Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kheiron 7. huoneessa  (Luettu 14430 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 26.11.2012 01:08:06 »

Mulla chiron harka 7. huoneessa ja vaikeita on parisuhdejutut. Pettymysten ketjua... Aina jotain puuttuu. Itse asiassa ideankin tasolla jo ongelmallinen asia, mutta yritän joskus silti... Että jospa musta kuitenkin suhteeseen olis ja se toinen mua jaksais :Smiley Eihän toi chiron ainoa mahdollisesti vaikeuksia tälle alueelle tuova juttu mun kartalla ole, mutta merkittävä taitaa olla ja jokseenkin vähälle huomiolle oon sen jättäny. Ehkä tarkotuksella vähän vältelly ja halunnu kääntää sitä positiiviseks jutuks. Voisko se sitäkin olla? Miten? Kertoilkaa omia ajatuksianne aiheesta ja kiitollisena ottaisin vastaan kommentteja noista mun aspekteista! Smiley
 
Aspektit:
 aspect_opp venus skorpioni
 aspect_opp uranus skorpioni
 aspect_squ mars leijona
 aspect_tri jupiter neitsyt
 vertex aspect_con vesta aspect_con chiron harka
« Viimeksi muokattu: 26.11.2012 01:10:48 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2012 10:53:07 »

Katsopa Erkki Lehtirannan tulkinta kheironista 7.huoneessa, joka löytyy hänen kirjastaan astrologia ja henkinen tie, pyhiinvaellus tähtien valossa. Kheiron 7.huoneessa liittyi muistaakseni jotenkin heijastuksen lakiin...

Hyvä astrologi ymmärtää aina kaiken tarkoituksenmukaisuuden ja ottaa sen huomioon tulkinnoissaan. En usko että meillä kenelläkään on mitään sellaista kartoillamme joka ei palvelisi tarkoitustaan. Haasteellisiakaan kuvioita ei tarvitse ajatella negatiivisiksi, sillä niilläkin on tarkoituksensa eikä mikään ole sattumaa.
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2012 13:23:16 »

Niinhän se varmasti on Smiley Kiitos kirjasuosituksesta! Pitääpä katsoa löytyykö lähikirjastoista Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.11.2012 13:40:39 »

Pettymysten ketjua... Aina jotain puuttuu. Itse asiassa ideankin tasolla jo ongelmallinen asia, mutta yritän joskus silti...


Osaatko määritellä, mikä se puuttuva palikka on?

Ja puuteajattelu viittaisi Saturnukseen. Onko se sinulla jossain merkitsevällä paikalla, esim. yhtymässä, neliössä tai oppositiossa Kuuhun, Aurinkoon tai Venukseen?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #4 : 26.11.2012 14:55:04 »

Tässä viimesimmän tapailun loputtua mietin sitä puuttuvaa osaa ja sitä hetkeä, kun tajusin taas olevani samassa pisteessä. Tai eihän se yhtenä hetkenä mieleen pamahtanu, mutta sellanen havahtumisen hetki kuitenkin. Siinä se oli mun vieressä sohvalla löhöömässä, katsottiin leffaa. Päällisin puolin ihanan leppoisa tunnelma. Sitä mitä olin kaivannutkin, rauhallista yhdessäoloa toisen kanssa. Mä siirsin katseeni telkkarista kattopaneeleihin ja yhtäkkiä tunsinkin olevani yksin. Ihan kuin universumi olis siinä nähny mut sen toisen viereen rennosti käpertyneenä ja huutanut, että katso nyt...eihän sun siinä kuulu olla. No oikeestihan se olin minä toteamassa, että taas jotain puuttuu. Se "jotain" on sellanen syvä henkinen yhteys, mitä en oo koskaan kokenut, mutta mitä osaan kaivata. Läheiset naiset ei tunnu mua oikein ymmärtävän, sanovat että eihän mies voi käsittää... Että eihän munkaan mies ymmärrä sitä ja tätä ja se pitää vaan hyväksyä. Ja että mehän oltais erottu jo aikaa sitten, jos mä olisin vaatinu sitä ja tätä. Eli mua pidetään nirsona ja vaikeena. Se mitä muut ajattelee ei mua pahemmin haittaa, itelleen on rehellinen oltava. Sitä ihmettelen miten nämä ihmiset tyytyvät näihin tilanteisiin. Tai ehkä he eivät ajattele tyytyvänsä mihinkään. Pääasia, että onnellisia omasta mielestään ovat Smiley

Mulla ei ole Lilli noita sun mainitsemia aspekteja. Vain nämä löytyy:
saturnus aspect_sex uranus
saturnus aspect_squ neptunus
saturnus aspect_ssx pluto
saturnus aspect_tri vertex
saturnus aspect_sex juno
saturnus aspect_ssx askendentti

Muita ideoita? Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.11.2012 15:57:49 »

Laita se kartta liitteeksi, niin tuumailen vähän.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2012 16:28:19 »

Kiitos Lilli! Siinä se Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.11.2012 16:42:23 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.11.2012 18:07:11 »

Ensinnäkin minä en osaa liittää Kheironia 7. huoneessa ihan tuollaiseen syndroomaan, mikä sinua vaivaa, koska Kheiron-symboliikassa on tapana ensin ottaa siipeensä tavalla tai toisella ja kokea sitten se paranemisprosessi. Tämä voi johtaa sitten myös parantajan rooliin omakohtaisen kokemuksen takia.

Sitten kommentteja kartastasi.

Tuolla Skorpioni-painotuksella olet varmasti ihmissuhteissa aika ehdoton, kaikki-tai-ei-mitään -tyyppi.
Kylmä tai tulikuuma, ei mitään siltä väliltä. Planeetat ovat jännästi sijoittuneet aika pienelle alueelle ja länsipuoli - se joka on se ihmissuhdepuoli - on tyhjillään asteroideja lukuunottamatta. Oman kokemukseni mukaan esim. näin vahva 1.-2. huone vaikuttavat luonteeseen siten, että asiat nähdään hyvin pitkälti omasta näkökulmasta, eikä tässä ole sinänsä mitään väärää. Hankalaksi asian tekee se, että jos oma näkökulma on jotenkin pinttynyt ja niin subjektiivinen, että toista ihmistä ei voida kuunnella eikä nähdä muutenkaan muuna kuin omien kuvitelmien vahvistajana tai uhkaajana. Toista ihmistä on vaikea nähdä omana itsenäisenä tyyppinään, jolla on oma elämä, tavoitteet ja mielipiteet. Vaikka 1. huoneen ihminen saattaisi sinänsä vaikuttaa itsenäiseltä ja ehkä vähän itsekkäältäkin, niin ollaan tässä silti ihmissuhdehuoneessa. Tässä asemassa pitää olla yleensä jokin peili, jolla ne omat salatutkin puolet tuodaan esiin. Projisoiminen on ihmissuhteissa hyvinkin tavallista, mutta aitoa yhteyttä ei välttämättä ole, joskaan ei se ole tällaisissa suhteissa poissuljettukaan. 1. huone on aika vahva monilla esiintyvillä ihmisillä, ja he saavat varmasti kicksejä siitä, että heihin reagoidaan jollakin tavalla. Negatiivinenkin huomio voi joskus olla ihan tervetullutta. Hän tarvitsee muita ihmisiä sanomaan, millainen hän on. Jos muut ihailevat, olet ihana, jos vihaavat, olet paha tai huono. Itsetuntemuksen kasvu irrottaa sitten tarpeesta määritellä itsensä muiden näkemysten ja mielipiteiden kautta ja omaa linjaa noudattaa sen takia, kun on uskollinen itselleen.

Kartallasi on myös samanaikaisesti turvallisuushakuisuutta ja levottomuutta. Et avaa itseäsi kovin helposti muille ja jos sattuisit jossain hetkellisessä mielenhäiriössä näin hetkellisesti tekemäänkin, niin ehkä otat takapakkia ja alat analysoida asioita (Venus-Merkurius-Uranus-yhtymät). Skorpionilla on kova kuori ja kun Plutokin on tuossa askendentilla, niin melkoinen purkinavaaja pitää miehen olla, jotta löytäisi sen heikon kohdan, mistä nakertaa se yhteys sinun sydämeesi. Skorpionilla on taipumusta olla jossain määrin epäluuloinen muita ihmisiä ja heidän motiivejaan kohtaan ja tämä taipumus tuo mukanaan erinäisiä varotoimenpiteitä epäluuloisuuden asteesta riippuen.

Skorpioni/plutonikko kasvaa yleensä kriisien kautta, jolloin hänellä on myös mahdollisuus löytää yhteys siihen omaan syvimpään Itseensä. Ehkä sinun pitäisi tulla nähdyksi sinä ihmisenä, joka sinä todella olet, mutta sehän vaatii sinunkin puoleltasi avautumista. Väkisin sinua tuskin kukaan avaa, mutta voit olla "vahingossa" suojat alhaalla, jolloin joku muukin voi luoda sinuun aidon yhteyden.

Kuu-Jousimies on muuten ihmissuhteissa mielenkiintoinen tapaus. Periaatteessahan merkki on hyvin joviaali, hauska, ja idealistinen ja Kuu-Jousimies välittää yhteisistä asioista noin laajemmassa mittakaavassa, mutta joskus läheisissä ja kahdenkeskisissä ihmissuhteissa törmää juuri tällä kuumerkillä ongelmiin yhteyden muodostamisessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #8 : 26.11.2012 19:02:46 »

Jupiterin kokoiset kiitokset Lilli! Smiley

Nämä on niitä tosi hienoja hetkiä astrologian opiskelussa, kun saa todistaa sitä kuinka tarkasti ja osuvasti toinen pystyy karttaa tulkitsemaan.

Voisin mennä tuon sun tulkinnan lause lauseelta läpi ja todeta, että näinhän se on... Tuo mitä huomionhakuisuudesta sanoit menee just niin, että pahinta on jos toinen ei mun käytökseen tai sanomisiin reagoi mitenkään. Itsetuntemus on sentään kasvanu niin, ettei muiden mielipiteet paljoakaan hetkauta vaan tärkeintä on tuo sunkin mainitsema uskollisuus itselle.

Piti jo aiempaan viestiin kirjoittaa tuosta, että tuntuu siltä kuin toinen ei näkisi mua kunnolla. Mutta jospa olenkin tehnyt sen mahdottomaksi... Tässä on nyt mulla todellakin mietinnän paikka.

Vaikka kuu jousimiehessä varmaan tuo suhdejuttuihin ongelmia, kun oma vapaus on niin tärkeää jne., niin oon silti tosi tyytyväinen kuumerkkiini. Osaan hauskuuttaa ja keventää tunnelmia. Skorpparia kun on aika paljon niin saattais suht synkkää olla muuten. Ikuinen optimismi tulee sieltä varmaan myös. Ikävistäkin kokemuksista uskon aina oppivani ja löydän aika nopeasti iloisemman vaihteen hankalien juttujen jälkeen. Ajattelitko, että se on juuri se oman vapauden tarve mikä tuottaa kuujousimiehille ongelmia yhteyden muodostamisessa?

Tuosta Kheiron jutusta vielä, että siltähän se tuntuu kuin olisi siipeensä saanut jo useita kertoja. Mutta ymmärrän kyllä sun tulkinnan jälkeen, että ehkä se ei nyt sitten tähän liity kuitenkaan.

Tällä tulkinnalla on Lilli oikeesti paljon merkitystä, ehkä sä olit nyt jonkinlainen purkinavaaja tässä ja siitä oon tosi kiitollinen! Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.11.2012 19:06:10 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.11.2012 19:15:02 »

Sun syntymä  chiron aspect_con proge DC
että näkisin kyllä Chironin olevan ajankohtainen näissä minä-sinä akselin jutuissa.
Ja sitä myöten voisit pohtia syntymäkarttasi  merkurius skorpioni aspect_kvi DC  oinas,
että eikö viestintä tule ymmärretyksi,
vai oisko siinä liikaa analysointia kun pitäs vaan spontaanisti mennä mukaan?
 chiron harka lasketko lähelle? Saako sua koskettaa?
Ja tarkin  chiron vesta harka sydämellä tunteminen, läsnäolo. Antautuminen?
ja onhan tuo  saturnus mukana,  aspect_sex  merkurius ja yodin kärkenä Dc.
Se analysointi, hallinnan tarve?
« Viimeksi muokattu: 26.11.2012 19:18:05 kirjoittanut nikki » tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #10 : 26.11.2012 19:51:10 »

nikki jee! Smiley Kiitos!!! Valottaisitko vähän tuota sun chiron-juttua? Että pääsisin siihen käsiks...
Mites toi aspect_inc... Siinä siis lisää haastetta mulle, mitenköhän tuota aspektia voisi työstää? Joo ei se spontaanisti mukaan meno helposti tule. Ehkä kuu jousimies auttaa mua oleen aika spontaani pienemmissä jutuissa, joilla ei niin kovin suurta merkitystä kokonaiskuvan kannalta. Tunteet näytän mielestäni aika spontaanisti. Joskus vois ehkä olla jopa toivottavaa teeskennellä :Smiley
Saa tulla lähelle ja saa koskettaa. Mutta ekaks analysoidaan se lähentelijä. Ei mitään yllätyshyökkäyksiä! Smiley
Läsnäolo joo, mutta antautuminen onkin sitten isomman työn takana... Ja hallintahan täytyy itellä pitää.
Tota yodia mä en osaa ite tulkita yhtään. Netistäkin löytyy mun mielestä harmittavan vähän juttua aspekteista DC:lle.
 
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.11.2012 20:20:37 »

Ajattelitko, että se on juuri se oman vapauden tarve mikä tuottaa kuujousimiehille ongelmia yhteyden muodostamisessa?

Tällä tulkinnalla on Lilli oikeesti paljon merkitystä, ehkä sä olit nyt jonkinlainen purkinavaaja tässä ja siitä oon tosi kiitollinen! Smiley

Ei kestä kiittää.  Cheesy

En osaa sanoa varmasti, miksi Kuu-Jousimiehille näyttää olevan kahdenkeskisissä suhteissa muodostaa läheistä yhteyttä. Olen huomannut vain asian käytännössä. Mm. suurella rakkaudellani on  juuri tämä kuumerkki ja vaikka minä tunsin häneen aivan valtavasti yhteyttä niin hän valitteli täsmälleen päinvastaista. Otokseni ei ole valtavan suuri, joten voihan tuo mennä sattuman piikkiin, mutta tällainen asia on joka tapauksessa pistetty merkille.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #12 : 26.11.2012 21:58:50 »

Ei kestä kiittää.  Cheesy
Kestääpä! Grin Oikeesti, joskus käy niin, että toisen näkökanta/tulkinta tulee just otolliseen aikaan ja todella tarpeeseen.

Vaikka mä iteltäni paljon vaadinkin ja itsetutkiskelua harrastan niin eihän se riitä. Tarvitaan palautettakin. Ja mua aika harvoin kritisoidaan. Se tuskin johtuu siitä, että teen asiat oikein muiden mielestä vaan jostain syystä mulle ei sanota. Niitä tilanteita tulee, kun pyydän palautetta. Joskus jopa vaadin, provosoin. Tätä viimeisintäkin tuttavuuttani oli käytökseni hieman häirinnyt ilmeisesti ja herättänyt epäluuloja (hänellä mars skorpioni ja venus aspect_con uranus skorpioni), mutta ei sanonut mitään. Asia tuli myöhemmin sitten kautta rantain ilmi ja kysyin, että miksei suoraan multa kysynyt. Sanoi, ettei halua heti valittaa vaan jää seuraamaan tilannetta. Mun mielestä tollanen kärkkyminen ei sitten taas ole hyvä juttu ja syö energiaa, olis vaan heti sanonut. Mutta ei. Myönnän, että mä olen se paasaaja. Useimmiten itsekkyydestä huomauttelen "Et sä voi tehdä näin ja näin... Sun pitäis sitä ja tätä...". Määräilen muita, mutta hyvällä asialla aina olen! Smiley Mut joo, mulla on mukamas vastaukset lähestulkoon kaikkeen. Huvittavinta tässä on se, että usein toimin parisuhdeneuvojana Grin Oon kyllä sanonut, että kannattaisko vähän miettiä keneltä neuvoja ottaa. Mä kun ite olen niin avuton noissa jutuissa. Mutta eihän se mua vastaamasta estä, kun kerran kysytään. Ne ihmiset, jotka on neuvoja kysyneet, on tienneet millasella menestyksellä itse olen suhteita pitänyt yllä.  

Tollasen toisen tulkinnan kautta pääsen käsiksi asioihin uudella tavalla. Joku tavallaan antaa palautetta ja se on tosi arvokasta, kun kehittyä kerran haluaa Smiley  
« Viimeksi muokattu: 26.11.2012 22:07:04 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Yep
Vieras
« Vastaus #13 : 26.11.2012 22:43:50 »

Ajattelitko, että se on juuri se oman vapauden tarve mikä tuottaa kuujousimiehille ongelmia yhteyden muodostamisessa?

Tällä tulkinnalla on Lilli oikeesti paljon merkitystä, ehkä sä olit nyt jonkinlainen purkinavaaja tässä ja siitä oon tosi kiitollinen! Smiley

Ei kestä kiittää.  Cheesy

En osaa sanoa varmasti, miksi Kuu-Jousimiehille näyttää olevan kahdenkeskisissä suhteissa muodostaa läheistä yhteyttä. Olen huomannut vain asian käytännössä. Mm. suurella rakkaudellani on  juuri tämä kuumerkki ja vaikka minä tunsin häneen aivan valtavasti yhteyttä niin hän valitteli täsmälleen päinvastaista. Otokseni ei ole valtavan suuri, joten voihan tuo mennä sattuman piikkiin, mutta tällainen asia on joka tapauksessa pistetty merkille.

Kuu jousimiehessä minullakin. Ja tunnistan vaivan. Vähäeleinen tunteiden osoitus ei vakuuta. Mutta ei  myöskään suuret eleet, jos niiden takaa puutuu se jokin.
Ainoastaan skorpparimies räjäytti tiensä tietoisuuteeni. Hänen läsnäolonsa ja rakkautensa tunsin silloinkin kun hän ei ollut fyysisesti läsnä.

Mutta kirjoitat, Lilli, tunteneesi valtavaa yhteyttä. Voisiko kuujouskari olla herkkä erottamaan rakkauden muista samankaltaisita tunteista? (joita myös rakkaudeksi joskus luullaan)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 26.11.2012 23:42:22 »


Kuu jousimiehessä minullakin. Ja tunnistan vaivan. Vähäeleinen tunteiden osoitus ei vakuuta. Mutta ei  myöskään suuret eleet, jos niiden takaa puutuu se jokin.
Ainoastaan skorpparimies räjäytti tiensä tietoisuuteeni. Hänen läsnäolonsa ja rakkautensa tunsin silloinkin kun hän ei ollut fyysisesti läsnä.

Mutta kirjoitat, Lilli, tunteneesi valtavaa yhteyttä. Voisiko kuujouskari olla herkkä erottamaan rakkauden muista samankaltaisita tunteista? (joita myös rakkaudeksi joskus luullaan)

Minusta Kuu-Jousimiesten rakkauselämä on vähintäänkin kummallista, joten parempi, kun en mene liikoja kommentoimaan. Minulla itsellänihän yhteyden tunne ei vaadi mitään tunteiden osoituksia. Minä vain pystyn aistimaan asian. Aina ei ole kyse mistään romanttisista tunteista, vaan tiedän aina, ketkä kuuluvat ns. meikäläisen porukoihin. Tällä systeemillä on syntynyt hyviä ystävyyssuhteitakin. Arvelen tämän tunnistuskyvyn liittyvän Rapu-nousuun.

Mitä tulee tuohon suureen rakkauteen ( aurinko leijona kuu jousimies askendentti rapu), niin tässähän tapahtui yhteensulautumista ja pidän häntä sielunkumppaninani. Ainoa asia, mikä minua ihmetyttää on se, että tämä tunne näytti olevan yksipuolinen, eikä hän tunnistanut minua kuten minä hänet. Tai sitten hän oli vain sellaisessa elämäntilanteessa, että hän ei ollut valmis pistämään itseään likoon kenenkään kanssa. Hän oli suhteemme alkaessa nimittäin toipumassa omasta suuresta rakkaudestaan (joka on tiettävästi myös hänen AINOA todellinen rakkautensa), josta oli eronnut muutamia kuukausia aikaisemmin myrskyisissä merkeissä ja oli asiasta edelleen aivan säpäleinä. Eli siinä kohti kelpasin lähinnä lohduttajaksi. Ei hän tietenkään näin sanonut, vaan uskotteli minun olevan enemmän kuin mitä olin. Arvata saattaa, että homma päättyi katastrofiin. Ei puhuttu 7 vuoteen, mutta treffailimme taas vähän aikaa hänen tiiviin painostuksensa jälkeen viitisen vuotta sitten. Huomasi selvästi, että hänellä oli tarvetta selittää yritys numero ykköstä ja niin hän asian selittikin, että ymmärsin monta asiaa. Esim. se lämpö, mitä olin hänestä aistinut koko ajan (olimme tunteneet 5 vuotta ensin ystävinä) johtui hänessä olevasta rakkaudesta silloista tyttöystäväänsä kohtaan. Se lämpö oli vielä olemassa, vaikka he olivat jo eronneet ja koska tapahtui yhteensulautumista, se lämpö siirtyi minuun ja on pysynyt minussa siitä lähtien. Kyseinen mies tulee olemaan hyvinkin konkreettisesti osa minua niin kauan kuin elän.
Tämä prosessi aloitti myös todenteolla oman henkisen kasvuni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: