Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sydän särkynyt  (Luettu 4739 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 14.04.2013 13:46:44 »

Kova tuska sielussani  Cry miten pääsee pahimman yli? Kokenut asiat ennekin, mutta nyt se on kaikista tuskaisempaa... Sielunkumppanin kanssa laitettiin suhde jäähylle ja nyt hän yrittää kuolettaa tunteitaan minuun.. ihan kuin toinen ihminen olisi hänen sisällään. Tunnen että tilanne piti katkaista ja ottaa oma elämä haltuun.. mutta kaipuu hänen rinnalleen tosi kova... Miten tämän tuskan kestää? Itkusta ei tule loppua...  Cry  Cry Iski kova paniikki miten tyhmä menin tekemään ja luopumaan sielunkumppanistani... Näkeekö kukaan meille tai minulle toivoa
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2013 14:17:06 »

Kova tuska sielussani  Cry miten pääsee pahimman yli? Kokenut asiat ennekin, mutta nyt se on kaikista tuskaisempaa... Sielunkumppanin kanssa laitettiin suhde jäähylle ja nyt hän yrittää kuolettaa tunteitaan minuun.. ihan kuin toinen ihminen olisi hänen sisällään. Tunnen että tilanne piti katkaista ja ottaa oma elämä haltuun.. mutta kaipuu hänen rinnalleen tosi kova... Miten tämän tuskan kestää? Itkusta ei tule loppua...  Cry  Cry Iski kova paniikki miten tyhmä menin tekemään ja luopumaan sielunkumppanistani... Näkeekö kukaan meille tai minulle toivoa

Aikuisen oikeesti, oisko helpompaa huomioida, että monesti sellainen  jota rakastaa, on aivan mahdoton elää rinnallaan. Ihastuminen ei kestä todellisuutta, mut rakkaus kestää jopa (ajottaista /satunnaista) ilkeyttä.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 15:54:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2013 15:12:09 »

Anna itsellesi aikaa. Jos suhde on koskettanut syvältä niin siinä menee se oma aika että toipuu. Itse olen ja jättänyt jäähyväiset rakkaille sieluille ja tiedän kuinka vaikeaa se on. Anna itkun tulla ja sure oma aikasi. Varmasti helpottaa jossain vaiheessa, luota siihen. Kaikkea hyvää sinulle, muista että kaikilla asioilla on tapana järjestyä ja rakkaita uusia ihmisiä saattaa tulla elämääsi.  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.04.2013 17:58:21 »

Ymmärsinkö oikein, että ero oli turha?

Siinä tapauksessa luuri kouraan nöyrällä asenteella. Keskustelkaa, onko teillä vielä mahdollisuutta ja millä ehdoilla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.2013 22:40:18 »

Kiitos palautteesta... t. touhula... totta puhut rakkaus kestää, jos on kestääkseen Huh Tunnesidos on enemmän kuin ihastus... olen ne asiat käynyt teininä läpi. Olen luullut, että olen henkisesti vahva ihminen, mutta luoja näpäytti kunnolla että oletkin hyvin hauras sielustani smitten Kova paikka tulla naamion takaa esiin haavottuvaisena ja nöyränä.

Lilli: Todellakin ero olisi/on turha... mutta en kuitenkaan usko, että ihan turha... Ollaan tosi paljon nyt keskusteltu ja sovittu, että eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mihin juttu etenee.. Kummallakin tuskaisia kokemuksia taustalla ja pelkoja.... Ymmärrän häntä ja hän minua nyt paremmin  angel Tuska on nyt laantunut, mutta hyvin pelottava tunne sellainen kuin olisit ansassa eikä ulos pääsyä crazy2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2013 16:01:42 »

Itseäni rauhoittaa tuollaisissa tilanteissa Raamatun lause, jonka löytää UT puolelta. Siinä profeetta opastaa seurakuntalaisia. Hän kertoo, ettei ole oikein erota, mutta "Koska te olette kovakorvaisia ja kovapäisiä..." hän suo eron Teille keskinäisellä sopimuksellanne  rajoitetuksi ajaksi, jotta kumpikin omassa rauhassaan kävisi mielessään asiat läpi ja sitten tulisitte jälleen yhteen ja keskustelisitte sekä sopisitte asiat ja jatkaisitte liittoanne. (Rustasin ulkomuistista nykykieleen sen opetuksen kohdan.)
Raamatusta löytää monia nykypäiväään sopivia opetuksia, vaikka joitakin saattaa häiritä uskonnollisuus.
Kannattaa silloin lukea vain se vanha viisaus, jonka sanamuotoja ja kulttuurieroja muokataankin nykypäivään sopivammaksi muutaman vuosikymmenen välein.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013 14:09:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 20.04.2013 23:29:56 »

Kaunis kiitos t.touhula. Voin sanoa, että on niin paikkansa pitävä sanoma  angel Näinhän se menee.. Jos sielunsopimus on olla yhdessä asiat ratkeaa niin kuin ne on tarkoitettu. Itselläni nyt paljon parempi olo ja hyväksynyt asian ja ymmärtänyt että tälläkin on tarkoitus. Yhteys mieheen ei ole katkennut sielun tasolla tunnen hänen tunteet voimakkaasti ja otan silti omat tunteeni omanani käyttöön ja elän päivä kerrallaan smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: