Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen yö  (Luettu 75249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sitruunamelissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #15 : 16.08.2006 18:39:50 »

Hei siniset yöt - unen näkijät

Täällä yksi samanmoinen  Smiley

Ja näkyihän siellä olevan joku muukin rytminen, hauskaa. Kuullosti samalta kun omatkin juttuni.

Viimeaikoina näkyjä sekä yöllä että päivällä. Muutoinkin vauhti melkomoinen. Koittakaa jaksaa itse oppainanne. Minä tässä väliin väsyin. Nyt taas voimissani ja jaksan jakaa muillekkin elämästäni.

Iloa, valoa ja voimaa

sitruunamelissa - sydämen ilo
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 09.11.2006 12:50:36 »

Sininen kosminen yö.

(http://aura.gsfc.nasa.gov/images/aura_still_1hirdls0006.jpg)
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 17:46:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sitruunamelissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #17 : 14.11.2006 16:00:41 »


Hei taasen öiset ystävät.

Mitenkä, onko teillä muilla yö vain kiihtyvällä tahdilla lisännyt merkityksiä elämään ? Kysyn kun itsellä vain tuntuu vauhti lisääntyvän ja merkitykset syventyvän. Joka yö paljon unia ja päivisin muistutuksia aikaisemmista unista - toteutumia. Väliin vauhti suorastaan hengästyttää, mutta mielessä kuitenkin jonkimoinen selkeys ja rauha. Kaikki tapahtuu ajallaan ja oikein, kun antaa tapahtua.

Ihmetellen ja iloiten
sitruunamelissa - sydämen ilo  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 10.01.2007 12:43:58 »

Sanoisin että merkitykselliset unet muistaa paremmin.

Esimerkiksi sellainen kuin unessa tuli uusi mies. Se oli todella vahva uni, sellaisia tulee noin kerran vuodessa tai kahdessa.

Tai ne unet missä exä sanoi heippa. Tai missä toinen exä löytyi ulkomailta taas.
Tai missä joku muutti tietylle paikkakunnalle ja oli yhtä ikävä kuin on ollutkin.

Unet jotenkin vahvistavat sitä miten asiat ovat, oikeasti. Ratkaisuja tai tulevia.

En muista kovin paljon vaikeita symbolisia unia.

Yhä vähemmän painostavia unia.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Absintti
Vieras
« Vastaus #19 : 11.01.2007 13:17:11 »

Täällä "keltainen kosminen soturi"  :Smiley laugh, ihan mielelläni, kaikin mokomin todellakin, mieluummin kuin "Rapu-Sika"  2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #20 : 11.01.2007 15:31:51 »

-Kaikki saaret kohtaavat toisensa meren alla-
 Cheesy AIVAN ihana lause  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #21 : 11.01.2007 16:01:22 »

Sanoisin että merkitykselliset unet muistaa paremmin.

Jeps - minullakin on muistissa eron jälkeen uni, jossa katselin vierestä miten kuolin (tykkilavetin alle) ja vierelläni selostaja kertoi:

...ja niin kuoli vittumainen naisvääpeli ja hyvin suunniteltu talo ...

 2funny  2funny  2funny

Tai kun istuin linja-autossa, ja katsoin etupenkillä olevaa lasta. Hänellä oli sama villapaita kuin minulla oli lapsena ja aivan samanlaiset hiukset kuin minullakin ... mutta ihmettelin, kun hänellä oli henkselit mitä minä en lapsena omistanut lainkaan... sitten hän kääntyi ja hämmästyksekseni se olikin poika. Tajusin, että tämä on siis se vesseli jota odotan (olin kuudennella kuulla raskaana)

Kun pikkupoikani oli neljävuotias, sisareni toi lapsuudenkodin jemmoista minulle villapaidan - olin luullut että se oli jo heitetty pois... mutta äitini oli säästänyt sen... Paita kävi mainiosti tälle aivan minunnäköiselleni pojalle, joka käytti samanlaisia MikkiHiirihenkseleitä kuin isänsäkin. Näytin hänelle kuvaa, jossa olin itse samainen villapaita päällä ja hiukset samoin leikattuna polkkatukaksi (Poikani puoleenselkään ulottuvat korkkiruuvikiharat leikattiin pois hänen täytettyään kolme vuotta) - Nassikka katsoi kuvaa ja sanoi, että se on hänen kuvansa. Yhdennäköisyys oli hämmästyttävä - aivan kuten unessakin  Smiley

tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #22 : 12.01.2007 20:13:18 »

-Kaikki saaret kohtaavat toisensa meren alla-
 Cheesy AIVAN ihana lause  smitten


Tattis!!!! Oliskohan ollut Axel Fredenholm: Näin olen kuullut -kirjasta... Kolahti koko opus  laugh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #23 : 12.01.2007 20:22:57 »


Tai kun istuin linja-autossa, ja katsoin etupenkillä olevaa lasta. Hänellä oli sama villapaita kuin minulla oli lapsena ja aivan samanlaiset hiukset kuin minullakin ... mutta ihmettelin, kun hänellä oli henkselit mitä minä en lapsena omistanut lainkaan... sitten hän kääntyi ja hämmästyksekseni se olikin poika. Tajusin, että tämä on siis se vesseli jota odotan (olin kuudennella kuulla raskaana)




Ihan nyt tulee out of blue mutta minulla on tapana nähdä ystävien/sukulaisten lapset ennen heidän syntymäänsä unissani tai meditaatiossa.

Tänään näin pienen vaaleatukkaisen pojan, jolla oli minun kasvoni, mutta vieraat, hyvin kauniit silmät. Kun aloin kysellä, kenes lapsia sitä nyt sitten ollaan, poika ei suostunut katsomaan silmiini ja tajusin, että OMANI!!! Purskahdin itkuun, sillä minun tuli niin ikävä tuota lasta! (mycke weird tämä homma  Shocked ) Kysäisin samalla, että kukas se isä mahtaa olla, niin poika vain osoitti kädellänsä suuntaan, minne en sitten kuitenkaan uskaltanut katsoa.  Lips Sealed

suuresti anteeksi off-topic mutta järkytyin kun luin tuon Elektran unen... niin tuli se oma visio mieleeni. sorge.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2007 20:25:51 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 12.01.2007 20:37:50 »

-Kaikki saaret kohtaavat toisensa meren alla-
 Cheesy AIVAN ihana lause  smitten


Tattis!!!! Oliskohan ollut Axel Fredenholm: Näin olen kuullut -kirjasta... Kolahti koko opus  laugh
Oi sehän on minulla tuolla hyllyssä  Cheesy Otankin sen nyt lukuun - siellä on varmasti muutakin vinkkiä  Wink  angel

Yulunga, olipas voimakas ja kaunis kokemus - kuin myös Elektralla   smitten Minulla on myös usein juuri unessa (Sininen yö Wink) ollut voimakkaita infokokemuksia  smiley6600 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #25 : 15.01.2007 09:45:37 »

Kiitos, että sain jakaa tarinani kanssanne - ja kiitos, että se kosketti teitäkin! Ihanaa kuulla, että teillä on samankaltaisia kokemuksia! smitten

Muistan vieläkin sen unen tunnelman - se oli niin todellinen... jotkut unet vaan jäävät käsinkosketeltavina mieleen, ja tämä oli sellainen.

Mielestäni tämä ei ole off-topic. Eikös tämä ketju ole juuri meille Sinisille Öille ja tässä meillä on mahdollisuus löytää niitä asioita itsestämme ja toisistamme, mitkä ovat meidän roolissamme ominaisia.

Elämähän on vain suuri näytelmä, jonka olemme tulleet kokemaan. Osalla meistä on samankaltaisia rooleja ja on suloista jakaa kokemuksia niistä - kuulla, miten kukakin kokee tämän roolinsa.  smitten

Siis jatkakaamme uneksuntaamme oi SINISET YÖT ja muistakaamme mottomme: Sininen yö uneksuu yltäkylläisyyden  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 15.01.2007 12:06:32 »

Kaunis ja kannustava puhe, oi Elektra  smitten

ON todella voimakkaita unia taasen. Viimeyönä heräsin yhteen selllaiseen, enkä sen koommin nukkunutkaan; klo oli 4:30  laugh ja 7:ltä ylös pehkuista  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #27 : 15.01.2007 13:12:22 »

Sehän mukavaa Ippuska  smitten

Toivottavasti unesi oli positiivinen ja kohottava - että aamusi pystyi olemaan täynnä tarmoa ja latautuneena vireyteen saatoit päiväsi aloittaa  Smiley

Itse teen vielä puhdistusta elämässäni, mutta lapsuudenkoti on jo jäänyt ja keräsin roskia ja vanhoja vaatteita exäni autosta polttaakseni ne tai viedäkseni muuten roskiin. Helpottavaa - jos tämä on aikajana, niin kohta pääsen jo tähän päivään puhdistelemaan mielenmaisemaani  Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 15.01.2007 15:07:41 »

 Smiley Uneni tunnelma oli niin vahva kahden sielun yhteydessä ja yhteisymmärryksessä, että en varmaan unohda sitä ikinä  smitten

Puhdistusta täälläkin - huomenna alkaa kuukauden kirppispöytävaraus ja sinne kaikki mitä irti lähtee. Olen kyllä hamsterien sukua  Wink, koska on  NIIN vaikeaa luopua jostakin tunne-esineestä  Embarrassed

Aikajana on vänkä käsite - mutta sitähän täällä juurikin eletään, sen ikuisuusulottuvuuden lisäksi  :Smiley - tai sitä ootellessa  smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
santsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #29 : 14.06.2007 22:04:33 »

Täällä sininen kristalli yö

Joku ihmetteli että näkee unet joskus mv ja säikähtää silloin, eikös kaikki näe ne värillisinä..minä ainakin. Onko muita kristalleja ja mitä se kertoo?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: