Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiitollisuus  (Luettu 108501 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #15 : 10.01.2015 16:51:12 »

Olen kiitollinen löytäessäni kaltaisiani peräti kaksin kappalein ja ollessani aika hyvin tasapainossa muidenkin kulkijoiden kanssa smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #16 : 27.04.2015 15:22:57 »

Taas on kiitoksen ja kiitollisuuden paikka.  Wink smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #17 : 02.06.2015 17:46:28 »

Kiitolline siitä, että vaikka oisikin vaikeaa siksi, että keho hajoaa, niin elämä tarjoilee kaikkea pientä mukavaa sitten, kuten luettavaa, elämää helpottavia keksintöjä ja hyvää ruokaa sopivaan hintaan. smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #18 : 09.11.2015 20:39:03 »

Niin ihania asioita tapahtuu. Sydän täynnä kiitollisuutta ja kiitosta. KIITOS!  smitten
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #19 : 21.04.2016 20:27:12 »

Tiukkaakin tiukempia paikkoja on talven ja nyt kevään aikana ollut - ja eräs asia par'aikaa minulla opetuksessa.
On pitänyt taas oppia hyväksymään ja ymmärtämään.
Ja olemaan kiitollinen kaikesta, mitä on saanut kokea.
Vaikka aluksi tuntui, etten halua hyväksyä, nyt tiedän, että juuri niin piti tapahtua.
Ja olen oppinut kiittämään yhteisestä ihanasta ajasta ja kaikista ihanista muistoista.
Kaikki hyväkin vaan loppuu täällä joskus - vaikka tietääkin sen, ei haluaisi niin tapahtuvan.

Nyt vielä pitäisi oppia opettamaan toista elämään sitä nyt elämää.
Ja ottamaan ihan itse vastuuta omasta elämästä - niin helppoahan olisi odottaa, että joku toinen
parantaa, auttaa, sanoo, mitä pitää tehdä ...
Joskus mietin, miksi minun aina pitää olla toisille se persuksillepotkija.
Joskus olisi ihanaa vaan saada olla ....

Mutta tosi mahdottomista paikoista on läpi menty - ja mennään taas nytkin.
KIITOS NÄISTÄKIN - KIITOS!

tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #20 : 02.10.2016 06:48:29 »

Kiitos kiitos kiitos smitten smitten smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #21 : 25.10.2016 22:31:32 »

Mun on kans pakko olla kiitollinen ainakin yhdestä asiasta. Kun funtsin elämää taaksepäin, niin siellä on kyllä todella paljon erilaisia hienoja ihmisiä. Kummallinen miten toi muisti pakkaa asiat semmoseen loogiseen muotoon, ehkä enemmän jää fiilikset ja erilaiset naamat mieleen joihin noi fiilikset on sidoksissa. On kyl kaikennäköistä. Vähän sama asia ku enneunissa, pakattua infoa. Tää nykyhetki onki sitten semmosta sekasotkua että oksat pois. Ainahan se on sitä kyl ollutkin. Mutta kaikkee ei voi saada. Joku Director's Cut Extra Special-edition sit joskus saatavilla. Jos tän vetäsee nopeena rullana ni kuva on sit 10 vuoden ajalta ihan helkutan epäselvää. Sori. Rooli oli vähän hukassa. Mulle vihdoin ja viimein selvisi, että "omantunnon ääni" koostuu kaikkien muiden roolisuorittajien äänistä. Et äänimiksailutkin on vähän kummallisia täs pätkäs. Kyl taitaa mennä roskakoriin...
« Viimeksi muokattu: 25.10.2016 22:42:12 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #22 : 02.11.2016 17:37:40 »

Ollaa kiitollisii että maksetaa kalliisti sitte ku on itse ensin sotkettu paskaa tuulettimee ja aiheutettu pahaa mieltä smitten
Ollaa kiitollisii, että ovet menee kii nenän eestä ja toise aukee smitten
Ollaa kiitollisii, että on tultu näin pitkälle eikä tiedetä mihin asti mennään smitten
Ollaa kiitollisii, että nähdää uneliaat ja vaikeet aamut, sotkuiset päivät, vaikeet työt, stressi, viha, ikävä, paha mieli, koko helkkarin skaala tunteita ja niiden kaikki variaatiot smitten
Ollaa kiitollisii, että ne vastaukset kävelee vastaan aikanaan eikä yhtää aikaisemmin ku pitää smitten
Ollaa kiitollisii, että lait ja säännöt on ja pysyy vaikka me unohdettais välillä ne kokonaan, olipa se tahallista tai tahatonta smitten

..ja vielä viimeiseksi ollaa kiitollisii, että kaikella on tarkoituksensa smitten smitten smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #23 : 30.11.2016 21:17:34 »

Kiitollinen siitä, että sain kokea marraskuisen saariston. Uskomattoman kaunista ja hiljaista, olin niin sen tarpeessa.
tallennettu
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #24 : 14.12.2016 21:34:49 »

Kiitollinen elämästä. Helppoa en kai olisi halunnutkaan.
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #25 : 16.12.2016 16:28:14 »

Olen kiitollinen tänään tulleista ensimmäisistä joulukorteista.
Olen kiitollinen ihanista joululauluista joita radiossa soitetaan.
Olen kiitollinen astro-foorumista jonne saan kirjoitella.  smitten
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #26 : 27.12.2016 23:33:34 »

Olen kiitollinen tästä iltahetkestä. Joulu meni hyvin, vaikka flunssassa. Siinäkin se hyvä puoli, ettei tarvinut yrittääkään pukeutua ruokapöytään ja olla mitään muuta kuin on. Aattona ruoka meni juuri ja juuri alas.
Olen kiitollinen, että on katto pään päällä, elämänkumppani ja katti. Muutama ystävä ja ihania ihmisiä oon saanut tavata elämässäni. Kun muistelen elämääni parikymppisenä - on tämä nykyinen kuin ihanaa unta, mutta kuitenkin totta.
Sen verran olen lukenut Isoa kirjaa, että jossain siellä, no, en nyt ihan sanasta sanaan muista, mutta että hyviä vuosia yhtä monta kuin on ollut pahojakin. Niitä ikäviä on ollut kyllä aika monta.
Jollakin tavalla näyttää valoisammalta. Paljon joudun tekemään töitä oman elämäni kanssa ja välillä tavoitteet on hukassa, mutta kun löytää sen punaisen langan, ainakin toivoa niin sopii, alkaa elämä taas hymyillä. Pitäisi oppia antaa ikävien ihmisten olla ihan omissa oloissaan. Siihen kun löytäisin vahvuutta, elämäni laatu paranisi huomattavasti. Löytäisi tien sanoista tekoihin.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #27 : 17.06.2017 16:36:40 »

Yksi sana riittää: KIITOS  smitten smitten smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: