Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppanuus  (Luettu 18824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amaranth
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 27.11.2012 01:22:10 »

Olen syvällinen luonne,Kristitty,uskon raamattuun Jumalan sanana mutta etsin välineitä myös persoonani kasvuun.
Astrologian kautta lähinnä mietin ja monesta muustakin asiasta peilaan sielunkumppanuutta ja mietin millainen on todellinen sydänystäväni,en tiedä antaako astrologia minkälaisen vastauksen.

Olen nousevalta merkiltäni Rapu eli siis herkkä ja tunteellinen ja astrologian mukaan minulle sopisi vastakohta eli deskedentti kauris.Kuu minulla on kauriissa ja aurinko neitsyessä.

Minä olen vain ajatellut,että sielunkumppanuus perustuu samankaltaisuuteen ja,että minulle sopisi toinen herkkä tunneihminen.Joten en tiedä tästä liitosta asc rapu-desc kauris.


tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2012 16:38:53 »


Tuossa vähän keskustelua aiheesta:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26722.0

Oman kokemuksen perusteella voisin sanoa että tärkeimmät tekijät ovat Aurinko, Mars ja Venus ja niiden kulmat. Aurinkojen tarkka oppositio tuo paljon jännitettä mutta samalla syvää kiinnostusta. Aurinkojen yhtymä tuo toisaalta vain samankaltaisuutta. Miehen Venus naisen Auringossa on loistava juttu. Naisen Mars miehen Auringossa ajaa saman asian. Kuun merkki henkilön kartalla kertoo lähinnä siitä että millaista tavallinen tunne-elämä tulee hänen kanssaan olemaan. Jos tärkeät planeetat ovat keskenään saman elementin merkeissä (tuli/vesi/maa/ilma) tai edes samantyyppisissä elementeissä (tuli+ilma tai maa+vesi), on samanhenkisyys vahvaa. Synastriakarttaa ja siinä tulevia erilaisia planeettojen keskinäisiä kulmia voi sitten paremmalla ajalla analysoida kun löytää sellaisen kenen kanssa niitä tutkia.
Oppositiot ja yhtymät pitää käsittää energisinä konsepteina. Oppositio luo jännitettä joka aiheuttaa samalla haasteita mutta samalla vetovoimaa. Selätettynä nuo haasteet luovat voimakasta magnetismia. Yhtymä on "helpompi" mutta samalla siinäkin samankaltaisuudessa ja peilautuvuudessa voi tulla ongelmia kun kaksi samanlaista ihmistä löytävät omat ongelmansa toisesta ihmisestä ja toisen ihmisen ongelmat itsestään.


Mä en itse tiedä paljoa Asc:n ja Desc:n vaikutuksista mutta ainakin sun kannattaisi etsiä sielunkumppanuutta maamerkkien kautta. Kauris-, neitsyt- tai härkäpainotteinen ihminen sopisi tuohon sun palettiin aika hyvin sillä siitä saa vaikka minkälaisia kolmioita ja sekstiilejä ja tarvittaessa vähän jännitystäkin jonkin sopivan opposition kautta.

Heitä mulle yksityisviestinä e-mailisi, mulla on eräs aiheeseen liittyvä suomenkielinen e-kirja.
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2013 21:33:27 »

Moikka!

Täällä yks taskuRapu joka pohtii samanlaisia juttuja(25v.opiskelija nainen siis..)

Itse en ole koskaan tullut toimeen Kauriiden kanssa,(ainakaan niiden joita itse olen kohdannut)
tuppaavat olemaan jotenkin liian "kylmäkiskoisia","kuivia"ja äärimmäisen konservatiivisia mun makuun,
ajatusmaailmat ei kohtaa,ei sitte yhtään! Huh

Itsekkin koen että Sielunkumppanini tulisi olla samalla aallonpituudella,ja olisi aikalailla samantyyppinen ihminen
kun minä,Herkkä,intuitiivinen,jollain tasolla taiteellinen tai ainakin mielikuvitusrikas-tyyppi,semmonen symppis,
unelmoija,erilainen,musta-lammas,ystäviä ja perhettä arvostava,luonnonläheinen,eläinrakas,hippi tms,sukupuolella ei  väliä..

En ole vielä häntä löytänyt mut sen TIEDÄN ettei hän ainakaan KAURIS ole!!!!
Villi veikkaus:Joku vesimerkki..tai ehkä tuli...
Tuntuu että kaikki ystävyys-tai-parisuhteeni ovat olleet ihan vääränlaisten ihmisten kanssa.. Embarrassed
Mutta anyway,olis mahtavaa
tutustua toisiin herkkiin ihmisiin! laugh

(Jos jollain jostainkummansyystä kolahti,niin heitä viestillä)

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.2013 23:19:03 »

Minä nyt ehkä hitusen poikkean aiheesta...tai no en ehkä kuitenkaan.
Mutta mitä se herkkyys on? Miten käsitetään herkkä ihminen? Ja eikö herkkyys lopulta, kun ajatellaan, olekin vahvuus?
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2013 03:24:35 »

Herkkyys on Vahvuutta,ainakin omalla kohdallani! Oon siitä joskus haittaakin kun imee kaiken ympäriltä itseensä,tunteet ym..Kolikolla aina kaksi puolta mutta tiedän kuka olen, KOEN elämän kokemukset ja kohtaamiset aina 100%intuitioni ansiosta,ja ilman tätä piirrettä en tuntisi maailmaa niinkuin tunnen,herkästi "tuntosarvet"heiluen,uteliaana oppimaan uutta.Herkkyyden alla piilee vahvuus,herkkyys on inhimillisyyttä ja vastaanottavaisuutta,eikös? :-)
tallennettu
Pisces33
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 21.01.2013 18:14:20 »

Moikka,
Ohh tiedän mitä meinaat..itsekin olen samanlainen. Vaikka kuitenkin olin parisuhteessa Kauriksen kanssa ja kyllä jossaim vaiheessa se toimisi, mutta nyt kun "heräsin" ja olen enemmän seikkailu himoinen niin se vain kaikki muuttui tylsäksi. Aina mietin että mitä tässä maailmassa vielä löytyy.. Oli myös suhte naise kanssa joka on kaksoset merkissä ja tuntui että kaikki suju hyvin,mutta jotain on ihan väärin. Eli noh...ymmärrän sua.. Olen itse kalat eli jos horoskooppi luet joskus niin tiedät minkälaisia luonnesta olemme Wink
Mutta hei...kuka sanoi että unelmointi on väärin?! Se on meidän maailma joka me tunnemme..tä on meidän luonnellinen elämää.
 kalat :Smiley
 angel

Olen Smoochsmoochin kanssa saman mieltä..mutta joskus oikeasti ei voi näyttä herkkyyttä...se vain näyttäis heikkuutta..

Moikka!

Täällä yks taskuRapu joka pohtii samanlaisia juttuja(25v.opiskelija nainen siis..)

Itse en ole koskaan tullut toimeen Kauriiden kanssa,(ainakaan niiden joita itse olen kohdannut)
tuppaavat olemaan jotenkin liian "kylmäkiskoisia","kuivia"ja äärimmäisen konservatiivisia mun makuun,
ajatusmaailmat ei kohtaa,ei sitte yhtään! Huh

Itsekkin koen että Sielunkumppanini tulisi olla samalla aallonpituudella,ja olisi aikalailla samantyyppinen ihminen
kun minä,Herkkä,intuitiivinen,jollain tasolla taiteellinen tai ainakin mielikuvitusrikas-tyyppi,semmonen symppis,
unelmoija,erilainen,musta-lammas,ystäviä ja perhettä arvostava,luonnonläheinen,eläinrakas,hippi tms,sukupuolella ei  väliä..

En ole vielä häntä löytänyt mut sen TIEDÄN ettei hän ainakaan KAURIS ole!!!!
Villi veikkaus:Joku vesimerkki..tai ehkä tuli...
Tuntuu että kaikki ystävyys-tai-parisuhteeni ovat olleet ihan vääränlaisten ihmisten kanssa.. Embarrassed
Mutta anyway,olis mahtavaa
tutustua toisiin herkkiin ihmisiin! laugh

(Jos jollain jostainkummansyystä kolahti,niin heitä viestillä)


tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.2014 23:12:32 »

Sielunkumppanuus on asia jossa useita ulottuvuuksia. Cool Yhtenä ensiaskeleena on ulkoiset ominaisuudet joihin kinnittää ensimmäiseksi huomiota esim; viehkeä käytös, tapa kommunikoida muiden kanssa ja eleet sekä sopiva ruumiinrakenne, joka miellyttää silmää. Smiley Toinen on tunne yhteenkuuluvaisuudesta ja sisäinen vetovoima joka on kuin mangneetti, jolloin vetovoima on ilmeinen. Wink angel Cheesy Tunne on molemminpuolinen ja siitä voi olla seurauksena RAKASTUMINEN tulisesti. Shocked tai tunne-elämän sekoilu, jolloin ulkoinen käytös muuttuu ja  pyrkii torjumaan fiiliksen syntymisen  Angry tai ujous estää toimimasta  Sad rakkauden kohteen toimiessa samoin.  crazy2 Undecided Sielukumppanilla on kuitenkin sanaton viestintä, jolloin katseiden kohdatessa sydän hyppää kurkkuun pelkästä ilosta ja mieli puhaltaa höyryt taivaalle hormonipiikin vaikuttaessa munaskuissa asti. AMOR on iskenyt jalat alta Cheesy. Tunne-elämältään vahva kokemus jää mieleen kuin terva ja höyhenet eikä vastaavanlaista kokemusta synny kovinkaan usein ei edes joka vuosi. Vanha viidakon sanonta on Rakkaus säilyy mutta kohteet vaihtelevat. Itse uskon sielunkumppanuteen ja olen ehkä kokenutkin sellaista elämässäni. Se on kuitenkin niin harvinaista että ihmisen kohdatessaan jolla on edellämainittu vaikutus niin sellaista ei saisi hukata milloinkaan.  Cheesy  angel  Wink  smitten smitten smitten
Tähtimerkillä on edelleen väljä sillä luonteiden yhteensopivuus on ilmeistä sielunkumppaneilla. 2funny 2funny 2funny Myös ystävyyssuhteiden syntyminen edellyttää sielunveljeyttä ja sopusointua.
tallennettu
unelmassa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #7 : 26.09.2015 19:38:33 »

Sielunkumppanuus on asia jossa useita ulottuvuuksia. Cool Yhtenä ensiaskeleena on ulkoiset ominaisuudet joihin kinnittää ensimmäiseksi huomiota esim; viehkeä käytös, tapa kommunikoida muiden kanssa ja eleet sekä sopiva ruumiinrakenne, joka miellyttää silmää. Smiley Toinen on tunne yhteenkuuluvaisuudesta ja sisäinen vetovoima joka on kuin mangneetti, jolloin vetovoima on ilmeinen. Wink angel Cheesy Tunne on molemminpuolinen ja siitä voi olla seurauksena RAKASTUMINEN tulisesti. Shocked tai tunne-elämän sekoilu, jolloin ulkoinen käytös muuttuu ja  pyrkii torjumaan fiiliksen syntymisen  Angry tai ujous estää toimimasta  Sad rakkauden kohteen toimiessa samoin.  crazy2 Undecided Sielukumppanilla on kuitenkin sanaton viestintä, jolloin katseiden kohdatessa sydän hyppää kurkkuun pelkästä ilosta ja mieli puhaltaa höyryt taivaalle hormonipiikin vaikuttaessa munaskuissa asti. AMOR on iskenyt jalat alta Cheesy. Tunne-elämältään vahva kokemus jää mieleen kuin terva ja höyhenet eikä vastaavanlaista kokemusta synny kovinkaan usein ei edes joka vuosi. Vanha viidakon sanonta on Rakkaus säilyy mutta kohteet vaihtelevat. Itse uskon sielunkumppanuteen ja olen ehkä kokenutkin sellaista elämässäni. Se on kuitenkin niin harvinaista että ihmisen kohdatessaan jolla on edellämainittu vaikutus niin sellaista ei saisi hukata milloinkaan.  Cheesy  angel  Wink  smitten smitten smitten
Tähtimerkillä on edelleen väljä sillä luonteiden yhteensopivuus on ilmeistä sielunkumppaneilla. 2funny 2funny 2funny Myös ystävyyssuhteiden syntyminen edellyttää sielunveljeyttä ja sopusointua.
Olipas sulta..kirjotus.. Wink :Smiley Tongue   uglystupid2 2funny 2funny
 smitten smitten smitten smitten
ps. mutta nuo voi olla..totta.. Wink Cheesy smitten smitten
ps.Rakkaus on ikuista.. smitten Wink
« Viimeksi muokattu: 27.09.2015 11:17:28 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #8 : 12.10.2015 10:08:24 »

Heippati Vaan! Smiley

On se totta Unelmassa
 ja sitten siihen ei voi mitään lisätä, mutta on se myös harvinaista kuten Lottovoitto.
Rakkaus ja sielunkumppanuus ovat lähellä toisiaan.

Syysterveisin ja menestystä kaikille toivoen  KOPPI! Cheesy angel Wink
tallennettu
unelmassa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #9 : 12.10.2015 17:51:12 »

Heippa.. coolsmiley Koppi
jaa..niinkuin lottovoitto.. :Smiley Tongue juu se voi olla..hiukka..enempikii.. coolsmiley Cheesy smitten
mut voise olla..niinkuin..ettisi..neulaa..heinäkasasta..eikä millään..taho löytyä sitä..Armasta Huh :Smiley Huh Wink smitten

ja niinkun täski laulussa..sanotaan ..olet ystäväin..eise pääty..milloinkaan.. Wink smitten Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=ghoP50fcTV8
Kaunista syssyä vaan..kaikille coolsmiley Cheesy smitten
JA
Taivaallista valoa...tottakait.
angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 13.10.2015 12:34:15 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 21.12.2015 23:06:12 »

Hankalaa varmasti muumaa.

Koska et kuitenkaan voi olla ajattelematta häntä tai haluamatta tavata häntä, niin kannattaisiko keskittyä työstämään sitä, mikä sinua tilanteessa pelottaa, ratkaista se, ja palata sitten asiaan uudelleen?

tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #11 : 28.12.2015 00:03:57 »

'tilanne on vaikea myös sen vuoksi, koska hän on varattu.'

Yksi ihmettely: Jostakin syystä ihmiset ajattelevat että merkityksellinen ihmissuhde = seksuaalinen parisuhde.

Voihan sielunkumppanuus olla mikä tahansa ihmissuhde, mielestäni. Ehkä tämmöinen länsimainen ajattelu ja jopa kielellinen ilmaisu englannista "soul mate" on yhdistetty suoraan siihen prinssi oikeaan tai "se oikea", eli automaattisesti ajatellen että sen on oltava parisuhteen muodossa. Ja varsinkin jos siihen tuodaan tuo seksuaalisuus mukaan.

Semmoinen "Magneettinen ja syvällinen" usein johdetaan seksuaaliseksi, tai ei kai siinäkään väärää ole, mikäli molemmat osapuolet ovat samoilla linjoilla. Mikäli synastriassa muutkin täsmää, tai ilman astrologiaakin sanottuna, ne muutkin asiat on kohdillaan, niin miksipä ei. Mutta jos toinen on varattu, niin siinä on kolmantena osapuolena, niin ei kauhean hyvälle yhtälölle vaikuta.  Haiskahtaa snadisti jollekkin Pluton tepposille...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: