Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tzol'kin-in 13. baktun!?  (Luettu 53299 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #15 : 29.04.2013 21:55:25 »

En minä ole mies.

Siis kyllähän päihdepitoinen juhliminen ihmisiä kiinnostaa, haloo. Eikä juhlimista ole vaikea selittää.

Itse näkisin että jos lähdetään juhlistamaan Suurta Muutosta niin se tehdään selvin päin. Tämä on minun näkemykseni. Toiset ehkä haluavat olla päihteillä muunnetussa tietoisuudentilassa mutta itse en näe siinä mitään järkeä siinä tilanteessa.

Voisin ehkä joskus yrittää kertoa minkätyyppistä toimintaa ajattelen, mutta veikkaan ettei sitä kukaan ymmärrä, kun se varmaankin on liian utopistista ja arkipäiväistä, eikä siihen liity mitään rituaaleja eikä hierarkiaa. Smiley Sad  Tai eihän sitä koskaan tiedä vaikka muillakin olisi samankaltaisia ajatuksia... No nyt en jaksa kun alkaa olla myöhä, ehkä palaillaan tai ehkä ei. Smiley

Niin siis kuulostaa silleen mukavalta tuo mitä Athena kerroit noista jutuista Smiley muttei vaan ole mun juttu Sad
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #16 : 30.04.2013 16:22:26 »

Itse kaipaisin hiukan toisennäköistä juhlistamista, mutta sitä on vähän vaikea selittää

Voisin ehkä joskus yrittää kertoa minkätyyppistä toimintaa ajattelen

Tajusin tänään päivällä että tämä asia palautuu olennaisesti samoihin kysymyksiin kuin aiheessa Järjestöihmiset. Minulla ei ole mitään lisättävää niihin pohdintoihin joten turha tätäkään on tässä miettiä. Anteeksi off-topic.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: