SEHÄN TUNNETUSTI MUODOSTAA TÄRKEÄN YHTENÄISEN JAKSON IHMISEN ELÄMÄSSÄ.
ELI ONKO NYT VUOROSSA UUSIA VALINNAN PAIKKOJA TAI VANHA SAATU PÄÄTÖKSEEN ?? Shocked
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 05.05.2006 20:22:36 »

Kiitoksia täysikuu tulkinnasta smitten no mun elämä on yhtä luopumista ollut kokoajan Shocked nyt taitaa olla menossa täys remontti henkisellä tiellä angel visiot alkaa vahvistumaan unet voimistuu :Smiley ei kiinnosta mennyt remu elämä ehkä on aika siirtyä uuteen kauteen ja eikös itku tiedä unessa aina hyvää?  smitten

Kiitos HELI1 jotenkin nyt tuntuu, että karmalliset velat olisi maksettu, oisko se sitä? Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 06.05.2006 22:54:50 »

Shocked Huih mikä uni. Ihan iho nousi kananlihalle. Kylläpä sinullekin nyt kovasti unien välityksellä viestitetään yhtä jos toista.  :Smiley Minulle kerran mainitsit, niin haluan muistuttaa itse itsestäsi  Grin, että olet sinäkin nyt tähän uneen liittyen saattanut tehdä ns. unityöskentelyä, siis auttanut ihan oikeasti joitain tragedian kokeneita "henkisellä tasolla".  angel
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #5 : 07.05.2006 14:10:38 »

Mulle tuli ihan sama mieleen kun Rakkauden enkeli sanoi edellä.. että taidat olla astraaliauttaja.. autat "kuolleita" siirtymään eteenpäin öisin.. se on riipaisevaa katseltavaa, omaisten suru siis.. monet tekee sitä tietämättään..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 07.05.2006 14:16:52 »

:Smiley Pakko se sen tapaista olla, kun näen aika paljon onnettomuus unia buck2 ja tuon unen jälkeen, ihan kuin sydän olisi palautunut uudelleen rytmille Shocked tosi outoa coolsmiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #7 : 12.05.2006 12:44:05 »

Mielenkiintoinen testi helmen sivuilla unista, mitä unet tahtovat kertoa näkijälleen:

http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/

Siinä on vaihtoehtoja mitää pitää valita, mutta aika vaikea niistä valita jos ei ihan löydy sopivaa.. mutta vois jotain viitteitä antaa varsinkin noihin onnettomuusuniin?
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 12.05.2006 13:01:58 »

Tämä testituloksen laittaminen tähän menee kyllä nyt vähän ohi aiheen.  Embarrassed En itse kuitenkaan osaa siirtää sitä toisaalle. Pitäisi aloittaa tuolla linkillä ihan uusi aihe... Enkä viitsinyt Perhonen sinulta sitä "varastaa".  Wink

Oli kyllä juu mielenkiintoinen testi ja mielenkiintoisen tuloksenkin sain  :Smiley

Unesi ovat mestariunia!

Unet ovat sisimmän viesti valvetilalle, siksi niitä kannattaa kuunnella tarkasti! Useimmiten toistuvaksi elementiksi sinun unissasi toistuivat mestariunet. Onnistuminen tehtävissä, asioiden sujuminen ja kaikenlainen taitavuus unimaailmassa kertoo siitä, että asiat elämässäsi ovat kutakuinkin mallillaan. Alitajuntasi ei tarvitse lähettää sinulle uniin varoituksia, vaan saat positiivista palautetta sisimmältäsi. Istut itse oman elämäsi ohjaksissa, valitset itse ajosuunnan ja pääset myös nauttimaan matkanteosta.

Elämä tarjoaa haasteitaan, mutta sinulla on vahva selviytymisen tunne ja olet valmis ottamaan ne vastaan uusina mahdollisuuksina ennemmin kuin uhkana.


Kyl kyl.  Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #9 : 12.05.2006 13:14:09 »

Joo näinhän se on, pitäis laittaa oma "linkki" tälle..
Toivotaan että ylläpitäjät siirtää Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: