Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymättömien lasten viestejä  (Luettu 5991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 03.03.2013 13:26:20 »

Aika ajoin kuulee tarinoita, kuinka pian inkarnoituva sielu ilmoittelee itsestään äitiehdokkaalle tai jollekin muulle henkilölle. Joskus tuleva äiti ole edes vielä raskaana, joskus raskaus on ehkä pitkälläkin.

Oman lapseni kohdalta täytyy sanoa, että hän ei liikoja ilmoitellut itsestään, raskaus tuli täysin puun takaa ja meni useampi kuukausi, ennen kuin toivuin järkytyksestä.  buck2 Uskoakseni kuitenkin tunsin sen, kuinka hänen sielunsa tuli loppuraskaudesta alaselkäni kautta sikiöön. Minusta hän inkarnoitui aikaisessa vaiheessa, yleensä sielu asettuu kehoon vasta syntymän yhteydessä.

Pari kertaa olen kuitenkin osannut odottaa jonkun tulevaksi. Nuorin veljenpoikani oli tällainen. Veljelläni oli kaksi poikaa ja kerran heitä katsoessaan totesin, että veljenpoikia on liian vähän, yksi puuttuu. Parin viikon päästä tästä veljen vaimo ilmoitti olevansa raskaana. Pojasta tuli kummilapseni.

Toinen tapaus liittyi tähän foorumiin. En ole vielä tänäkään päivänä varma, miten liityn ex-foorumilaisen lapseen, mutta joka tapauksessa tiesin lapsen sukupuolen ja syntymäajan hyvissä ajoin. Lapsen äidin kanssa meillä on tiettävästi yhteisiä entisiä elämiä.

Miten syntymättömät lapset ovat teille ilmoitelleet itsestään?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 03.03.2013 14:29:27 »


Kahden lapsenlapseni tulon olet tiennyt paljon aikaisemmin. Ilmoittivat tulostaan siten, että lehtikuvissa katseeni aina osui vauvan naamaan. Arvasin, että tulossa ovat.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2013 14:51:39 »

Tyttäreni oli ehkä kahden tai kolmen, kun hän tohkeissaan alkoi pukea pihavaatteita päälleen.  Kysyin huvittuneena, että mihinkäs sinä oot menossa, niin tyttö vastasi, että häntä tullaan hakemaan.  Hän mainitsi nimen, joka tuli monta vuotta myöhemmin syntyneelle poikalapsellemme.  Uskon, että hän oli jo leikkimässä tulevan sisarensa kanssa.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2013 19:29:54 »

Esikoista odottaessani näin unta että olin vuoteessa ja sängyn päätyyn ilmestyi pellavapäinen pikkupoika.. ja muistan ajatelleeni että poika on kuollut (henki???). Saimme sitten pienen valkohiuksisen poikavauvan. Uskon että poikani kävi ilmoittautumassa äidilleen  smitten

Keskimmäinen ei itsestään ilmoitellut, mutta nuorimmaisesta näin unen. Olin unessa vanha viisas tietäjä (keskiajalta) ja sylissäni istui pieni kiharahiuksinen poika jolla oli puujalka. Tunsin unessa mieletöntä rakkautta poikaa kohtaan ja surua sillä hän oli kuolemansairas. Se uni oli niin täynnä tunnetta.. ja saimme kiharatukkaisen pojan.

Unessa minulle on ilmoitettu ystävän vauvasta.. ja sisareni raskauden vain tiesin vuotta ennen, kertoessani siitä hänelle olimme kummatkin epäuskoisia.. en tiedä mistä se tieto tuli, mutta niin vain tapahtui. Hyvä niin  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2013 20:21:16 »

Minulle tuotiin unen kautta viestin että tulen vielä synnyttämään 2 tyttären. Tuolloin olimme yrittäneet tätä 3 lasta aika kauan ja vain tiesin että vielä tulee 3.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #5 : 03.03.2013 20:45:07 »

Esikoisen tiesin heti pojaksi ja nimenkin, se piti kutinsa täysin. Tytöstä ei ollut samanlaista varmuutta. Nyt tämä toivelistalla oleva pikkukolmonen on kyllä jollakin tavalla ilmoittautunut ja ilmeisesti isänsäkin valinnut, joskaan ei vaan olla tekemisissä mitenkään, tällä hetkellä Wink Itsellä on ollut asian suhteen enemmänkin sellainen "kattellaan"-fiilis, ei ole maailmanloppu jollei tule, mutta elämällä on kyllä ollut tapana yllättää välillä  smitten
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #6 : 14.06.2013 21:40:40 »

En osaa sanoa mistä olen tiennyt jo lukioikäisenä, että saan tytön ja pojan. Nimetkin tiesin jo silloin. En ole käynyt koskaan ennustajalla, enkä saanut mitään viestejä henkiolennoilta. Se oli vaan tunne.

Kun odotin esikoista, tytärtäni, näin unen jossa olin jonkinlaisessa kaupassa. Siellä oli kaalimaankakaroiden näköisiä lapsia/nukkeja hyllyillä, ja roikkumassa katosta. Tunnistin sieltä oman lapseni. Uni oli jotenkin aavemainen ja vähän karmiva. Mietin unessa, että kuinka eettistä ja oikein on sieltä valita vain yksi, ja jättää muut sinne roikkumaan.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #7 : 15.06.2013 17:14:39 »

Minun sisareni vauva ilmoitti itsestään minulle vuosi ennen syntymäänsä  smitten Sain sellaisen "tiedon sanan" että vuoden päästä tähän aikaan odotat vauvaa. Vähänkö säikähdin, että kylläpäs saa kaikkea tapahtua jos itselleni on tulossa. Mutta tämä pieni olikin siskolleni ja syntyi noin vuosi ja viikko tämän tapahtuman jälkeen. Kyllä odotettiinkin kovasti syntyväksi! Nyt hän on nyt melkein puolitoistavuotias. Tämä tyttö on myös kummilapseni.

Samoin minä olin kuulemma unessa ilmoittanut omalle äidilleni, että olen tyttö vaikka kaikki muuta sanovatkin  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.06.2013 17:16:53 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: