Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyödyllisiä ja helppoja kauneudenhoito vinkkejä  (Luettu 172010 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #90 : 09.04.2010 21:39:35 »

Ihan miehisenä mielipiteenä kaikille naaraille, niin älkää tosiaan olko niin turhamaisia että lotraisitte kasvoillenne/ kehoillenne noita elvitaleja jo lorealeja, vaan tosiaan näitä luonnontuotteita, jos on pakko. Semmottis!

t: paraskin puhumaan  Smiley



Kuules miehinen mies, Elvitalit (hiustenhoito) ja Lorealit on markettikamaa, halpoja ja huonoja,  luontaistuotekaupoista tai tavaratalojen ko. osastoilta ostetut tuotteet on paaaljon kalliimpia- samaten jos tekee jatkuvasti ittelleen naamioita tai kasvovettä elintarvikekaupan antimista, kalliimmaks tuleepi, sori vaan.
Valmiit tuotteet myös säilyy paremmin, itse tehty jääkaapissa ehkä muutaman päivän, jotku pari viikkoa.

-----

Mut tällasen vinkin yks kosmetologi anto mulle kerran: Kasvovetenä voi ja kannattaakin käyttää vichy-vettä, tai vastaavaa, siinähän on paljon kaikenlaisia mineraaleja jotka tekee hyvää kasvoille eikä takuulla niin paljon säilöntä sun muita aineita ku kosmeettisissä tuotteissa.
Tosin itse olen jo pitkään suosinu Arad-sarjan merilevää sisältävää kuivan ihon kasvovettä.
tallennettu

.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 09.04.2010 21:45:16 »

Huomasin itse, että luonnonmukaiset ruusua sisältävät ihovoiteet tekevät todella hyvää minun korpunkuivalle iholle! Suosittelen siis lämmöllä, kunhan voide on tosiaan mahdollisimman puhdas luonnontuote. Liiat synteettiset aineet joihin on lisätty ruusua tyyliin pari tippaa sataan litraan eivät ainakaan minua auta Grin
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #92 : 07.07.2010 03:41:36 »

Jihuu! Nyt löysin lopultakin sen minulle sopivan ja hyvän kosteusvoiteen. Ja sehän on kerma. Aivan ihana, ei tarvitse paljoa ja ihoon tulee jännä himmeä hehku. Myös käsiin levittyy hyvin. Sitä en tiedä vielä, onko talvella tarpeeksi rasvainen, mutta näkeepi sitten. Tuonkin kerman löytyminen johtui siitä, että käyttämäni kosteusvoide unohtui kyläpaikkaan ja kotona oli pakko keksiä jotain. Ja kun nyt noudatan Antti Heikkilän ruokavaliota, niin kunnon kermaa on aina jääkaapissa. Ja jostain tuli mieleen Kleopatran kylpy ja silloin PLIM, lamppu syttyi - kokeilin kermaa. Paluuta ei ole  Cheesy Siis ihan paljaaltaan puhtaalle iholle. Saatan kokeilla lisätä jotain ruusuöljyä tuoksuksi, vielä en ole kokeillut sitä. Mutta suosittelen testaamaan!!! Ja vielä tuosta Heikkilän ruokavaliosta, nyt kun syön paljon rasvaa, siis voita ja kermaa yms, niin akneni on alkanut parantua!!! JES!
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #93 : 07.07.2010 11:07:57 »

Selkälokki, en voinut olla nauramatta!! Grin

Kun kermaisena menet hiekkarannalle, niin voi sitä joka sulle suukon antaa sun happamalle poskelle. Kyllä se kerma voi hapatakin!

Muistan kun neuvoit varpaalleni raakaa perunamuhennosta ja kuljin pitkän ajan mustine varpaineni.  2funny 2funny
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #94 : 08.07.2010 02:04:59 »

 Grin

Suattaa hapata..Kokeilisikohan jo valmiiksi vaikka smetanaa tai ranskankermaa Cheesy

tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 08.07.2010 10:30:21 »

Ahaa, huomasinpas, että muillakin on sama tapa! Juosta koneelle ruoan kypsymisen välillä... Grin

Kun laitan pannukahvin kiehumaan, niin ehdinhän istua koneella ihan mukavan hetken, kun kuulen pannun porinan. Sama kun laitan pannun kuumenemaan....

mutta auta armias, kun on jotain kiehtovaa ja mieli karkaa!  Shocked  Haju se on johon viimeistään herää...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #96 : 09.07.2010 00:41:55 »

Selkälokki, miekin olen kermalla lotrannut ja loistavaa iholle päästä varpaisiin! Kiss

Tosin olen tyytynyt marinoimaan sillä itseni iltaisin, ennen nukkumaan menoa,
koska ajan mittaan se ei todellakaan tuoksahda hyvälle, vaikka siihen lotraisi
aromaterapeuttisia öljyjä mukaan.

Jotkin öljyt saattavat jopa heroittaa sen kerman ja mieti vaatteitasi. police
Ne alkaa lemuta pilaantuneelle maidolle hyvin herkästi.

Siis, olen laittanut sen yöksi vaikuttamaan ja sänkyyn vanhat lakanat, jotka voi mennäkin pilalle,
eikä harmita. Aamulla suihkuun ja lakanat pesuun.

Vinkkivitosena, saattaapi olla jo mainittuna tässä ketjussa, mutta menköön;
Krapulaisen, punoittavan tai muutoin ärtyneen ihon pelastaa jääkylmä kerma/maitohaude.
Myöskin väsyneet silmänaluset saavat uutta puhtia, kun kastelet vanulaput
kermassa/rasvaisessa maidossa ja astettelet ne silmien alle ja asetat jääpalat vanun päälle.

Olen kokeillut myös jäätynyttä maitoa ja kermaa menestyksellä. Afro Jäätelöä en vielä.  Tongue
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #97 : 09.07.2010 00:55:41 »

Kerma on ihku aine.. Tuo kleopatrankylpyvinkki varmaan onkin sinulta peräisin, jos oikein muistan. Oispa ihanaa jos ois amme ja vois pulahtaa sellaiseen. Anoppilassa on kyllä ulkosauna, pitäisiköhän sinne värkkäillä joku ulkoamme?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #98 : 18.07.2010 23:00:18 »

Muistaakseni Kleopatra kylpi aasinmaidossa ?

Onks kukaan bongannu mistään hiusvärejä joissa ei ois lainkaan mitään myrkkyjä, siis ainakaan sitä PPS:ää vai mitä se oli ?

tallennettu

.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #99 : 06.08.2010 12:07:37 »

Mulla on kauheen herkkä iho ja varsinkin näin kesällä kun tulee sheivattua aika usein, niin iho ei kyllä tykkää. Mulla nousee sheivaamisen (ja vahaamisenkin) jälkeen kauheen helposti punaset näpyt (karvatupet ärsyyntyy/tulehtuu). Ihon kuorinnasta ja rasvaamisesta ei oo tarpeeksi hyötyä. Oisko kenelläkään jotain hyvää vinkkiä tämän estämiseen tai hoitoon? Ku ei se kovin kaunista sitten ole olla näpyillä mut ku ei karvasenakaan haluisi olla buck2
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 13:37:40 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Maija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #100 : 06.08.2010 13:02:48 »

Itse olen lopettanut "markettikamojen" kanssa läträämisen. (Okei, meikit ovat toisinaan poikkeuksena, kuten ripsivärit yms.)  Tämä on tullu loppupeleistä aika helpoksi ja HALVAKSI, sillä luonnontuotteiden kanssa pärjää hyvin vähällä. Ja monet aineet löytyy jo valmiiksi keittiöstä niin ei tarvitse erikseen käydä hankkimassa.

Kylppärissä on pullo oliiviöljyä (luomua, maksaa ehkä 5 egee litra), manteliöljyä ja kookosöljyä. Kaikki toimivat ihon kosteuttajana, päivävoiteena, silmämeikinpoistoaineena, meikinpoistoaineena, tuovat helpotusta kuiville käsille ja kynsinauhoille jne. jne. Muuta ei oikeastaan tarvita, öljyjä vaihtelen fiiliksen mukaan. Jos haluan kuoria ihon, sekoitan öljyn joukkoon merisuolaa ja muutaman tipan eteeristä öljyä.

Luonatistuotekaupasta saatava vihreästä savesta voi tehdä tehokkaasti puhdistavan kasvonaamion. Itse tykkään sekoitaa savea ja luonnonjugurttia keskenään. Toimii ainakin meikäläisen iholla  Wink

Kannattaa muistaa myös, että vaikka kuinka panostaisit ihon ja hiuksien hyvinvointiin ulkoisesti, se mitä syöt on vähintäänkin yhtä tärkeää. Itse aloin ottamaan esim. MSM:ää 1,5 vuotta sitten ja sen ansiosta hiukseni ja kynteni ovat loistavassa kunnossa. Ja kasvavat aivan älytöntä tahtia. Varsinkin kynsien kohdalla ero on ollut ihan tajuton!  Cheesy
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #101 : 06.12.2010 16:51:40 »

Ota pesuhanska (tähän voi käyttää pientä käsipyyhettä, pyyhekangas toimii hyvin. Itse leikkasin vanhasta käsipyyhkeestä neljä kasvojenpesuun tarkoitettua rättiä, mitkä sitten pesen aina pyykissä ja käytän vuorotellen)

Kastele se pyyhe ja kaada siihen sopiva määrä kosteuttavaa pesuvoidetta. Sillä sitten pyörittelet kasvot läpi, vähän enemmän voi hinkata nenänpielistä, hiusrajasta, silmien välistä ja kulmakarvoista, alahuulen alta, eli siis niistä alueista minne eniten tulee mustapäitä ja muita semmoisia...

Se on samalla energisoiva hieronta ja kevyt kuorinta, mutta koska pesuaine on hoitava ja jättää iholle suojaavan kerroksen, se ei tunnu kuluttavan kasvoja liikaa!

Kuulostaa hyvältä. Smiley  Mitä pesuvoidetta suosittelisitte? En ole ennen kuullutkaan että sellaistakin on... :Smiley

Muutenkin aivan loistava ketju, kokeilin jo merisuola (+muut aineet) -kuorintaa sekä kerma+hunaja-juttua hiuksiin ja iholle. Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #102 : 06.12.2010 17:48:41 »



Onks kukaan bongannu mistään hiusvärejä joissa ei ois lainkaan mitään myrkkyjä, siis ainakaan sitä PPS:ää vai mitä se oli ?



http://kysymammalta.blogspot.com/2009/10/tee-se-itse-hiusvari.html
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #103 : 06.12.2010 22:31:59 »

Kiitos vinkeistä, mä en kuitenkaan usko että noi luonnolliset sekotukset pystyy värjäämään mun osittain harmaantunutta tyveä, taidan ottaa jossain vaiheessa keväällä kampaamossa voimakkaita vaalennusraitoja foliolla, aine ei ainakaan kosketa sillon päänahkaa.

Mutta ihan mielenkiintonen sivu toi Mamma tietää, laitoin sen kirjanmerkkeihin.
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #104 : 06.12.2010 22:55:32 »

Minä olen miettinyt justiinsa tuota kamomillan ja sitruunan yhdistettä, mutta eipä se taida vaalentaa tarpeeksi tätä normaalisti punertavan-maantien-väristä tukkaa. Hennaa olen kokeillut ja sillä minusta tulee ihan porkkana.  Cheesy

Onneksi on rauhoittunut tuo hiustenvärjäysrumba. Sen suhteen ei enää ole identiteettikriisiä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: