Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Issekseen nauraminen  (Luettu 9776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 02.11.2012 17:34:25 »

Onkohan täällä ollu semmosta aihetta en.ku yksin nauraminen. Siis itekseen.. Ku sitähän sanotaan et issekseen nauraminen on ensimmäinen hulluuden merkki.. Huh :Smiley  Tongue Vai onko se ns terapiaa..jos yksikseen naureskelee..(noh onhan mulla toki siihen syy ).. Wink Saaahan siinä vatsalihaksetkin hierontaa, kun nauraa..vaik ihan yksin.. :Smiley uglystupid2 2funny 2funny        smitten smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2012 18:39:22 »

Mä ainakin nauran aina itsekseen. Ei sille voi mitään että tavalliset arkipäivän tilanteet näyttäytyvät niin huvittavassa valossa. Ehkä sellaiset ihmiset jotka ovat tunneperäisempiä kuin toiset kokevat mielialan vaihteluita enemmän. Nauru tulee helposti, kuin myös negatiiviset tunteet siinä tapauksessa jos antaa negatiivisten ajatusten juosta vapaasti, kontrolloimatta niitä. Itse ainakin kaipaan tunneperäistä stimulaatiota paljon, huumoria, musiikkia ym.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2012 18:41:33 »

Sama juttu. Nauru vapauttaa ja antaa hyvän olon, ihan sama nauraako seurassa vaiko yksin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 02.11.2012 19:03:06 »

Huumori ja hassuttelu..saa mut nauramaan.. Wink   smitten smitten :Smiley
Hyvä musiikki tietty hyvälle tuulelle.. :Smiley smitten
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2012 16:48:04 »

Kauriit nauraa aina yksikseen, ne ei osaa hassutella, eikä lässytellä. Nauraa  vaan yksin koska kukaan ei niitä tajua.  buck2
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #5 : 03.11.2012 18:04:37 »

Tätä harrastan usein, varsinkin koneen ääressä istuessani.  uglystupid2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2012 20:45:37 »

Mä hihittelen myös usein koneen ääressä iteksein Wink Samoin silloin kun muistan jonkun idioottihölmön tilanteen myöhemmin. Mä rakastan tilannekomiikkaa  laugh
Musta huumori ja alapääjutut huvittaa mun kieroutunutta mieltäni. Olis yks ihan kamala juttu kerrottavana hautausmaalta (tapahtui hautajaisissa) mut taidan jättää kertomatta ettei joku herkkis loukkaannu.. buck2
Mun sormet syyhyy nyt sanoo sen mut kerron ehkä myöhemmin.... crazy2
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012 20:59:56 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 03.11.2012 22:39:46 »

Mä hihittelen myös usein koneen ääressä iteksein Wink Samoin silloin kun muistan jonkun idioottihölmön tilanteen myöhemmin. Mä rakastan tilannekomiikkaa  laugh
Musta huumori ja alapääjutut huvittaa mun kieroutunutta mieltäni. Olis yks ihan kamala juttu kerrottavana hautausmaalta (tapahtui hautajaisissa) mut taidan jättää kertomatta ettei joku herkkis loukkaannu.. buck2
Mun sormet syyhyy nyt sanoo sen mut kerron ehkä myöhemmin.... crazy2


Mistähän mie arvasin..et kirjotat tähän.. Wink :Smiley mua ei nuo alapää jutut..eikä mustahuumori..vaan hassuttelu..vitsikkyys..toisessa ihmisessä.. Wink smitten :Smiley smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2012 12:45:51 »




                 Nauran, puhun, ja ihmettelen ääneen,    aina yksinollessani, olimpa sitten pyöräilemässä, kävelemässä, tai kotona,
                 minusta se on parasta terapiaa, suosittelen muillekkin.

                 .....no tällä foorumilla nauroin viimeksi sille  Teija Sopas jutulle,   se tuli itsellekin ekana mieleen,  (BB:tä en kattele)
tallennettu
Raspberry Leaf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2012 14:07:27 »

Kyl määki naureskelen, tanssin, hulluttelen ja muuten vaan pidän itteni kans hauskaa  Cheesy  2funny

 
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 05.11.2012 00:52:18 »

Tätä harrastan usein, varsinkin koneen ääressä istuessani.  uglystupid2

Sama harrastus..aika usein  Wink :Smiley Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #11 : 06.11.2012 02:23:57 »

Tätä ketjua kannattaa ylläpitää  angel
Enkelit rakastaa ihmisen itseilmaisua laulun, liikkeen, tanssin ym kautta  smitten
Kun luin tän ketjun läpi tuli niin iloinen olo, kyyneleet ja siitä tiedän että olen oikeassa
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 11.11.2012 14:43:01 »

No pijetään sit  Cheesy  ja nytkun satelee vettä,,niin laitoin tään.. :Smiley   http://www.youtube.com/watch?v=7CpY2quFh7c&feature=related   smitten
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #13 : 11.11.2012 17:56:11 »

Joo- mustaakin mustempi huumori, kaikki hassut synkronismit, ihmisten ja omat omituisuudet ja hölmöilyt/ tilannekomiikka, sana- ja kielileikit, sketsit/ vitsit/ parodiat (YouTube)- melkein kaikki uppoo, aika usein yksin tulee oltua ja hymyiltyä ääneen Smiley Syyttäkin, jos vaan on sellainen olo.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Indium
Vieras
« Vastaus #14 : 18.11.2012 14:20:04 »

Joo, mää hymyilen ittekseni tälläkin hetkellä niin että posket kohta kipeytyy  Grin
Syynä yksinkertaisesti kiva olo  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: