Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsi kuulee ääniä  (Luettu 5776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« : 17.11.2012 15:19:45 »

Lapseni 4v kuulee usein jonkun puhuvan. Viime aikoina sitä on tapahtunut useammin kuin ennen. Enkä usko, että lapsi keksii omasta päästään näitä, kun selvästi hämmästynyt kuulleessaan jotain. Hän saattaa kysyä minulta "kuka sanoi tuon?". Ja kun kysyn, mitä hän kuuli niin joskus se joku on sanonut "hei" tai "mitäs täällä tapahtuu?" tms.

Kukahan mahtaa olla tuo joku?

Miten minun tulisi suhtautua noihin? Olen sanonut lapselle, että kysy, kuka siellä. Mutta lapsi on joka kerta niin hämmästynyt (ei pelkää kuitenkaan yhtään), ettei muista kysyä vaan kyselee minulta sitten. Enkä tietenkään osaa vastata kuka puhui.

Pienempänä lapsi myös näki valoja ja vilahduksia, mutta ne loppuivat, kun lapsi kerran säikähti kuulemma jotain sinistä valojättiläistä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.2012 15:33:14 »

Minä kuulen kanssa kaikenlaista Smiley
Lapsen kyseessä oleessa sanoisin vaikka että suojelusenkelit siellä sulle juttelee, ja voit vastata niille, vaikka hiljaa mielessäs jollei ääneen.

Joku opastaja se siellä, tai sitten voi olla, että lapsi on niin korkealla värähtelytaajuudella, että verho tämän ja tuon maailman välillä on niin ohut, että hän kuulee sen ääniä Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.2012 23:51:45 »

Kiitos Kuuhilda Smiley

Lasten ääniä ne yleensä ovat olleet, kun oon kysynyt, että miltä se ääni kuulosti. Ja oon tosiaan sanonut lapselle, että voit vastata ja vaikka kysästä, että kuka siellä. Onneksi on kuitenkin iloisesti aina hämmästynyt eikä pelkää niin kuin kävi sen näkemisen suhteen. Sen olen kuitenki huomannut, että lapsi on kummissaan, kun sanon etten minä kuullut mitään.
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #3 : 19.11.2012 13:27:58 »

Varmuudeksi suosittelen käymään lääkärissä, jos jatkuu pitkään, itse ainakin käyttäisin, ihan varmuudeksi.
Tuli vain mieleen, että olen joskus lukenut että esim. epilepsian alku(?)oireisiin lapsella voi liittyä tuonkaltaiset jutut.
Toivottavasti ovat vain enkeleitä, jotka juttelevat  smitten
tallennettu
Bloodstone
Vieras
« Vastaus #4 : 19.11.2012 13:52:12 »

Näkisin että lapsellasi on hyvin selkeä näköisyys "verhon" toiselle puolelle.
Kannusta häntä, salli hänen kertoa mitä näkee,kuulee jne.
Muista myös varoittaa lasta, ettei kaikkea sovi kertoa kaikille, mutta suo hänelle mahdollisuus puhua näistä asioista jollekin, kuten sinulle. Näin lapselle ei tule pelkoa näistä asioista, sallit hänen olla sinut asioiden kanssa ja luot turvallisen paikan, jossa näistä asioista voi puhua.
Näkisin että hänellä on vahva yhteys henkioppaaseensa ja että Valon kansat ovat tekemisissä hänen kanssaan myös vahvasti Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 19.11.2012 14:05:01 »

Kiitos Kuuhilda Smiley

Lasten ääniä ne yleensä ovat olleet, kun oon kysynyt, että miltä se ääni kuulosti. Ja oon tosiaan sanonut lapselle, että voit vastata ja vaikka kysästä, että kuka siellä. Onneksi on kuitenkin iloisesti aina hämmästynyt eikä pelkää niin kuin kävi sen näkemisen suhteen. Sen olen kuitenki huomannut, että lapsi on kummissaan, kun sanon etten minä kuullut mitään.

Jotkut lapset ovat herkkiä.. angel smitten aistivat paremmin kuin aikuiset. angel smitten
Eläimet myöskin aistivat herkästi.. angel smitten
Sinun lapsesi taitaa olla herkkä.  Wink  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 14:09:44 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Rosa1408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 14.03.2013 14:10:06 »

Joo kuulemma lapset ovat hyvin vastaanottavaisia nuissa henkimaailman jutuissa.Smiley
Minun veljenpoikani nukkui yksin yläkerrassa kun muut eivät olleet vielä meneet nukkumaan, kun siskoni ja hänen miehensä menivät nukkumaan samaan huoneeseen, niin kun olivat astuneet huoneeseen niin veljen poikani oli siellä iloisesti naureskellut ja katsellut jotain. Ja mikä oudointa, itkuhälytin oli ollut päällä mutta siitä ei ollut kuulunut pojan naurua tms! smitten Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: