Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kukkaterapia?  (Luettu 4116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« : 10.03.2013 20:29:05 »

Kertokaahan kokemuksianne kukkaterapiatippojen käytöstä ja vaikutuksista? Oletteko todenneet hyödyllisiksi ja toimiviksi johonkin vaivaan?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 10.03.2013 22:28:07 »

Törmäsin aiheeseen ensimmäisen kerran vuosia sitten hengen ja sielun messuilla Helsingissä. Ajattelin silloin, että maailma on tosiaan täynnä hörhöjä ja arkistoin koko terapiamuodon mappi huuhaaseen, miettimättä asiaa sen koommin.

Noin vuosi sitten akupunktiohoitaja suositteli minulle Bach- kukkaterapiaa - minulla oli silloin meneillään aika rankka tunnetyöskentely. Unohdin asian kuitenkin, kunnes se tuli minua vastaan eräällä klinikalla Englannissa. Siellä sai käydä tutustumassa hoitoihin kerran kuussa puoleen hintaan ja päätin kokeilla tätä kukkaterapiaa.

Ja wau!

Kyllä koin saavani ihan mielettömän suuren avun nimenomaan tunne-elämään liittyviin asioihin. Kerroin terapeutille mm., että koen erittäin vahvasti olevani uupunut olemaan aina se, joka jollain tavalla tarvitsee apua. Puhuin paljon muistakin asioista ja n. tunnin juttelun jälkeen hän sekotti minulle sopivan sekoituksen uutteita.

Vapauduin sellaisista tunteista ja asioista, joista en koskaan kuvitellut voivani päästä. Se oli aivan käsittämätöntä. Olen aivan vakuuttunut terapian toimivuudesta ja aion kyllä kokeilla uudestaan, mikäli tulee tarve. Voin kuvitella, että niistä on apua esim. tupakanpolton lopettamisen yhteydessä, minkä tahansa surutyöskentelyn aikana tai vaikkapa masennukseen.

Lämpimästi siis suosittelen!  smitten


/A
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2013 09:49:11 »

Miten usein olette tippoja käyttäneet, miten nopeasti vaikutus alkoi ja oletteko käyttäneet miten kauan? Eli kun ihminen muuttuu ajan mittaan, onko seostakin vaihdettu ja "uudistettu" seuraavaan hetkeen sopivaksi?

Olen utelias, tämä on mielenkiintoinen aihe Smiley 
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2013 15:30:27 »

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia. Itse olen myös ollut pikkasen skeptinen tällaista "terapiamuotoa" kohtaan, miten kukkatipat nyt voivat ihan tosissaan vaikuttaa yhtään mihinkään muuhun kuin lompakkoon.. Olen kuitenkin perusluonteeltani utelias kokeilemaan kaikkea ja nyt tosiaan on tullut muutamastakin eri lähteestä suosituksia ja mahdollisuus näitä tippoja myös testata.  Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2013 01:36:35 »

Olen unohtanut kokonaan kukkiksen!! Täytyypä testata. Mun mielialavuoristorata vetelee välillä tosi raskaasta euforiaan jopa saman päivän aikana eli epätyypillinen kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Puhkee mm raskaan elämäntilanteen seurauksena. Mitään tasaavaa lääkitystä en suostu syömään mutta kukkaterapia vois toimia pahimpien huippujen/laskujen tasaajana muutaman muun jutun lisäksi.
Kiitos aloittajalle  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: