Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunne käsivarsissa...o.O  (Luettu 4855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 17.11.2012 01:08:18 »

Tänään se taas tuli, kun rauhassa istuskelin. Omituinen lämmöntunne käsivarsiin (kyynärpää-olka -välillä) ja ei ole mikään hetkellinen tuulahdus vaan jatkuu pitkään, itseasiassa on tällä hetkelläkin se tuntemus päällä... Olen miettinyt, että halaakohan joku minua, siltä se nimittäin vähän tuntuu, tavallaan... Cheesy
Mitä tämä on?? Onko muilla vastaavaa ehkäpä? Tai jos joku näkee, mitä tämä on, niin saa kertoa Cheesy
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.2012 08:46:57 »

Jännä homma, sillä mulla tuli yks ilta käsivarteen selkeästi kylmä "viima" (kyynerpäästä ranteeseen päin) ja ihmettelin, että vetääkö täällä, muttei se ollut sellaista.. Meni nopeasti ohi, mutta nyt kun näin tän aiheen, niin oli pakko tulla myös ihmettelemään  Huh Mikäli joltakulta löytyis molempiin ilmiöihin selitykset  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.2012 09:52:41 »

Ehkä ne on Vedenhelmi sitä sun opassoppaa, joku sua halaa Wink

Emmä vaan tiedä, mutta mulle ihan tuttu juttu tuo kylmä. Energiaa virtailee...en minä aina tiiä miski se virtaa, virratkoon Smiley Enkleit ja oppaat tunnen viileänä myös siellä sun täällä kehossa, ja sitten on tuota tuollaista muuta.
tallennettu
Bloodstone
Vieras
« Vastaus #3 : 17.11.2012 11:41:00 »

Itse näitä olotiloja tuntenut kans monesti ja se miksi niitä tulee ainakin itselle on seuraavia (riippuu tilanteesta siis):
*enkeliolentojen siunaukset tuntuvat usein lämpimiltä,
*Itse jos pyydän apua henkioppaalta, tunnen sen viileänä kihelmöintinä
* iltaisin jos avaruuskansa lähettää parantavaa energiaa on se lämmintä
*jos taas joku muu henkiolento lähettää parantavaa energiaa on se taas lähes hyisen kylmää
 *Automaattikirjoituksessa koen tyynen rauhallisen mielentilan
*Jos chakroissa on epätasapainoa, tunnen sen kulloisen chkaran alueella kihelmöintinä tai poltteena

Näin siis omissa kokemuksissa Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #4 : 17.11.2012 15:25:44 »

Mä ajattelen, että se tulee, kun enkelit on lähellä. Mulla on myös usein noita tuntemuksia. Varsinkin iltaisin, kun makoilen sängyssä ihan rauhassa, tuntuu kuin joku silittäisi. Sanonkin aina "kiitos", kun tunnen jonkun olevan lähellä.  smitten
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #5 : 26.11.2012 01:15:13 »

Lämmintä ja viileätä tulee vuoronperään, usein lämpö tuntuu tietynlaisena työntämisen tunteena selässä, enkelitkö lähettää energiaa selän kautta muuhun kroppaan? Näin olen ajatellut.

 Usein sanotaan, että kylmä tunne tulee henkimaailmaan siirtyneiden vierailuista. Jännä miten voi olla kylmä tuulahdus, mutta silti lämmin sisällöltään, ei tule mitään pelkotiloja vaan vakaa tieto siitä, että joku kävi ja toi tullessaan hyvää.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 26.11.2012 01:49:09 »

Määkin olen tuntenut lämmintä halailun tyyppistä tunnetta, ja silittelyä.  Smiley Olen ajatellut että enkelit/oppaat siinä haluavat syystä tai toisesta helliä. Joskus jopa on kuin saisi ihmiseltä etähellyyttä, ilon pläjäyksiä - tämä voi olla esim. juuri ennen puhelinsoittoa, tai sen aikana Smiley

Toisaalta esim. tossa jokin aika sitten, kun kuuntelin kappaletta joka muistuttaa poisnukkuneesta rakkaasta ihmisestä, jonkinlainen lempeä viileys alkoi tuntua ja pysyi luona sen kappaleen ajan. Aika jännä, mutta hyvä tunne oli.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #7 : 26.11.2012 06:30:52 »

Ala-asteella pidin usein nukkumaan mennessäni näkymätöntä kädestä, siis kämmentä puoliavoimessa asennossa, johon mahtuu toisen käsi, ja aina jokin turvallinen lämmin siihen tuli.- Vaikken silloin oikeastaan uskonutkaan mihinkään eteeriseen. Se vain tuntui oikealta.

Mieleen painuneimmista käsikokemuksista myös männä kesänä puolihorroksessa tunsin, kuinka joku halaten heijasi ja hoiti lempeästi. Peitti silmäni kädellä, ja tunsin valtavan rakkauden lämmön. Luulen, että silloin minua suojeltiin vielä näkemästä sellaisia asioita, joita en olisi kestänyt.

tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
sasape
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #8 : 17.01.2013 14:14:27 »

Mulle on kans tullut noita lämmön tunteita. Tänään viimeks joku halasi minua pitkään keittiössä kun tein lapsille ruokaa.. Sit on tullut sellaisia "hipsutuksia" iholle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: