Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kohtalonperheenne?  (Luettu 33012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« : 05.11.2005 10:59:58 »

Laskin äsken 18 maya-nimeä, kaikki joiden synttärit mulla oli ylhäällä. Ja Huomasin ettei mulla oo samoja merkkejä kenekään tuttavani kanssa  Sad Muilla oli keskenään yhteistä; paljon oli punaisia lohikäärmeitä, ja jopa kaksi PRIKULLEEN samanlaista kohtalonperhettä; avomieheni ja hänen tyttärensä (KIN 141, punainen spektraali lohikäärme), miten se pitäisi tulkita  Shocked ? Kolmaskin samanlainen perhe on läheisellä ihmisellä, hänellä ainoa ero noihin kahteen on sointu (KIN 1, punainen magneettinen lohikäärme)

Ite oon "keltainen lunaarinen ihminen", joka kuulostaa tylsältä ja merkityksettömältä.. Millanen on lunaarinen, mitä se tarkoittaa suomeksi?  uglystupid2 Tulkinnan mukaan:
IHMINEN TULEE PARHAITEN TOIMEEN SEN KASVUA TUKEVAN, SAMANKALTAISEN PLANETAARISEN PARTNERIN, KäDEN KANSSA. KäSI ON KOSKETUKSISSA MUODON JA PARANTAVAN KOSKETUKSEN KANSSA. TUULI HAASTAA IHMISEN ILMAISEMAAN INSPIRAATIOTA JA TAITEELLISUUTTA. TUULI OSAA AJATUSTEN KAUTTA TUODA ESILLE LUOMISEEN LIITTYVäT HENKISET VAIKUTTEET. IHMISTä TASAPAINOTTAA YHTEENKUULUVUUDEN JA TUNTEIDEN KUU, JOKA VAPAUTTAA SOLUMUISTIN JA MUISTOT VAPAAN TAHDON TOTEUTTAMISEKSI. Tuo solumuisti herätti mielenkiintoni, voiko se olla sellainen tieto/taito/vaistot, joka on kaikille ihmisille yhteinen? En tiiä miksi kuvittelen ett meijän pitäis löytää jotain päämme sisältä mikä takais lajimme säilymisen..Ohhoh, omituisia ajatuksia  Shocked
Noita punaisia merkkejä ei löytynyt keneltäkään läheisistäni, opas olis SIEMEN, ei täältä löytys ko. merkkejä omaavia  Wink ?
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 07.11.2005 22:00:07 »

Heipsistä! Katselin mielenkiinnosta Maya merkkisi selityksiä ja löysin sieltä tällaista  coolsmiley Keltainen lunaarinen ihminen = Luoda henkisyyttä minuuden osaksi, tarkoittanee  idiot2 ehkä, että otat henkisyyden osaksi elämääsi ja kasvat näin ihmisenä. Niinkuin varmaan teetkin. LUNAARINEN tarkoittaa haastetta, jokaisellahan meistä on haasteita tässä elämässä, mutta mayan mukaan ne merkit tarkoittanee näitä henkisiä haasteita joita ihmiset kokevat ja joita vastaan tulee. Ei voi kaikkea tietää sanoo tämä TUULI,  joka on solarinen ja tarkoittaa aikomusta/tarkoitusta.  Cheesy Aikomuksia ja tarkoituksenkin tiedän omalla kohdallani, kunhan vain saisin aikaiseksi  Wink
Tervehtien libbe
tallennettu

Elon valoa
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2005 19:46:37 »

Hei Libbe!
Kiva kun vastasit sekavaan viestiini  Cheesy TUULI ja IHMINEN ovat ilmeisesti toistensa vastamerkkejä, ja minut TUULI kuulemma haastaa ilmaisemaan luovuutta tms.. Pitää joskus perehtyä taas tarkemmin maya-juttuihin, nyt "Sielun sopimus" ja omien 12 arkkityypin tunnistaminen ja tulkitseminen vievät mielenkiintoni  Smiley (10. huoneessa asuu "etsijä/vaeltaja" ja se kai vähän haittaa työn ym. tekemisen saralla saavuttamasta täyttä potentiaalia eli haahuilen päämäärättömästi etsiessäni jotakin..)
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2006 15:30:45 »

Hei MiuMau  Smiley

Muitakin keltaisia ihmisiä siis on olemassa  Shocked
Sen verran meissä on eroa että itse olen Keltainen resonoiva ihminen, mitä ikinä se resenoiva tarkoittaakaan?
tallennettu
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2006 19:22:47 »

Hei Artemis!
Kiva huomata, etten olekaan ainoa ihminen täällä  Tongue En tiedä minäkään mitä resonoiva meinaa, mutta ehkä se selviää vielä  Smiley Täällä foorumilla on niin paljon keskusteluja, etten mitenkään ehdi kaikkea lukea  Cry Toivottavasti se chat-tsydeemi tulee pian, niin voin alkaa kirjotella enemmän  :Smiley *haaveilee* Tiiä nyt sit käykö tuo silmien pyöräytys tuohon ollenkaan  Undecided

-MiuMau-
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2006 05:51:54 »

Täällä kans keltainen ihminen!  smitten Tosin keltainen yliääni ihminen.  Wink
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2006 07:54:33 »

Moi,
minun avomieheni on keltainen galaktinen ihminen, enkä häntä ainakaan luonnehtisi tylsäksi  Wink

Minä olen puolestani Punainen Kristalli Kuu. Ihminen ja Kuu ovat tasapainottavat merkit, joten jotain yhteistä löysin siitä. Itse koen niin, että tämä meidän suhteemme ydin on keskustelu ja ajatusten vaihto, myös kipeissä asioissa. Minulla on tunnepohjaisempi tapa käsitellä asioita, hänellä käytännöllisempi ja rakentavampikin.
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2006 08:01:00 »

No löytyyhän niitä keltaisia ihmisiä  Smiley
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


"Keltainen Kosminen Siemen"


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 14.01.2006 23:17:19 »

Ja minä olen Keltainen kosminen siemen!  :Smiley
tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
puny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #9 : 23.02.2006 13:23:47 »

lisäää!! täältä löytyis keltainen kyllä,
mutta galaktinen soturi, ei mitään ihmisestä   Huh
tallennettu

-kuolema on lupaus joka meille on syntymässä annettu-
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #10 : 21.10.2012 14:46:42 »

Mä olen Sininen yliääni apina ja mun kohtalonperheeni on seuraava:

opastava merkki:Myrsky
kasvua tukeva merkki:Tähti
tasapainottavamerkki:koira
haastavamerkki:Lohikäärme

Katsoin tässä perheeni merkkejä ja sieltä löytyi jos kaikenlaista jännää.

Äitini

Mayanimi:Keltainen itsevallitseva tähti
opas:siemen
kasvuatukeva merkki:Apina
tasapainottava merkki:Taivaanvaeltaja
Haastava merkki:Peili

Isäni
Mayanimi:Keltainen yliääni aurinko
opas:tähti
kasvuatukeva merkki:Myrsky
tasapainottava merkki:Lohikäärme
Haastava merkki:Koira

Veljeni
Mayanimi:Sininen itsevallitseva kotka
Opas:apina
Kasvuatukevamerkki:siemen
tasapainottavamerkki:maailmojen sillanrakentaja
Haastavamerkki:käärme

Siskoni
mayanimi:sininen yliääni käsi
opas:kotka
kasvuatukevamerkki:ihminen
tasapainottavamerkki:taikuri
haastavamerkki:maa

On jännää,että äitini on isäni opas,minä olen äitini kasvua tukevamerkki ja toisinpäin hän on sitä  minulle.Minä olen veljeni opas ja veljeni on siskoni opas.Isäni ja Siskoni kanssa minulla ei ole yhtään samaa merkkiä.Miten tätä niin kun tulkitaan?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: