Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Treelta meediota?  (Luettu 11280 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« : 22.01.2013 16:21:18 »

Hei onkos kellään suositella oikeasti hyvää meediota/selvänäkijää Länsi-Suomesta, Tampereelta esimerkiksi? Sellaista joka todella saa yhteyden ja osaa kertoa mitä on meneillään. Harriet Piekkola on ilmeisesti järkyttävän hintava tavata kasvotusten..  Embarrassed Toki tuolla astron auttajalistalla on yhteystietoja mutta kun ei viitsisi tällä taloudellisella tilanteella lähteä hakuammuntaan..

Niin ja myös kunnon regressioterapeutti on myös hakusessa.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2013 16:23:05 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
sasape
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.2013 16:56:33 »

Mua kiinnostais kans tuo Meedio Tre-Pori alueelta. =)
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2013 18:22:04 »

http://www.nakija.fi/
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2013 18:58:58 »

oletko ironia kokenut hänet hyväksi aiemmin vai mistä osaat suositella..? Wink
tallennettu

..just go with the flow..
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 22.01.2013 23:05:51 »

joo, kävin ja sitten kävi varmaan 10 mun jälkeen kavereita, yks huono ja 10 hyvää kokemusta siis. eikä oo kallis ja tekee puhelintulkintakankin , muutoin ottaa näsilinnankadulla vastaan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #5 : 23.01.2013 00:04:15 »

Ei tienny mun kohdalla oikein mitään paitsi sen että olin uupunut työstä, ja sen nyt näki kuka tahansa.  Tulevaisuus kertoo, osuiko lasten kohdalla oikeaan.  Myöskään mun kavereiden kohdalla ei oo osunu oikeaan ainakaan niissä kysymyksissä, mitkä kokivat tärkeiksi sillä hetkellä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #6 : 24.01.2013 10:04:15 »

Niin nämä on taas näitä että ikinä ei voi kaikkia asiakkaita miellyttää vaikka miten seisoisi päällään.
Onko teillä tuosta Piekkolasta kokemusta? Jotenkin kiinnostaisi tämä tyyppi mutta se hinta..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2013 10:14:49 »

Tuo on totta.  Eikä kaikki näe kaikille, vaikka kuinka muuten näkis asioita.  Ironian linkin takana ollut näkijä ei esim. nähnyt mun miesystävää ollenkaan, ja ihmetteli itsekin sitä kovasti.  Mutta tuo mun mies onkin sellainen, että ei avaa sisintään helposti kenellekään.

En tiedä, olenko mä itsekin 'vaikeasti nähtävä', kun oikein kukaan näkijä ei oo nähnyt mulle mitään ratkaisevaa.  Tai sitten ei ookkaan tarkoitus, että mä tietäisin tulevasta tämän enempää.  En ookkaan ajatellu menväni minkään sortin näkijälle toistaiseksi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #8 : 24.01.2013 11:01:57 »

Niin tuo on kyllä jännä miten joidenkin ihmisten kohdalla ei tunnetusti pätevä näkijäkään saa mitään tuntumaa. Itse en ole koskaan ennen näkijän tai meedion vastaanotolla käynyt, enkä edes halua tietää parisuhteesta tai lapsista, tai mitään muitakaan tulevaisuuden kommervenkkejä. Että niitä ei tarvitse kohdallani nähdäkään. Lähinnä tässä nytmeneillään olevat muutokset ja tapahtumat liittyen henkiseen kehitykseen. Miksi tapahtuu, miten vaikuttaa, mitä seuraa, kukamitähäh  :Smiley. Ja tässä kohtaa meedion yhteydestä yläkerran kavereihin olisi hyötyä.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2013 12:35:13 »

nii, emmääkä oo tainnu kaikille "oikein" nähdä.
claudia eve on kans hyvä. sehän ottaa treella vastaan rautatieasemaa vastapäätä hotellissa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 24.01.2013 12:57:38 »

Ei minullekaan kukaan ole koskaan kyennyt tarkasti näkemään tulevaa. Tätä hetkeä ja olotilaa kylläkin mutta ei pitkän tähtäimen päätöksiä. Mutta en syytä siitä näkijää vaan olen luonteeltani aika impulisiivinen ja saatan tehdä päätöksiä todella nopeasti ja muutenkin saatan olla aika arvaamaton. Mutta minulla onkin sellainen prosessi päällä että minun tulisi alkaa luottamaan omiin näkyihini ja opastuksiin enemmän, eikä aina hakea sitä vastausta ulkopuolelta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #11 : 24.01.2013 13:04:13 »

ite toivoisin löytäväni hyvän regressioterapeutin.. joka mahdollisesti osais hypnoosia.. olisko sellasista tietoa..?
tallennettu

..just go with the flow..
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12 : 24.01.2013 16:47:29 »

Eikös se ookkin niin, että jokaisella on se valinnan vapaus, ja vaikka näkijä sillä hetkellä näkiskin, että tapahtuu tapaus x, niin meidän jokaisen ihmisen valinnat on kytköksissä toisiinsa, ja jos joku päättääkin viime hetkellä tehdä toisin, niin tapaus x ei enää toteudukaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #13 : 24.01.2013 17:45:52 »

Sillä hetkellä kaikista mahdollisin ratkaisu voi olla helposti nähtävissä, mutta sekin on vain mahdollisuus. Valinnoilla on se viimeinen sana.
Kyllä. Usein ihmiset menevät tapaamaan selvänäkijää siinä toivossa että tämä näyttää ja kertoo mitä tulisi tehdä ja miten tulee käymään. Mitä merkitystä elämällä siinä tapauksessa on jos koko homma tulee alusta loppuun valmiina, ehdottomana pakettina ja joku sitten vielä meille kertoo mitä paketti sisältää.  Wink Olemmehan täällä kuitenkin oppimassa ja kokemassa. Muokkaamassa elämäämme valintojemme kautta.
Uskon tosin että selvänäkijä (ja omassa tapauksessani erityisesti meedio) voisi valoittaa käynnissä olevien asioiden merkitystä ja ennen kaikkea vahvistaa sitä omaa uskoa ja mielenrauhaa.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #14 : 24.01.2013 17:58:46 »


Meediolle menon kanssa kannattaa myös osata kuunnella omaa sisintään. Kyllä se tietää milloin on oikea aika mennä (jos on) ja kyllä se ohjauskin yleensä hoituu kuin itsestään. Silloin paketti on yleensä kohdallaan.
Meediohan ei ole ennustaja!
Neuvot ja ohjaus mitä henkimaailma antaa ovat "herättelyä" asioissa johonkin suuntaan.
Myös lohtua tuovaa.
Katso tuolta auttajalistasta kolahtaako kukaan.....
Olen sitä mieltä, ettei meedioita voi verrata toisiinsa, jokainen tekee hengentyötä omalla energiallaan ja tavallaan hyvin  angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: