Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen yö  (Luettu 75246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tähtiyö
Vieras
« : 29.04.2006 18:06:20 »

Olen uusi täällä ja kirjautuessa ensi kertaa punnersin tunnukseni jostain alitajunnan uumenista. Kun sitten olin sisällä ja katsoin tuota Maya astrologian kohtaa ja näin  että olen sininen solaarinen yö, minua suorastaan huimasi. Että on se niin kohdallan se luonnehdinta. Shocked
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1 : 29.04.2006 18:10:10 »

Tervetuloa!!!
Täällä on mukavaa porukkaa.

Niin se intuitio toimii kuin itsestään...   smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2006 18:42:10 »

Tähtiö, meillä vois olla keskenään juttua, olen myös sininen yö. Soinnultani eri kuin sinä.

Minä tunnistan itseni myös tulkinnasta. Olen näiden yö-uni asioiden kanssa paininut pienen ikäni.
Muistan nähneeni kirkkaita unia, jo nuorena. Ja minun unet on olleet aina värillisiä, muistan ainaskin niin.

Vaistoan asioita myös ennalta ja käytän kyllä nykyään avuksi näitä "lahjoja".

Ajatuksen voima pelaa, erittäin hyvin!

Yö on muutenkin ihana aika vuorokaudesta. Kaunis kuu, kaunis illan usva jne....

Miten sinä yö-ihminen?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.04.2006 21:03:15 »

yö-ihminen minäkin..
sininen rytminen yö
..teen vaikken tiedä miksi teen
vahva itsenäisyys
olen itse oma oppaani,numero kuusi ohjaa ja sehän on rakkautta,kauneutta,taidetta ,eroja ja lähtöjä,syntymiä,kuolemia
kyllä tää menee yksyhteen astron kanssa
tallennettu
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #4 : 29.04.2006 23:28:16 »

Mä olen Sininen Resonoiva Yö.  coolsmiley

Olen tilannut oman tulkinnan Kosmiselta Koiralta ja lukenut monilta sivuilta tulkintoja, mutta voisiko joku maya-astrologiaan kunnolla perehtynyt laittaa tulkintaa Sinisistä Öistä, eihän sitä tiedä, voi oppia jotain uutta.

Thanks!  crazy2

Hyviä linkkejä:
http://www.mayantimes.com/Blue%20Night.htm
http://www.astrodreamadvisor.com/Mayan-Pages.html
http://www.tortuga.com/eng/decode/index.php
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php

Akbal = Yö

(http://www.astrodreamadvisor.com/Mayan%20Readings%20Pages/Mayan%20Daykeepers/blue_night.jpg)

(http://www.kosminenkoira.com/kuvat/Myo.jpg)

(http://www.mayanreiki.com/AKBAL.gif)
« Viimeksi muokattu: 14.05.2006 18:18:51 kirjoittanut Wiza » tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
tähtiyö
Vieras
« Vastaus #5 : 01.05.2006 07:28:56 »

Kivaa, että on muitakin sinisiä öitä. Olen aina jotenkin tiennyt asioita, mutta kukaan ei ota tietämisiäni vakavasti, kun en osaa niitä todistella enkä oikestaan viitsikään.
Olen myös aina nähnyt värillisiä unia ja suorastaan säikähdän, jos nään jonkun unen mv:nä.
Minustakin olisi kivaa saada tietää lisää näistä sininen yö -asioista.
Kivaa Vappua vaan kaikille Cheesy
tallennettu
tähtiyö
Vieras
« Vastaus #6 : 01.05.2006 07:46:55 »

Kiitos linkeistä vastauksessai, Wiza.
Ja taas huimasi, kun sain selville, että Sinisten öiden haaste elämässä on Punainen taivaanvaeltaja. Minun mieheni on Sähköinen punainen taivaanvaeltaja ja muutamat hankalimmat ystäväni kuuluvat samaan kastiin. Kaikki pahimmat ja parhaat asiat elämässäni ajoittuvat tuonne punaisten taivaanvaeltajien ajanjaksoihin.

Kiintoisia havaintoja, nikki. Olen samaa mieltä kanssasi.

Täysikuu, olisi kivaa kirjoitella. Tämä sivu vielä vähän vastustaa; en oikein löydä oikeita nappuloita, joilla voi lähettää vieteja. Jos sinä löydät ja jos on aikaa, niin olisi kivaa tietää lisää sinisistä öistä ja ajatuksistasi.

Hei, inkivääri, niinpä näyttää olevan.

Kaikille  smitten
tallennettu
YksTähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #7 : 01.05.2006 13:39:21 »

Hei Sininen Resonoiva Yö!

Tulkinnassa kannattaa tutustua omaan aaltojaksoon, joka resonoivalla yöllä on Maa. Myös Suomi on merkiltään Maa, joten paikka jossa asut on sama päämäärä elämän suhteen. Maan vaikutukset aaltojaksossa tulevat näkyville Magneettisen Maan tunnuslauseessa "Päämääräni suuntaa kosmiseen tietoon." Ei mikään pikkujuttu. Isot jutut kiinnostavat tätä aaltojaksoa, sillä kosminen tieto on sama arkisto josta löytyvät kaikki tarvitsemamme tieto tähän hetkeen.

Sijainti aaltojaksossa kertoo elämänvaiheesta, joko näkyy toimintatavassa. Resonoiva-sointu on harmooninen ja hakeutuu itselleen miellyttäviin ja itseä ravitseviin paikkoihin ja tilanteisiin. Ottamalla huomioon Yön sisäisen näkemyksen; kaupunkiemme kiire ja astien ylivalta häiritsevät tätä sointu-merkkiyhdistelmää. Olkoon sisälläsi rauha, tasapaino ja luottamus omiin aistimuksiin vahva.

Merkkinä Sininen Yö on sosiaalinen siten, että luomisen voimat jaetaan yhdessä muiden kanssa. Olet tässä yhteydessä ideoija sekä visionääri oman elämäsi mittapuun mukaan tarkastetaessa. Voit esimerkiksi kirjoittaa kirjan omista elämänkokemuksista ja unista, joiden kautta myös muut rohkaistuvat astumaan uuteen ajattelumaailmaan. Parhaimmillasi olet kuitenkin kokeilevana itseäsi ilmaisevana luovana henkilönä, joten tunnut olevan itse tämä instrumentti muiden opastamiseksi sisäisen tiedon jakamisessa.

Oppaanan Resonoivalla Yöllä on Kotka, joka kannustaa näkemään asiat kokonaisuuksina ja olemaan tilanteiden sekä asioiden yläpuolella. Älä jää sisäisen maailmasi vangiksi vaan uskalla tulla rohkeasti ulos sillä läsnäolo tässä ja nyt auttaa avaamaan havaintokykysi muistamaan.

Esimerkkihenkilönä voisi mainita kapelimestari Esa-Pekka Salosen, joka on Yli-ääni Yö. Hän tuo esille oman näkemyksensä orkesterin edessä. Orkesterin ääni on hänen instrumenttinsa luomisprosessissa. Resonoivassa Yössä on jotain hiljaista sisäistä muuntavaa voimaa, jonka vaikutukset tulevat selkeästi esille elämänkokemuksen kautta. Odota vain, kyllä se sieltä tulee esille kuin vain uskoo itseensä. Ja muista uneksia! Siten virittäydyt ajan hermolle ja jaat innoitusta ympärillesi.

YksTähti


Mä olen Sininen Resonoiva Yö. 

Olen tilannut oman tulkinnan Kosmiselta Koiralta ja lukenut monilta sivuilta tulkintoja, mutta voisiko joku maya-astrologiaan kunnolla perehtynyt laittaa tulkintaa Sinisistä Öistä, eihän sitä tiedä, voi oppia jotain uutta.

Thanks! 

Hyviä linkkejä:
http://www.mayantimes.com/Blue%20Night.htm
http://www.astrodreamadvisor.com/Mayan-Pages.html
http://www.tortuga.com/eng/decode/index.php
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php

Akbal = Yö

tallennettu

aurinkoLeijona : askendenttiLeijona : kuuJousimies

Keltainen Spektraali Tähti
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #8 : 01.05.2006 17:03:15 »

Wau, kiitoksia paljon YksTähti!  Cheesy Todella mielenkiintoista juttua, mistä olet lukenut näistä asioista?

Täytyypä kirjoittaa viestisi ylös.  crazy2

Unelmoida pitää ja unelmien sisukas, periksiantamaton tavoittelu on tärkeetä. (http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/g025.gif)

Ehkä ei tässä elämässä onnistu, mutta seuraavassa sitten...  Wink
« Viimeksi muokattu: 01.05.2006 17:40:01 kirjoittanut Wiza » tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
YksTähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #9 : 01.05.2006 18:18:29 »

Wau, kiitoksia paljon YksTähti!  Cheesy Todella mielenkiintoista juttua, mistä olet lukenut näistä asioista?

Kiitos itsellesi kun olet kiinnostunut ajankohtaisesta asiasta!

Maya-tietoutta suomenkielisenä ei juurikaan ole. Kosmisen Koiran kauttaa saa tulkintoja ja José Argüellesin kirja Mayojen perintö taitaa olla ainut laatuaan saatavilla (painos loppu mutta saatavilla kirjastosta). Itse olen tietysti kahlannut Mayojen perinnön läpi ja lisäksi tutustunut 13 Kuun-kalenteriin, josta tässäkin palstalla kerrotaan.

Opit ja kokemukset tulevat omasta elämästä. Seuraamalla 13 Kuun-kalenteria ja merkitsemällä itselle tärkeät asiat kalenteriin tulee oivalluksia, että tässähän on jotain tärkeää päivän tai kohtaamani ihmisen energioissa.

Tulkintaan voi käyttää suomenkielisen maya-sivun tulkintatekstejä avuksi. Päivien eli kinien tekstit kuvaavat merkin ja soinnun yhteisvaikutusta, joiden olemassaolon huomaa helposti tutustumalla toisten ihmisten maya-merkkeihin ja sointuihin. Myös päivien mukanaan tuomat tapahtumat ovat osa tätä suurta kokonaisuutta, joko toimii aivan samalla tavalla oli kyseessä tapahtuma tai ihmisen tuoma vaikutus kanssakäymisen eri muodoissa. Rohkeasti vain tutustumaan aiheeseen, sillä kohtaamalla itselle piilossa olevat asiat, saat repullisen itseäsi hyödyntäviä itsessäsi piilossa olevia ominaisuuksia käyttöösi.

Olet varmaan kuullut mayojen profetian koskien vuotta 2012? Itse koen sen, että vapauttamalla sisällämme olevat voimavarat nousemme sananmukaisesti lentoon. Vain taivas on luomisemme kattona ajanjaksona, jolloin valmistaudumme uuteen luomisvoimaiseen aikakauteen. Se, että koemme vastoinkäymisiä enenemässä määrin elämässämme on merkki tulevasta. Olemme itse valmiita kohtaamaan ne ja astumaan kehityksessä (se oma elämähän se siellä on missä kehitymme) aimo askeleen eteenpäin. Ja millä tavalla? Sen voi kukin itse arvioida kohdallaan.

Itse olen kokemut tämän kaiken olevan erityisen tarkoituksenmukaista opiskelumielessä. Voin kertoa, ettei yksikään tapahtuma tai kokemus elämässämme ole sattumanvaraista. Niin kauan kuin vastustamme muutosta itsessämme, saamme itsemme veroisen vastuksen itsemme ulkopuolelta. Ja tässä kohtaa maya-astrologia tulee herkullisella tavalla esille. Muut ihmiset opastavat, haastavat, tasapainottavat ja myötäelävät kanssamme nämä kaikki itseäni eheyttävät kokemukset.

Miksi vuosi 2012? Jotta olen valmis maapallon tuleviin muutoksiin, käyn mayojen perintönä meille antaman tiedon avulla läpi oman elämäni esteitä. Siten voin lunastaa paikkani tulevissa haasteissa yhdessä muiden ihmisten ja maapallon kanssa tasaveroisena.

Nyt kaikki opiskelemaan elämää kaikissa sen muodoissa!

YksTähti
tallennettu

aurinkoLeijona : askendenttiLeijona : kuuJousimies

Keltainen Spektraali Tähti
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #10 : 02.05.2006 21:15:17 »

tähtiyö smitten

Heipparallaa ja en tossa aiemmin tuota sointuani maininnut, se on kahdeksikko, elikkä galaktinen. Hallita eheyttä, harmonisoida. Ymmärtää erilaisuutta ja oman elämän kautta oppia se raadollisuus. Jep, näin on!

Mulla kaikenkaikkiaan alkoi aikanaan tämä maya-juttu mielenkiintoisesti. Tuttavan kautta sain tietoa kurssista ja ilmoittauduin sitten sinne. Ennen tätä kurssia kaverini teki minulle nuo maya-merkkiasiat alustavasti tietoon.
Kun olin lähdössä kurssille, edellisenä yönä näin unen. Olin joogakoulussa tai jossain muussa vastaavassa ja opettajana edessäni istui lootusasennossa valkoisiin vaatteisiin pukeutunut kaunis pieni nainen pitkät mustat hiukset kehysti kauniita kasvoja. Hän sanoi minulle; englanniksi tervetuloa Lagandonien  menneisyyteen ja maailmaan.
Se oli kuin valveilla olisin ollut. Muistin jokaisen henkäyksenkin unesta. Kirjoitin sen englanninkielisen viestin ylös, enkä todellakaan tiennyt mitä Lagandon tarkoittaa.
Sitten kurssi alkoi ja kertoilimme itsestämme. Kerroin tuon unen, johon ystäväni pamautti tiedoksi, että se on eräs mayojen heimo. Ja että olen todella tervetullut........
Rankka juttu koko maya-kurssi. Ravisutti kunnolla, positiivisesti.
Nyt siitä on jo vuosia ja kurssimateriaali pöytälaatikossa. Kai jonkun vuoksi Wink
Mutta kyllä olen tietoja tarvinnut ja olen muutoinkin ollut intiaanikulttuureista aina kiinnostunut.
Niinkuin Yks Tähti kirjoitteli 13 Kuun-kalenteri on hyvä apuri itsetuntemuksessa.
Kirjoittelin unikirjaa kauan ja merkitsin aina siihen myös maya-kalenteripäivän. Yhtenäisyyksiä on suoraan astrologiaan, niinkuin nikki kertoi.
Täytynee herättää itsellensä taas henkiin tuo kalenteri ja alkaa laittamaan itsekkin unensa ylös!

Voi hyvin lehti 1/01
artikkeli; Mayojen astrologiassa aika on ympyrää
jos joku haluaa kuikata kirjastossa Wink

Kosmiselta Koiralta voi varmaan tilata sellaisen pupsin; Liike ja mitta
Aika hyvä koonti asioista, 83 sivuinen
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #11 : 03.05.2006 10:22:08 »

Koskaan ei lie liikaa öitä,
punomassa unten vöitä...
runsautta unelmoiden
herkän vahvoin äänin soiden

Sininen planeetaarinen yö ilmottautuu joukkoon  Kiss
tallennettu
kissii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2006 23:36:47 »

Sininen planetaarinen yö täälläkin. Aavistelija.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #13 : 16.08.2006 14:12:56 »

Tervetuloa yöntummaan joukkoomme, Kissii, siis kiss siis Kiss

Kuinka koet merkkisi? coolsmiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14 : 16.08.2006 16:44:20 »

Huikkaan tähän väliin, että Sininen Kosminen Yö täällä  Kiss
Tervehdys Siniset Yöt  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: