Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot ja heiluri katsontoja...  (Luettu 49177 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #90 : 17.03.2013 15:31:57 »

Tuleeko meistä A:n kanssa pariskunta vai ei? Huh

Kiitos  smitten
tallennettu
Cagedbird
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #91 : 19.03.2013 15:39:48 »

Hei!

Haluaisin kysyä tuoreesta parisuhteestani, jossa mietimme sitoutumista toisiimme. Näetkö meidän pysyvän yhdessä? Minulla on vahva tunne sielunkumppanuudesta, näetkö samoin?

Kiitos, kiitos, kiitos jo etukäteen.  smitten
tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #92 : 19.03.2013 22:05:58 »

Onko tämä Viesimies rehellinen?
Onnistunko yrityksen perustamisessa?
Kiitos jo etukäteen smitten
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #93 : 24.03.2013 18:24:01 »

kyselen seuraavanlaista; saanko vielä talouteni kuntoon tarvitsematta myydä asuntoani
tuleeko elämäni tärkein ihminen vielä fyysisesti takaisin elämääni ja saanko sen perheen jota kaipaan - korviketta en kaipaa ei ole reilua olla jonkun kanssa josta ei oikeasti välitä vain senvuoksi että on joku
sitten heilurista kysyisin että minulle se näyttää myös suuntaa kun kysyn missä joku ihminen on niin heiluri näyttää sen- voiko siihen luottaa ja sitten minulle heiluri näyttää myös muita kuin kyllä tai ei mm. ehkä, tai jos pyörii väärinpäin niin tilanteen mukaan olen tulkinnut että tilanne on sekava tai sitten joskus joskus
olisitko kiltti ja katsoisit minulle kun ehdit kiitos
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #94 : 29.03.2013 22:35:37 »

Hei Tari73 Smiley

tällä hetkellä askarruttaa yksi asia, liittyen mieshenkilöön. Hän on tummahiuksinen,  Oinas -mies, ehkä hieman minua nuorempi. Tiedämme toisemme muun kuin työn kautta. Mitä näet hänen ajatuksistaan minua kohtaan ? Tulemmeko kenties vielä  kohtaamaan toisemme muutoin kuin kavereina?

Kiitän etukäteen  smitten
tallennettu
Chev
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #95 : 10.04.2013 20:07:51 »

Tumman oinasmiehen kanssa oli pientä juttua alkuvuodesta. Hän halusi jatkaa vain ystävinä, ja se sopii minulle. Silti hieman tunne, ettei asia ole vielä loppuun käsitelty vaan ns. "osa kaksi" tulee myöhemmin. Onko asia näin? Toisaalta meillä natsaa hyvin myös ystävinä, niin ei harmita, jos asia ei muutu.

Sitten tumma härkämies. Ystäviä olemme olleet vuosia, viime vuonna asia "friends with benefits"-asteelle. Ihastuin, hän ei. En ole saanut häntä mielestäni ja nyt hän on taas alkanut aloitteelliseksi suhteeni. Tuleeko välillemme kunnon romanssia?

Itsellä vahva tunne, että Se Sopiva Mies on lähellä ja tulossa kovaa vauhtia, mielenkiinnolla odotan, että kuka sieltä eteen tupsahtaakaan sitten lopulta Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #96 : 10.04.2013 21:42:19 »

Talous- ja työasioihin kaipaisin neuvoa.

Kiitos! Wink
tallennettu
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #97 : 20.04.2013 18:09:57 »

Hei
Kiinnostaisi miltä tulevaisuus näyttää, rakkaudessa? entäpä työssä?
Hanna.76
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: