Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: toistuvat unet  (Luettu 6737 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
icerose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 05.05.2006 09:02:10 »

Näettekö usein unia jotka toistuvat ihan kuin muistutuksena unen muistaa aamulla ja unen tapahtumat ovat todella voimakkaasti symbolisia? Omien unieni toistumis väli on ollut epäsäännöllinen ja välillä vuosikin väliä ennen kun uni on palannut Huh
tallennettu
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2006 09:19:48 »

Mä en muista että olisin nähnyt tismalleen saman unen useamman kerran mutta yhdessä väänteessä näin suhteellisen usein ihmissusi unia. Perjaatteessa uni meni melkein samalla kaavalla kokoajan mutta muuten se oli eri. Ja välillä olen huomannut että joku tietty paikka on tullut toiseen uneen.. Välillä se uni jatkuu 'toisessa' unessa jos herään siinä välissä .__.'
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.05.2006 11:21:33 »

unet toistuu niinkauan kunnes niiden viesti on mennyt perille
ulkoasu muuttuu jotta sanoma ois ehkä helpompi käsittää,
sanoman sisältö ei sinänsä muutu
juuri tälläiset unet ois tärkeetä kirjata ylös,koska siten niiden sanoma vois avautua paremmin ja koska ne toistuvat ,niiden viesti on oikeesti tärkee
tallennettu
Raskaiden Vesien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #3 : 05.05.2006 15:35:19 »

Mulla on vain sellaisia "unisymbolikausia", että jokin sama symboli toistuu usein, kuten ampiaiset, jotka minulla aina liittyy ahdistukseen. Ampiais unet ovat olleet aina merkittäviä, ne kertoo minulle asioita, jotka pitäisi nostaa esille.

Sormukset on toinen symboli mikä tulee jatkuvalla syötöllä mutta sen merkitystä en ole osannut tulkita. Mun uni kirja on täynnä kuvia erilaisista sormuksista, mitä olen nähnyt. En tiedä mitä niistä pitäisi tulkita. Ne ovat tosi monimutkaisia ja merkityksellisiä unia.

Joskus unet ovat todella samankaltaisia, mutta kyllä niissä on aina uusia vivahteita, jokin on muuttunut, vaikkapa sitten sormuksen väri.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2006 20:21:54 »

Itsellänikin samat unet toistuvat vain jos niitä ei ymmärrä.. Smiley
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #5 : 05.05.2006 23:39:54 »

Minulla pienenä unet toistuivat tosi useasti ja useasti ne unet olivat kamalia painajaisia. Kaikissa taisin itse kuolla. Nykyään näen todella harvoin samoja unia, mutta unet muuten ovat samantyyppisiä, eli näen usein erilaisia unia mutta samasta aiheesta.
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #6 : 06.05.2006 20:25:21 »

Nih, jos niitä osaisi tulkita niin sitten voisi ehkä pikkaisen helpottaa.
Toisaalta vissiin senkin sitten oppii kun tarpeeksi yrittää Azn'

Pitäisi alkaa kirjottelemaan vähän säännöllisemmin unia ylös. Ehkä joku kaunispäivä sitten tajuaakin niistä jotain muuta kun sen että se on vain uni.
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: